• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Aislinn schreef:
    (...)
    Echt hè. Ik stoor me zo vreselijk aan die Christophe, wat een ontzettend vervelend ventje is dat. Nu ben ik dus voor Fajah, maar als ook zij eruit ligt, stop ik met kijken. Ik was in het begin sowieso al voor Ruud en Tess, dus echt jammer.


    Ik blijf altijd kijken - diehard fan - Haha. Ik vind Chris zo vervelend omdat hij zich altijd zo aangesproken voelt en altijd over zijn 'broer'. Bah, gooi jezelf weg man en een beetje snel :'D En inderdaad Fajah moet winnen al was ik voor Lodewijk, mijn knuffelbeer. Haha. Ik vind het zo jammer dat hij eruit is, en toen Paul. Bah. En die Joke, argh, schijnheilig. Net als Min Hee. Haha. Dit showt wel echt je ware aard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Ik blijf altijd kijken - diehard fan - Haha. Ik vind Chris zo vervelend omdat hij zich altijd zo aangesproken voelt en altijd over zijn 'broer'. Bah, gooi jezelf weg man en een beetje snel :'D En inderdaad Fajah moet winnen al was ik voor Lodewijk, mijn knuffelbeer. Haha. Ik vind het zo jammer dat hij eruit is, en toen Paul. Bah. En die Joke, argh, schijnheilig. Net als Min Hee. Haha. Dit showt wel echt je ware aard.

    Ja, echt vreselijk. Ik zeg dat ook nu wel, maar ik zei dat ook ooit toen Jan Kooijman in Wie is de Mol? zat en eruit ging, maar ik bleef alsnog kijken, hahahaha. Ik vind hem daarom ook echt vreselijk irritant, hij voelt zich zo aangesproken over alles en ging meteen in discussie tegen Ruud, terwijl ik het hem juist heel competitief op zich vond nemen dat hij eruit lag.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ja, echt vreselijk. Ik zeg dat ook nu wel, maar ik zei dat ook ooit toen Jan Kooijman in Wie is de Mol? zat en eruit ging, maar ik bleef alsnog kijken, hahahaha. Ik vind hem daarom ook echt vreselijk irritant, hij voelt zich zo aangesproken over alles en ging meteen in discussie tegen Ruud, terwijl ik het hem juist heel competitief op zich vond nemen dat hij eruit lag.


    Jann, oh God, toen was ik boos hè. Net als toen Dennis Storm eruit ging daar of Dennis Wening bij Robinson. Nooit wint er iemand waar ik voor ben - behalve toen met Vivienne van den Assem. Haha -.
    Maar ja, Chris gaat er waarschijnlijk toch wel uit nu Fatima meer naar Peggy trekt en dus Chris iets meer gaat gaan :'D Kwestie van tijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hello girls (: Hoe is het hier?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hello girls (: Hoe is het hier?


    Goed hoorrr en met jou?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Goed hoorrr en met jou?

    Yup jawel hoor :33 Nog leuke nieuwtjes?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Yup jawel hoor :33 Nog leuke nieuwtjes?


    Nooo. Eigenlijk niets bijzonders bij mij. In ieder geval niet interessant. Haha. Ben je al klaar met je series?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Nooo. Eigenlijk niets bijzonders bij mij. In ieder geval niet interessant. Haha. Ben je al klaar met je series?

    Ohh allemaal zn gangetje. Ook lekker. :Y) En met the Walking Dead? Ja, heb vandaag zover gekeken als mogelijk dus moet nu wachten op een nieuwe episode van season 3 haha ;D

    En omgg dikke mindfuck hier. Mijn favoriete karakter uit the Walking Dead (Daryl) speelt ook Judas in die videoclip van Lady Gaga. En ik maar denken toen ik net begon met kijken: Waar ken ik zijn gezicht nou toch van?! x'D


    ars moriendi

    Haha. Maar ik ga slapen. Morgen weer een lang dagje. Weltrusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha, Oh gosh. Gym, ik dacht dat ik het voor altijd zou haten maar zelfverdediging. Nu voel ik me steeds man :'D Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MORGEN FINALY NAAR TWILIGHT*O*


    ~

    Nadal schreef:
    Haha, Oh gosh. Gym, ik dacht dat ik het voor altijd zou haten maar zelfverdediging. Nu voel ik me steeds man :'D Haha.


    Gelukkig heb ik dat niet meer^^


    ~

    Stuttgart schreef:
    MORGEN FINALY NAAR TWILIGHT*O*


    Oehh, veel plezier!
    Ik ga volgende week met twee vriendinnen en de week daarna sleepover Twilightmarathon met mijn beste vriend -hij kent het niet dus we gaan hem introduceren :') - en ook een stel vriendinnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lol iedereen ziet Twilight behalve ik! =O Issie zo goed dan?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Lol iedereen ziet Twilight behalve ik! =O Issie zo goed dan?


    NOOIT AAN BEGINNEN!

    Ik vind het zo slecht maar het is zo verslavend. En Taylor.. Oh gosh. Ik had mezelf beloofd om nooit in hypes mee te gaan maar deze heeft me genekt - de boeken kom ik niet doorheen, zo saai en Bella is zo irritant. Eigenlijk vind ik de serie helemaal niet leuk maar ja, verslaafd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."