• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Wow echt veel mensen zijn ziek volgens mij:S Mijn oma en opa ook al. Met mij gaat alles redelijk. Heb inmiddels nog geen stage en mijn school is nog niet zo vriendelijk geweest om ook met een oplossing of idee of wat dan ook te komen. Met andere woorden red jezelf maar lekker. Verder ben ik al 3 dagen niks anders aan het doen dan rennen en vliegen voor iedereen en heb nu eindelijk weer eens wat tijd voor mezelf. Morgenmiddag weer even oppassen en vrijdagmorgen ook en dan alweer weekend:) Hopelijk dan ook weer tijd om wat HW te maken, en zaterdagavond ga ik gezellig met de vriendin van mijn pap en nog 2 vriendinnen van ons naar de laatste Twilight film:D Finaly wat ontspanningxD

    Maar goodnight honey(K)


    ~

    @Naomi, DIE FILM IS ZO GEWELDIG. OEIFWBCEIYVFUBEICONLODBEIFHDJLWOBFIE. Echt, no joke. Ik wil geen spoilers geven, maar gooosh wat moet ik me inhouden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    @Naomi, DIE FILM IS ZO GEWELDIG. OEIFWBCEIYVFUBEICONLODBEIFHDJLWOBFIE. Echt, no joke. Ik wil geen spoilers geven, maar gooosh wat moet ik me inhouden.


    Ja je moet je echt inhoudenxD Iedereen wil me al dingen vertellen maar dat mag niet van mij xD Na zaterdag kunnen we het er wel over hebben(flower)


    ~

    Wie had dat gedacht, 0-0 (:

    Nou jongens, ben blij dat we niet zijn gegaan uiteindelijk. Wat een but-wedstrijd.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Nou jongens, ben blij dat we niet zijn gegaan uiteindelijk. Wat een but-wedstrijd.

    Ik dacht precies hetzelfde gewoon. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Ik ben het dus echt vergeten te kijken, FML. Maar hoorde het ja, het eerste wat ik dacht was gewoon letterlijk; 'die score had ook wel tijdens het EK gemogen, maar nee hoor.' Goooosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nog een klein beetje geld en dan heb ik alles voor mijn kaartje voor de conventie van The Vampire Diaries volgend jaar in Brussel. _O_


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Nog een klein beetje geld en dan heb ik alles voor mijn kaartje voor de conventie van The Vampire Diaries volgend jaar in Brussel. _O_

    OMY, eigenlijk wil ik best wel gaan, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    OMY, eigenlijk wil ik best wel gaan, hahaha.

    En ik ga, na duizend keer te hebben gesmeekt. Moet alleen me eigen kaartje betalen. Yeey!
    The Vampire Diaries is zowat al sinds ik het ken echt het hoofdonderwerp in mijn leven, lol. Dus ik wil echt gaan.
    Er is al bevestigd dat Ian (Damon in TVD) er zal zijn.


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    En ik ga, na duizend keer te hebben gesmeekt. Moet alleen me eigen kaartje betalen. Yeey!
    The Vampire Diaries is zowat al sinds ik het ken echt het hoofdonderwerp in mijn leven, lol. Dus ik wil echt gaan.
    Er is al bevestigd dat Ian (Damon in TVD) er zal zijn.

    Als Phoebe Tonkin, Candice en Michael daarheen gaan, omy, dan wil ik echt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    Nou jongens, ben blij dat we niet zijn gegaan uiteindelijk. Wat een but-wedstrijd.


    Mijn beide schatjes speelden niet eens:(


    ~

    Aislinn schreef:
    Als Phoebe Tonkin, Candice en Michael daarheen gaan, omy, dan wil ik echt.

    Ik wil dat Nina er heen gaat! Zou echt tof zijn! En Claire Holt.


    Chaos is a ladder.

    Mhééeeeee, Ruud is eruit. Mijn zin is weg. Het is gewoon niet leuk meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Mhééeeeee, Ruud is eruit. Mijn zin is weg. Het is gewoon niet leuk meer.

    Echt hè. Ik stoor me zo vreselijk aan die Christophe, wat een ontzettend vervelend ventje is dat. Nu ben ik dus voor Fajah, maar als ook zij eruit ligt, stop ik met kijken. Ik was in het begin sowieso al voor Ruud en Tess, dus echt jammer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.