• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Aislinn schreef:
    (...)
    DAT WAWS BIJ MIJ OOK AHAHAH. Een oud klasgenootje en ik hadden tegelijk pauze dus we gingen Vampire Diaries kijken en net toen er een kop werd afgehakt bij iemand, kwamen andere vriendinnen van ons aanlopen ahahaa. Die dachten echt; wtf kijken die dan. Priceless

    Dat is zo geniaal x'DD ad het vandaag weer bij een conducteur :'D
    *man komt langs om kaartje te checken*
    Hij: "Oh ben je een film aan het kijken? :D"
    *Daryl schiet hoofd doormidden*
    Hij: "Oh.. nou.. veel plezier dan nog.. ^^' *wtfface*


    ars moriendi

    Ahhaha echt typisch he. Zit nu in de bios. Over een halfuurtje begint de tweede film! Echt zin annnn hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Ahhaha echt typisch he. Zit nu in de bios. Over een halfuurtje begint de tweede film! Echt zin annnn hahaha.

    Ohh veel plezier! =D


    ars moriendi

    Ziek thuis maar toch de beste dag van dit schooljaar :') Een negen voor Wiskunde wat mijn gemiddelde van een 3.7 naar een 6.35 brengt. Dag bijles! Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ziek thuis maar toch de beste dag van dit schooljaar :') Een negen voor Wiskunde wat mijn gemiddelde van een 3.7 naar een 6.35 brengt. Dag bijles! Haha.

    Hoe flik je dat nu weer? omyyyy.
    Ik ben ook maar ziek thuis gebleven, was pas om vier uur thuis en heb nu barstende keel- en hoofdpijn. ;a


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Hoe flik je dat nu weer? omyyyy.
    Ik ben ook maar ziek thuis gebleven, was pas om vier uur thuis en heb nu barstende keel- en hoofdpijn. ;a


    Haha. Ik weet het niet. Ik dacht dat ik 'm verkloot had maar integendeel :'D Haha.
    Ik ga morgen wel weer naar school maar sterke.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha. Nu ook een nieuwe laptop. Goed dagje ondanks alles (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Haha. Nu ook een nieuwe laptop. Goed dagje ondanks alles (:

    Oooomg, awesome. Ik ga denk ik smeken aan mijn ma of ik nog een dag thuis mag blijven because yolo. Ik haat mijn opleiding en ik ga toch kappen, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helleu girls(flower)


    ~

    Aislinn schreef:
    (...)
    Oooomg, awesome. Ik ga denk ik smeken aan mijn ma of ik nog een dag thuis mag blijven because yolo. Ik haat mijn opleiding en ik ga toch kappen, lol.


    Haha. Maar wanneer stop je dan? In je tweede semester ofzo? Tsja, het heeft toch geen zin meer om te gaan eigenlijk.

    @Naomi: Heeee!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Maar wanneer stop je dan? In je tweede semester ofzo? Tsja, het heeft toch geen zin meer om te gaan eigenlijk.

    @Naomi: Heeee!

    Ik moet eerst nieuwe opleiding hebben, wordt waarschijnlijk interieur adviseur :x en als ik dat heb uitgezocht, zal ik wel op intake moeten en dan zien we daarna wel weer. Ik weet het antwoord zelf nog niet eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hoe is het hier:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Hoe is het hier:)

    Kort gezegd kut, lol. Gisteravond heeft me echt brak gemaakt. Ik ging om vier uur naar bed, werd om tien uur wakker met enorme keelpijn en sindsdien is dat niet meer overgegaan. We hebben ook geen pastille's of zo in huis, enkel honing en drop, maar dat vind ik zo smerig als wat. Haha. Hoofdpijn is nu gelukkig weg en mag ik van mijn moeder een dagje thuisblijven. Ik kom altijd met de goede woorden, want ik begon al met: "als het goed is, komt er morgen een brief van een mbo binnen." Dus waren ze helemaal onder de indruk dat ik iets deed, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ik moet eerst nieuwe opleiding hebben, wordt waarschijnlijk interieur adviseur :x en als ik dat heb uitgezocht, zal ik wel op intake moeten en dan zien we daarna wel weer. Ik weet het antwoord zelf nog niet eigenlijk.


    Interieur adviseur klinkt goed! Vroeger wilde ik altijd binnenhuis architecte worden maar ja, geen Wiskunde-B :'D Maar het klinkt leuk hoor maar het kan dus nog wel even duren voordat je stopt?

    @Naomi; nu gaat het weer goed hoor. Ik had alleen enorm veel buikpijn dus bleef ik vandaag thuis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maareh, girls. Ik ga slapen. Weltrusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."