• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Aria schreef:
    Hahahaha, jaaaa. Ik moet nu nog m'n mail ontvangen waarin staat waar ik zit en zo. Ben echt benieuwd. (: (:

    Heb je zo'n hele dure kaart (waarbij je, dacht ik, helemaal voorin zit) of zo'n normale kaart?


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Heb je zo'n hele dure kaart (waarbij je, dacht ik, helemaal voorin zit) of zo'n normale kaart?

    Normale kaart van €50,-. Heb de mail al gehad, maar de plaatsen staan daar dus niet in i.v.m creditcard betaling. Idunno. Echt heel frustrerend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helleu babes(flower)


    ~

    Holaaaaa.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goedemorgennnnn!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil schrijven en loop over van ideeën maar ik weet niet over wie.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Ik wil schrijven en loop over van ideeën maar ik weet niet over wie.

    Bij mij is het juist andersom; ik wil ook graag schrijven, maar over wat is een heel ander verhaal.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik mag mijn naam veranderen maar ik heb geen idee in wat ;')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik mag mijn naam veranderen maar ik heb geen idee in wat ;')

    Daar heb ik ook last van. _O_


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Daar heb ik ook last van. _O_


    Aan de ene kant wil ik wel veranderen maar ik ben bang dat ik spijt krijg en er dus weer een maand aan vast zit. Ook hou ik teveel van deze naam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je hoeft 'em niet te veranderen toch? Ik mag ook, maar ik ben heel blij met deze naam.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Je hoeft 'em niet te veranderen toch? Ik mag ook, maar ik ben heel blij met deze naam.

    Neem Willems!!!! HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga weer een voetbalverhaal schrijven. Geïnspireerd op één van mijn favoriete films Pretty Woman.
    Weet alleen nog niet met welke voetballer erin.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Ik ga weer een voetbalverhaal schrijven. Geïnspireerd op één van mijn favoriete films Pretty Woman.
    Weet alleen nog niet met welke voetballer erin.


    Het schrijven lukt mij de laatste tijd helemaal niet:(


    ~

    Stuttgart schreef:
    Het schrijven lukt mij de laatste tijd helemaal niet:(

    Nah, ik heb ook veelste weinig tijd ervoor maar heb er gewoon zo'n zin in weer.


    Chaos is a ladder.