• De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144106

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:27 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    shanluke:
    met een luide kreun kom ik in der klaar terwijl mijn zaadjes zich in der verspreiden


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Ik sluit genietend mijn ogen als ik zijn zaadjes in me voel en kijk hem hijgend aan.
    'Oh je bent zo lekker!'

    shanluke:
    'jij ook babe jij ook' hij ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Ik zak door mijn armen bovenop hem en leg mijn hoofd hijgend op zijn borst.
    Ik geniet na en sluit mijn ogen.

    shanluke:
    'ik ga slapen liefje' zeg ik zacht en ga uit der


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Ik glimlach zacht en gaap even zachtjes.
    'is goed, ik ga ook maar slapen,' zeg ik moe.

    Shanluke:
    'slaap zacht liefje* zeg ik zCht en sluit mijn ogen moe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    'Slaap zacht liefje' gaap ik en leg mijn hoofd op zijn borst.
    Ik sluit mijn ogen en val in slaap.

    Shanluke: slaapt

    morgen maar weer verder


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jup is goed

    Ik ben er ook weeeeeeeeeeeer ;D xD

    Selienna;
    Ik kreun gigantisch luid en beweeg in tegengestelde richtig.
    Ik begin heel erg te jammeren omdat de vibrator me voor de zoveelste keer laat komen.
    Ik lig met mijn gezicht op de grond omdat mijn armen me niet meer kunnen houden.
    Als ik hem zachtjes stop, merk ik zijn verbazing op. Ik grijns, duw hem op zijn billen, ga weer op hem zitten en voel hem weer in mijn kontje glijden.
    Ik kreun hees en zacht omdat ik begin te bewegen met mijn heupen.
    Mijn poesje komt met elke beweging die ik doe tegen hem aan waardoor de vibrator nog dieper komt.
    Ik hou me stevig aan zijn schouders vast en kus hem hongerig en gewillig.

    Kenji;
    Ik glimlach en begin mezelf ook aan te kleden.
    'Mama! Ja! Ga slapen! Michiko en ik zullen wel in jou kamer blijven met een beetje speelgoed..... We kunnen dan wel tekenen? Dan kun je slapen??' stel ik voor en kus mama zacht en lief als dankjewel.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Yeeeeeeeeah wb ;3

    Hue;
    Ik hou haar stevig vast aan haar heupen en kus hongerig en gewillig terug.
    Ik til haar steeds een stukje op en trek haar dan hard naar beneden als ik in haar stoot.
    Een luide kreun rolt over mijn lippen en ik begin weer kusjes in haar nek te plaatsen.
    Langzaamaan kus ik naar beneden tot ik bij haar boobies ben, geef er een lik omheen en begin op haar tepel te sabbelen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:05 ]

    Mihihihiihiihihihihihiihihi :3

    Selienna;
    Ik hol mijn rug, jammer luid, knijp hard in zijn schouders en laat hem doen met me wat hij wil.
    Ik geniet van het gevoel wat hij me geeft en bijt hard op me lip.
    Dat hij nog niet gekomen is...
    Ik wil mee bewegen maar door zijn greep om mijn heupen lukt het niet dus laat ik het maar zitten.
    Ik kreun heel luid en leun hijgend tegen hem aan terwijl ik echt niet meer kan bewegen door al het gevoel wat tot het puntje van mijn grote teen stroomt.
    'H-H-H-Hueee!!!!!' kreun ik hees in zijn oor en kom voor de 6e keer trillend klaar.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Zo hard ik kan blijf ik in haar stoten.
    Mijn spieren spannen zich steeds meer aan totdat ik mezelf niet meer in kan houen en ik met een luide en hese kreun in haar klaar kom.
    Een heerlijk tevreden en genotsgevoel stroomt door mijn lichaam maar blijf nog doorstoten.
    Ik wil niet meer stoppen... Daar is dit veel te lekker voor.
    Ik blijf aan haar tepels zuigen en bijt er zacht en speels in.

    Selienna;
    Ik kreun luid als ik zijn zaadjes in me voel en weet hem met moeite te stoppen.
    'M-M-M-Mijn p-poes...' hijg ik, trek met een luide kreun de vibrator uit me en ga op zijn vriend zitten.
    Ik voel meteen dat zijn opnieuw keiharde vriend in me glijd en hijg terwijl ik hem geil in zijn ogen kijk.
    Toch weer een voordeel dat hij kan zien.
    Ik begin hem te bereiden en kreun zacht en hees in zijn oor.
    Ik kreun heel erg geil waardoor ik hem met een grijns breder en harder door voel worden.
    'I-I-I-I love you-uuuuuuuu' kreun ik hees en kus hem liefdevol maar geil en hongerig.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin