• De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144106

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:27 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue;
    'Ik kan jullie niet zomaar alleen laten liefjes. ik kan er nog wel tegen aan' zeg ik zachtjes en kus hun kruinen

    michiko:
    via gedachte leg ik contact met papa. 'papa mama is ziek' stuur ik hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji
    'zeker mama? We zijn groot genoeg om lief te zijn als je slaapt hoor' zeg ik zacht en knuffel mama
    Amaury;
    Ik slik zacht, betaal de ring en maak nog even af wat ik aan het doen ben.
    'ik kom er al aan liefje' zeg ik haar terug en verbreek het contact.
    Ik begin te rennen en ren richting huis terwijl ik mijn verrassing nog veilig heb opgeborgen op een plek waar niemand kan komen behalve ik.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kreun gefrustreerd wanneer ze me laat stoppen maar ben gelijk weer tevreden zodra haar poes zich om mijn vriend sluit.
    Ik kijk met een grijns in haar ogen, streel zacht haar wang en druk mijn lippen weer tegen de hare aan.
    Ik kreun tegen haar lippen aan als ze me begint te berijden en stoot zelf ook.
    'I-I-I.. L-Love yoouu too-ooooooo' kreun ik luid, houd haar stevig tegen me aan en kus haar weer hongerig en liefdevol.

    yue:
    'ik ga dan wel slapen. maar niet open doen voor vreemden' zeg ik nog maar ik voel een schok en zak dan bewusteloos neer

    michiko:
    'mama word wakker' zeg ik zachtjes'papa komt eraan'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik glimlach vermoeid en kus net zo hongerig en liefdevol terug.
    Ik blijf hem hard bereiden en voel mezelf alweer komen.
    Het is best om je voor te schamen, gewoon 9x komen in een hele seks sessie....
    En ja, ik reken dat met de buurman er ook bij...
    Ik leg mijn armen om zijn nek en geniet van de stoten die hij geeft en bijt op zijn lip voor een tongzoen

    Kenji;
    Ik schrik zacht en schud aan mama haar schouders
    'Michiko! Mama slaapt niet! Mama is bewusteloos' zeg ik zacht en heb grote oogjes
    Amaury;
    Ik ren snel het huis binnen en kijk verbaast als ik niemand zie
    Ik ren omhoog en zie Yue bewusteloos op de grond liggen
    Ik til haar op en leg haar voorzichtig op bed.
    'Yue liefje?' zeg ik zacht en kijk naar de kinderen.
    'wat is er gebeurt liefjes?' vraag ik zacht en probeer Yue weer wakker te krijgen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik open gelijk mijn mond, zoek haar tong op en begin er een passievol spel mee.
    Ik stoot steeds iets harder, tot ik niet harder kan en voel alweer mijn spieren trekken.
    Mijn greep om haar heupen word iets steviger als ik me weer niet kan houden en kom met een harde en diepe stoot in haar klaar.
    Ik stop langzaam met stoten, glimlach tegen haar lippen aan en geniet van het heerlijke gevoel dat door mijn lichaam raast en van de kus.

    michiko:
    'mama zag heel bleek en net viel ze zo neer' zeg ik zachtjes en met grote oogjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik kreun heel luid en voel zijn zaadjes zich door mijn buik verspreiden.
    Of in elk geval door mijn baarmoeder.
    Ik zak hijgend tegen hem aan en blijf genieten van de zoen.
    Ik geniet van zijn zaadjes die me in mijn baarmoeder kietelen, van de heerlijke kus en natuurlijk van Hue zelf
    Ik laat hijgend zijn lippen los en zie langzaam zijn oogkleur weer dof worden.
    Shiiiiiiiiiiiiiiiit! Zijn we dan echt een uur bezig geweest met de seks?
    Ik zucht hijgend en kijk hem aan.
    'H-H-Huee..... W-Wil je .. Wil je weer zien?' vraag ik zacht en buiten adem en kus zijn ogen zacht en lief en kort.

    Kenji;
    Ik kan alleen maar knikken en bang naar mama kijken terwijl ik Michiko haar handje pak
    Amaury;
    'kan een van jullie alsjeblieft de dokter bellen?' vraag ik zachtjes en kijk bezorgt naar Yue
    'Liefje, alsjeblieft word wakker' zeg ik zacht en streel haar wang


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik bijt hard op mijn lip als mijn zicht waziger word.
    'L-Liefje?' vraag ik zachtjes en leg mijn hand op haar wang.
    Ik hijg even zwaar na en probeer weer contact te leggen met haar oren.
    Ik zucht teleurgesteld als ik geen onderscheid meer kan maken naar haar ogen.
    Ze was zo mooi... En het word nou gewoon weer van me afgenomen.
    Langzaam vormt er een glimlach over mijn gezicht en knik.
    'I-Ik wil weer zien.. Alles is zo mooi dan! Ik wil niet meer blind zijn' zeg ik zachtjes.

    yue:
    rustig word ik wakker. 'k-koud' fluister ik zacht en ben lijkbleek
    michiko:
    'mama in bed leggen' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik kus hem nog even kort en liefdevol en leg mijn vingers weer op zijn ogen
    Ik kopieer mijn ogen weer en zet ze in zijn plaats neer.
    Nu voor de rest van zijn leven.
    Ik voel dat dat me meer chakra kost dan wanneer ik het voor een bepaalde tijd doe, maar ik heb het er voor over.
    Ik zet er een seal op dat het zicht hem ook niet meer ontnomen kan worden en laat mijn vingers dan langzaam zakken.
    Ik hijg weer en adem onregelmatig.
    Er zijn tekens op mijn vingers en handen gekomen en ik kijk er verbaast naar.
    Ow, dat is wat mijn moeder zei toen ze mijn vader zijn zicht terug gaf toen het hem ontnomen werd.
    Het is de seal.. Ik ben nu voor altijd met hem in contact.......
    Ik glimlach en kus hem, maar doordat ik mijn lichaam weer tegen hem aan druk, val ik boven op hem en kijk hem onschuldig aan.
    'oepsiee??' zeg ik onschuldig en kijk net zo onschuldig

    Kenji;
    'mama!' zeg ik en loop zacht naar haar toe.
    Amaury;
    Ik doe meteen de dikke deken over haar heen en kus haar kruin.
    'love, gaat het wel? Je bent echt lijkbleek..' zeg ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'ik voel me duizelig en moe' zeg ik zachtjes en glimlach zwak
    michiko:
    'mama hoe kan dit' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Langzaam en voorzichtig open ik mijn ogen weer.
    Ik knipper een paar keer verbaasd als ik om me heen kijk en glimlacht zacht als ik alles zie.
    Ook veel scherper dan daarnet.
    Ik glimlach naar haar en druk een passievolle zoen op haar lippen.
    'Dankje liefje! Dit is echt geweldig!' zeg ik met een glimlach.
    Ik grinnik even naar haar en streelt zacht haar wang.
    'Geeft niet liefje.. Ik kan je tenminste weer zien!"

    Kenji;
    Ik ga voorzichtig op bed zitten en kijk mama bezorgt aan
    Amaury;
    'wil je wat hebben love?' vraag ik liefdevol

    Selienna;
    Ik glimlach en knuffel hem is
    'alles voor mijn liefje' zeg ik en voel mijn keel ineens weer beginnen te branden.
    Ik slik moeizaam en krijg weer een andere kleur ogen door mijn bloeddorst.
    'H-Heb je niemand die je moet vermoorden? A-Anders moet ik zelf even weg' hijg ik omdat ik hem niet wil leeg drinken
    En door de seks heb ik veeeeeeeeeeel meer energie dan anders gebruikt, waardoor ik weer bloed moet hebben.
    Ik ga van hem af en help hem overeind.
    Mijn boobies en billen zijn voller en groter, dat krijg ik automatisch als mijn vampier omhoog komt als ik bloed moet hebben.
    Ik heb geen tijd om zijn antwoord af te wachten omdat mijn keel echt heel erg begint te branden en ik zijn bloed onder zijn huid zie stromen.
    Ik ren als een speer het huis uit en trek me er niets van aan dat ik naakt ben.
    Ik zie een knappe jongen lopen met blauw/zwart haar, grijns breed, verleid hem en neem hem mee naar de bosjes
    Dat hij verlekkerd naar mijn lichaam kijk boeit me niets.
    Nog voor hij mijn boobs kan aanraken zitten mijn tanden in zijn keel en drink ik gulzig van zijn bloed.
    Alle 6 liter verdwijnen in mijn keel maar als nog is de brand niet geblust
    Ik blijf jongens met blauw/zwart haar leeg drinken tot het brandende gevoel eindelijk weg is
    en zoals bij elke liter bloed ben ik een minuut heel erg lief, 6 liter in 1 persoon zijn 6 minuten, en ik heb 6 personen leeg gedronken, dus reken maar uit..
    36 minuten lief zijn, jippie, maar dat betekend ook dat mannen me redelijk snel kunnen nemen op dit moment...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'graag een kop kamille thee' fluister ik zachtjes en pak kenji zijn handje vast en die van michiko
    michiko:
    'word je wel beter mama' vraag ik zach


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3