• De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144106

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:27 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ben ff vaatwas doenxx
    totzoooooxxxxxxxxx(K)(K)(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik staar haar verbluft na.
    Ze rent naakt naar buiten toe? Alleen maar voor bloed.
    Ik zucht even, kijk in het rond en pak mijn kleren bij elkaar.
    Ik kleed me rustig aan en pak met een grijns haar slipje op.
    Dat is ook weer een heel voordeel, nu kan ik haar ondergoed ook is lekker bekijken.
    Ik leg haar kleren op een stapel op de bank en ga naar buiten.
    Ze is al een tijdje weg. Ik vraag me af of het goed met haar gaat.
    Ik kom hier en daar een paar leeg gezogen lichamen liggen en trek verbaasd een wenkbrauw op.
    Het valt op dat het alleen maar jongens zijn.. Met ongeveer dezelfde haarkleur als ik heb.
    Ik slik even nerveus en bijt hard op mijn lip. Zou ze ies van plan zijn?

    Ik ben eten schatties <33 (K)(K) Xxxx

    Kenji;
    'mama is sterk hoor... Mama word wel beter' zeg ik, meer om mezelf te overtuigen
    Amaury;
    Ik loop naar beneden en maak kamille thee voor haar

    Selienna;
    Ik hem een kleed van bladeren om me heen gewikkeld en loop vrolijk door het bos richting mijn huis.
    Onderweg zie ik Hue en loop vrolijk naar hem toe
    Ik geef hem een liefdevolle kus op zijn lippen en glimlach
    'Heyy schat' zeg ik lief en vrolijk en pak zijn hand vast
    'zou je het erg vinden weer naar huis te gaan? Deze bladeren jeuken een beetje' mompel ik zacht en bloos verlegen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'mama word gewoon beter liefjes. ik ben gewoon moe'zeg ik zachtjes
    michiko:
    'echt waar?"


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik glimlach en knuffel mama zacht
    Amaury;
    ik kom omhoog met de kamille thee, zet het neer en help Yue voorzichtig overeind.
    'alsjeblieft love' zeg ik zacht als ik haar de thee geef en ga naast haar zitten
    'kan ik nog iets doen?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kus haar zacht terug en kijk haar verbaasd aan.
    'Liefje.. Je maakt me bang met je lieve gedoe' fluister ik met een zachte lach. 'Maar het is wel leuk voor heel even.'
    Ik grinnikt zacht, knik en leid haar mee naar huis.
    Als we binnen zijn, haal ik alle bladeren weg en kijk zuchtend naar haar lichaam.
    'Jij gaat in bad' mompel ik droogjes en til haar op.

    yue:
    'nee hoor' zeg ik zacht en nip van mijn thee
    michiko:
    'papa ik weet wat ik voor me verjaardag wil' zeg ik vrolijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik giechel zacht en loop vrolijk mee
    'sorry liefje, je zult me nog een minuut of 20 zo mee maken...... 6 lijken en 6 liter bloed, zorgt voor 36 minuten een lief vriendinnetje' zeg ik giechelend en loop bijna huppelend naar de badkamer omdat ik onschuldig uit zijn armen ben gesprongen.
    Ik trek hem mee en kijk hem heel lief en vrolijk aan.
    'Maar... Waarom slikte je net? En beetje op je lip? Je kunt het me vertellen hoor liefje...' zeg ik zacht en kijk hem vragend aan

    Kenji;
    Ik kijk meteen stralend naar papa en knik.
    'Ik ook! Ik wil hetzelfde als Michiko, maar dan moet het helemaal alleen van mij zijn' zeg ik schattig en glimlach
    Amaury;
    Ik lach zacht en kijk ze aan
    'Nu maken jullie me nieuwsgierig, wat willen jullie graag hebben??'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik slaak een diepe zucht en kijk in haar ogen. 'Je kijkt zelfs anders als je zo lief bent! Het is best raar, maar wel leuk hoor liefje' zeg ik met een glimlach.
    IK kijk haar verbaasd na en laat me mee trekken.
    Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar aan.
    'Waar heb je het over liefje? Dat deed ik niet' zeg ik.

    michiko:
    'ik wil een puppy papa die ik zelf uit mag kiezen' zeg ik lief
    yue:
    'van mij mag het zolang jij het ook goed vind' lach ik kort


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik laat hem zien wat ik net zag toen hij naar 1 van mijn slachtoffers keek.
    'waarom keek je zo?' vraag ik weer en kijk hem aan terwijl mijn liefheid in 1 klap is verdwenen, waarom, ik weet het niet.....
    Ik kijk in zijn ogen en bijt zelf zacht op mijn lip terwijl ik wacht op het antwoord
    'en je weet dat als je niet eerlijk bent, ik in je hoofd kruip' zeg ik weer met mijn normale stem, die nu killer klinkt dan ik wil klinken tegenover hem

    Kenji;
    'ik ook papa, mag het? Pleaaaaaas???' vraag ik met puppy oogjes
    Amaury;
    Ik grinnik zacht en denk na
    'Goed.. MAAR!!!!! Jullie zorgen ervoor, mama en ik willen graag helpen, en in de tuin kan ik wel een stukje maken waar jullie ze plasje en poepie kunnen laten doen, zodat jullie dat ook leren voor als jullie groter zijn en ze gewoon kunnen uitlaten....' zeg ik
    'en als mama wilt slapen, wil ik, als het ook van mama mag, nu dan wel langs de dierenwinkel gaan...'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk haar verbaasd aan.
    'Waarom ben je nou weer zo bot liefje?' vraag ik zacht en wil haar omhelzen. Alleen houd ze me tegen en kijkt me strak aan.
    Ik slaak een diepe zucht en kijk haar aan.
    'Je slachttoffers... Waarom hebben ze mijn haar kleur lief? Ben je iets met me van plan?'
    Ik blijf haar strak aankijken en wacht nu zelf op haar antwoord. Ik wil wel weten wat ze hier op te zeggen heeft.

    yue:
    'is het niet leuker als ze het mogen uitzoeken op hun verjaardag' vraag ik zachtjes
    michiko:
    'ja papa' zeg ik vrolijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    'ik weet het niet, sorry, ik doe mijn best lief te doen, maar dat ligt niet echt in mijn aard..' zeg ik een beetje blozend
    Ik hou hem tegen en kijk strak in zijn ogen.
    Ik trek mijn wenkbrauw op en begin te lachen.
    Ik hou me aan hem overeind en leun lachend tegen hem aan
    'H-Hue' zeg ik zacht en grinnik terwijl ik weer recht ga staan
    'De eerste keer dat ik je zag, was ik uit naar bloed, ik had echt dorst... Ik had net een klein beetje van het lijk wat je achter liet voor ik je ontmoette in de gevangenis gehad, waardoor ik je dus ook lastig viel... Maar dat kwam omdat ik een zwak heb voor jongens met zwart/blauw haar.... Ik was van plan jou ook leeg te drinken, omdat ik nog gigantisch veel dorst had.. Toen je begon over de moord die je nog moest doen en ik dat bloed kreeg, veranderde iets in me.. Ik begon je echt aardig te vinden, zelfs leuk! En de kerel die je doodde voor mij, had drugs in zijn bloed.. Dat was dus eigenlijk de reden waarom ik je kuste... Maar... Zelfs toen de drugs uitgewerkt was, zoende ik je.. Ik hou van je Hue, ik wil jou niets doen, echt niet... Maar... Jongens met blauw/zwart haar blijven mijn doelwit...' zeg ik en glimlach naar hem.
    Ik kus zijn keel en nek op de punten waar zijn bloed het hardste stroomt.
    'Ik meen het Hue, ik wil jou niet kwijt en zal je ook nooit pijn doen' zeg ik zacht en kijk hem verliefd in zijn ogen aan

    amaury;
    'liefje, ik kan ook kijken bij mensen die net puppys hebben, die al een paar weken oud zijn en volgende week, op hun verjaardag, het nest uit mogen, snap je? Dan kunnen ze nu vast kijken welke puppy ze graag willen, uit hetzelfde nestje en dan kunnen we ze ophalen op hun verjaardag'
    kenji;
    'dat kan ook ja.. maar.. ik vind het niet erg pap, mam... mij maakt het niet uit..'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin