• De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144106

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:27 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    Ik sluit ook mijn ogen en val ook in slaap.
    Amaury;
    Ik grinnik zacht en kus haar kruin.
    'dat mag je nog niet horen... Dat kan ik je zo misschien wel laten zien, als je het maar nie aan mama vertelt, goed?' grinnik ik zacht

    Selienna
    Ik kijk hem vragend aan en grinnik zacht
    Lieve sukkel, hij weet niet dat zijn oogkleur nog fel is, en dof moet zijn als hij niets ziet
    Ik speel gewoon lekker het spel mee
    'H-Hue??' zeg ik geschrokken en bijt op mijn lip
    'Z-Z-Zijn je ogen weer... Ben je weer blind?' vraag ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'ik houd mijn mondje dicht papa' zeg ik lief en zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik lach even zacht en streel haar wang.
    Ik kijk haar onschuldig aan en schud mijn hoofd.
    'Nee, ik ben niet blind liefje.. Ik wou je even voor de gek houden' zeg ik zacht en druk een kus op haar lippen.
    Ik laat mijn blik even over haar heen gaan en kijk bedenkelijke.
    'Liefje... Ben je.. Dikker geworden?' vraag ik zacht en kijk haar aan.

    ben naar de dokter xxxxx


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik grinnik zacht, til haar op en loop naar beneden
    Daar haal ik een klein doosje uit mijn zak en laat Michiko de ring zien.
    'omdat ik heel erg veel van mama hou en heel graag mijn hele leven met haar wil same zijn' zeg ik lief en klap na een tijdje het doosje weer dicht

    Selienna;
    Ik lach ook zacht en kijk hem met een grijns aan
    'als je dat doet, doe het goed.... Zorg dat je lenzen met een doffe kleur in doet, anders zie je meteen dat je niet blind bent' zeg ik grijnzend
    'je ogen horen dof te zijn als je niets meer kunt zien, die van jou waren nog lekker aan het stralen' zeg ik lief en kus zacht terug.
    Ik kijk vragend en zet dan een beledigde blik op
    'En bedankt' mompel ik droog 'hou ook van jou.. Maar ja, ik weet niet hoe het komt, maar ik was voor ik ging jagen nog gewoon plat, toen ik mijn vampier werd en me moest inhouden je niet leeg te drinken was ik ook dikker en dat is veel erger geworden...' mompel ik zacht en streel mijn dikke buik


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk haar ongelovig aan en trek een pruillipje.
    'Aaawh... En ik dacht dat ik je te pakken had..' zucht ik en kijk teleurgesteld.
    Ik bijt even op mijn lip en kijk haar schuldig aan.
    'Sorry liefje.. I-Ik bedoelde het niet zo, maar je ziet het gewoon een beetje..' mompel ik beschaamd.
    Ik leg mijn hand op haar buik en streel het ook zacht.
    'We... Hebben het nooit veilig gedaan hé?' mompel ik zachtjes.

    Succes schatt xxxxx

    Succesxxx!!!!!

    Selienna;
    Ik giechel zachtjes en ga weer op zijn schoot zitten
    'ik weet dat je het niet zo bedoelde, en nu heb ik je' grijns ik speels en kijk hem vragend aan
    'hoe bedoel je dat? Ik weet dat we het niet veilig gedaan hebben... maar... je wilt toch niet zeggen dat ik zwanger kan zijn..' zeg ik

    ben ff naar winkel ¬¬


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik pak met een grijns haar heupen stevig vast en streel haar poes door haar broek en slip heen.
    'Nee, ik heb jou liefje' zeg ik breed grijnzend.
    Ik bijt even op mijn lip, stop met strelen en kijk haar aan.
    'Het zou kunnen toch? Ik weet niet of je zwanger kan worden.. Maar het lijkt mij dat dat het enige kan zijn..'

    Is goedd xx

    Selienna;
    ik slaak verbaast een luide, hese kreun en kijk hem weer geil aan.
    'D-Dat weet ik s-sexy' zeg ik nog licht na kreunend
    Ik kijk even pruilend als hij stopt maar dan begrijpend
    'ik weet het niet... ik ben nooit ongesteld geworden, ik.. ik kan een test doen?' stel ik zachtjes voor....


    ben naar schoolxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik bijt even hard op mijn lip.
    Die blik en die hese kreun maken me gewoon alweer hard.
    Ik zucht even zachtjes en kijk haar serieus aan.
    'We kunnen beter een test gaan halen liefje... Straks ben je het wel en dat je niet ongesteld word zal vast wel iets te maken hebben met het bloed dat je steeds moet drinken.' mompel ik bedachtzaam.

    Goed schat tot vanmiddag! xxx Ben misschien eerder vrij als het mee zit en anders ben ik er pas om half 6 x.x

    michiko"
    'ahww die is mooi mag ik dan ook een mooie jurk papa' zeg ik vrolijk en zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik schudt zacht mijn hoofd.
    'nee.. het bloed moet ik drinken omdat ik een vampier ben... Maar dat ik nu zo binnen een half uur alweer nieuw bloed nodig heb, terwijl ik net 36 liter naar binnen gewerkt heb, kan dan wel aan de baby liggen.. Mocht ik zwanger zijn' zeg ik zacht.
    Ik heb nu maar 5 mensen gehad, 30 liter dus...
    'maar ik voel ook iets raars in mijn buik... ik weet niet wat het is, maar ik denk dat het het bloed gebruikt om zo snel groot te worden...' mompel ik

    Amaury;
    'natuurlijk liefje, jij word het mooiste meisje wat elke jongen gezien heeft' zeg ik met een glimlach

    Aiii, succes schatt!! Xxxx

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:38 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik knik eventjes en streel haar buik.
    'Je buik is grote geworden en aangezien ik je amper iets heb zien eten... Zou een zwangerschap de enige reden kunnen zijn. En misschien zal de zwangerschap ook minder lang duren als je meer bloed drinkt nu je het misschien moet delen met een kind' leg ik haar uit.
    Zou dat wel gaan een kind met zijn tweeën?
    Ze is een vampier en ik ben zelf een misdadiger maar wil ik wel dat mijn kind net zoals ik word?

    Selienna;
    Ik zie zijn twijfel en zucht zacht
    'love....... Als hij of zij een misdadiger zal worden, zal het vooral op mij lijken... Ik dood mensen voor bloed... Ik vind het best leuk mensen te doden ... Maar....' word onderbroken door een luid gebonk op de deur en een harde; OPEN DE DEUR
    Ik grom laag en trek Hue van de bank.
    'mee gaan of een wedstrijdje houden wie sneller is, wij of de politie?' zeg ik grijnzend en negeer dat mijn buik nog dikker is dan eerst


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin