• De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144106

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:27 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grijns even licht en druk een kus op haar lippen.
    'Hoe vinden ze me toch steeds..' zucht ik en streel haar zacht.
    'Laten we dan maar een wedstrijdje houden! Daar heb ik wel zin in' zeg ik met een grijns.
    Ik kijk met een grijns naar de deur waar hard tegenaan gebonk word. Dit word leuk.

    Selienna;
    Ik giechel zacht en pak zijn hand
    'let er niet op als we een meter of 2 voor ze rennen, dan ben ik mijn krachten aan het opstapelen en rennen we na een seconde of 3 een paar 100 meter voor ze om daarna weer rustig te rennen' zeg ik met een grijns en activeer mijn vampier kant
    Ik loop naar de deur en open het met een lieve, onschuldige glimlach terwijl mijn haren sierlijk achter me aan wapperen.
    'Jaa agenten? Kan ik u helpen?' zeg ik op een vriendelijke, maar verleidelijke toon en bijt met een geile grijns op mijn lip.

    Kun jij eventjes politie spelen?? :x ik wil ze verleiden zodat Hue een voorsprong heeft en Selienna hem dan met gemak kan inhalen en ze samen gaan rennen :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik schudt lachend met mijn hoofd en ga via de achterdeur naar buiten.
    Ik ren zo hard ik kan naar het bos en kijk achterom.
    Ik grom als ik een agent achter me aan zie komen en bijt op mijn lip.
    Heeft ze er eentje gemist?

    Agent;
    Stormt naar binnen en drukt Selienna tegen een muur aan.
    'Denk maar niet dat je hier nog weg komt! Je gaat mee en je komt voorlopig niet meer vrij.'

    Uhm hoeveel agenten? Ik twee en jij die ene bij Hue?

    Selienna;
    Ik kijk onschuldig en trek mijn jurkje wat lager
    'pardon? ik vraag u me los telaten meneer de agent... heel toevallig ben ik hoogzwanger, en de vrouw die u zoekt, ik ben haar vanmiddag zelf tegen gekomen, was niet zwanger... U kunt toch wel zien dat ik zwanger ben? Of moet mijn jurkje ervoor uit? Wat ik met plezier doe voor een knappert als u' zeg ik verleidelijk en wrijf heel onschuldig met mijn been over zijn vriend heen
    Ik kijk hem verleidelijk en glimlachend aan terwijl ik over mijn buik wrijf

    Agent;
    Ik ren hard achter Hue aan en schiet naar zijn benen.
    Jammer genoeg springt hij elke keer net optijd aan de kant waardoor mijn kogels missen
    Ik heb er nog 2 en schiet ze raak in zijn kont
    Ik grom zacht en ren harder
    Ik kan hem bijna pakken als hij ineens verdwijnt

    Ehh, is goed??? Sowieso 1 bij Selienna en 1 bij Hue, of er meer zijn maakt niet uit :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grom even zacht en verdwijn in de schaduw.
    Ik ren zacht achter de agent en druk hem ruw tegen een boom aan.
    Ik kijk hem doods aan en druk een mes tegen zijn keel.
    'Dat je me raakt is 1 ding.. Maar me raken op plekke waar jij niet in de buurt hoort is een ander probleem waar ik je voor ga laten boete' grom ik boos.

    Agent;
    Een grijns trekt over mijn lippen en ik druk mijn arm tegen haar keel.
    'Denk maar niet dat ik achterlijk ben schatje.. Je word overal gezocht en iedereen weet hoe je eruit ziet' zeg ik met een grijns.
    Ik pak een schokapparaatje en druk het in haar nek zodat het een schok afgeeft aan haar.

    Agent;
    Ik slik zacht en pak ongezien mijn schokapparaat
    Ik zet het aan en duw het hard in zijn buik
    Ik voel zijn greep om het mes verslappen, pak het meteen en hou het apparaatje tegen zijn maag aan gedrukt

    Selienna;
    Ik zucht zacht en kijk hem aan
    'laat me gewoon gaan, in elk geval tot ik bevallen ben... Ik heb bloed nodig, dat is de enige reden waarom ik mensen vermoord... Nu zijn het de junkies, waardoor jullie ook van hen af zijn... Ik ben toch goed bezig?' grom ik
    Ik krijg grote ogen, slaak een luide kreun en zak in elkaar
    Ik pak trillend en schokkend van de schok naar mijn buik en hoest wat bloed op
    Helemaal uit het niets begint mijn keel zo vurig te branden als nooit tevoren
    Ik grijp hem vast en heb hem leeg, alles binnen een seconde
    Ik ren hijgend naar de koelkast, pak de jerrycan en drink dat zo snel leeg als ik kan
    Ik voel een luide scheur vanuit mijn buik komen en zak hijgend en kreunend van de pijn op de grond
    Normaal is pijn fijn, maar nu niet
    Ik zie mijn jurk helemaal rood worden en knip snel mijn buik vrij
    Ik zie hijgend een hele grote snee/scheur in mijn buik en ik zie een kindje liggen
    Ik haal het uit me, hoe vies het ook maar mag zijn en heel mijn buik weer
    Ik hou het kindje in mijn armen, pak een handdoek uit het keuken kastje en wikkel het om de baby heen
    Hue! Ik schrik, sta op maar zak meteen weer op mijn knieën terwijl ik de baby vast hou
    'HUE!!! Alsjeblieft! Pas op! Ik smeek het je! Doe het voor mij en je zoontje!' zeg ik hem smekend via de seal op mijn armen en dus ook op zijn ogen en kijk naar de jongen in mijn armen.
    'Alsjeblieft Hue..... Doe alsjeblieft voorzichtig' zeg ik zacht en voel een snik uit mijn keel opwellen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Mijn ogen worden groot wanneer ik een schok voel.
    Mijn greep verslap en het mes valt op de grond.
    Ik probeer de agent nog vast te pakken, wat mislukt door de pijn.
    Ik kreun luid van de pijn, zak ineen en hoest een hoop bloed op.
    wat gebeurd er? Normaal had ik het aan kunnen zien komen.
    Ik grom even en hoor Selienna waardoor mijn ogen groter worden.
    Door de pijn sluit ik ze weer met een kreun en probeer het apparaat weg te halen.
    'M-Maak je geen zorgen om mij S-Selienna..' breng ik moeilijk uit. 'Ik red me wel' zeg ik pijnlijk.
    Ik geef de agent een zwakke trap voor mijn gevoel, maar nog wel hard genoeg waardoor hij wat naar achter schuift en de schok ook stopt.
    Ik hijg zwaar en blijf liggen door de pijn. 'Blijf waar je bent Selienna' fluister ik zachtjes en grom zacht als ik de agent weer dichterbij hoor komen.

    michiko:
    'jeey dankje papa' zeg ik vrolijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Agent;
    Ik loop meteen weer op hem af en pak mijn handboeien
    Verbaast blijf ik stil staan als ik hem met moeite zie opstaan
    Ik grom iets en pak zijn arm vast
    Ik klik 1 van de boeien om zijn pols heen maar bij die andere kom ik niet
    Voor ik het weet lig ik knock out op de grond en merk ik nog een paar tanden in mijn nek

    Selienna;
    Ik hoor zijn pijn en bijt hard op mijn lip als ik op sta
    Ik verander weer in mijn vampier en voel de pijn iets weg trekken.
    Ik hou ons zoontje stevig tegen me aan en maak een soort draagzak waardoor hij erin kan zitten en ik mijn armen vrij heb
    Ik begin te rennen en voel mijn dorst weer opkomen
    Ik heb geen neiging mijn zoontje leeg te drinken, omdat het toch van mij is
    Ik ren zo hard als ik kan naar Hue toe en negeer de pijnlijke steken in mijn buik
    Ik hijg, kreun en vloek door de pijn en zie Hue op de grond liggen
    Als hij opstaat zucht ik opgelucht en verschijn ongemerkt achter de agent
    Ik sla hem knock-out als hij een handboei om Hue zijn pols slaat en drink hem meteen leeg omdat Hue nogsteeds lekker ruikt
    Ik duw me met moeite omhoog en veeg mijn mond schoon terwijl ik zijn kleren aan doe, in elk geval zijn T-shirt, omdat mijn buik nog steeds open en bloot is
    Ons zoontje hang ik met mijn laatste beetje kracht weer om en zak dan tegen een boom in elkaar
    Ik blijf tegen de boom leunen terwijl ik op adem probeer te komen


    Amaury;
    Ik grinnik en kus haar kruin zacht

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:59 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk met grote ogen naar Selienna en zak door mijn benen heen.
    Ik spuug nog wat bloed uit en ram de handboeien kapot tegen een steen.
    Ik trek mijn shirt uit als mijn pols erdoor bloed en druk het er op.
    Fuck, dat was mijn slagader. Ik grom zacht en pijnlijk en kijk naar Selienna.
    Ik dwing mezelf op te staan en slof naar haar toe.
    Met grote ogen kijk ik naar haar en het kleine kindje dat ze bij zich draagt.
    Ik zak opnieuw op mijn knieën maar dan naast haar en met een zachte glimlach op mijn gezicht.

    michiko:
    'papa mag ik olimo" zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik kijk zacht op, pak meteen zijn pols en heel het
    'W-Wees dan ook voorzichtig' hijg ik omdat ik nog steeds uitgeput ben door dit alles
    Ik kijk hem aan en glimlach voorzichtig
    'zeg eens hoi tegen je zoon' zeg ik zacht en draai het kleintje om naar Hue
    Hij lijkt echt precies op Hue!

    Amaury;
    'Ehm, wat is dat liefje?' vraag ik

    ff honden uitlaten in de brrrrrrrr kou ¬¬


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'ikke dorst in limo papa' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'S-Sorry liefje.. En ik zei dat je niet moest komen! Straks was je iets gebeurd' zeg ik zacht en streel haar wang.
    Ik druk een passievolle kus op haar lippen en glimlacht zacht.
    Mijn ogen worden groot als ik het kleine jongetje zie.
    Zo lief en klein.. En hij lijkt nog op mij ook..

    Amaury;
    'Oww, ja, natuurlijk liefje!' zeg ik onschuldig en maak limonade voor Michiko en geef het aan haar

    Selienna;
    Kijkt onschuldig en streelt met een glimlach over zijn hoofdje
    'Dit kleine monstertje is zelf uit me gekomen.. Hij heeft mijn buik open gescheurd..' mompel ik zacht en laat het lelijke litteken op mijn buik zien
    Ik denk na over een naam
    'weet jij trouwens een naam?' zeg ik zacht en streel zijn wang
    Ik kus Hue liefdevol en zacht op zijn neus en leun tegen hem aan
    'Ik denk dat het op jou naam moet lijken, hij is echt een kopie van jou' zeg ik trots en gelukkig


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin