• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik haalde opnieuw mijn iPhone boven. Mijn ogen lazen het bericht. Daarna nog eens, en daarna nog een stuk of 5 keer. Hij was bang ? Waarom hij ? Hij was degene die alle bloedmooie meisjes kon krijgen. Ik zou bang moeten zijn dat ik hem kwijt was aan 1 of ander model. Ik beet zacht op mijn lip en begon te glimlachen. Hij had het wel toegegeven.
    Welja, je moet nog wel je straf met mij doen ;3 x
    Ik drukte op verzenden en begon te glimlachen. Goed ja, misschien was dit weer 1 van zijn praatjes, maar dan genoot ik daar maar van voor zolang dat nog kon. Ik keek Hayden aan die nog steeds bezig was zijn knuffel te versieren.
    "Ik weet wat je cadeau wordt als je jarig bent" zei ik grijnzend.

    Noralie Anderson
    'Ja ja geweldig een liefdesbrief van hem. Dan krijg ik weer een berichtje terug van Rafael. Hij wil afspreken om half 8 en ik glimlach.
    Half 8 klinkt prima, ben benieuwd waar we heen gaan! En succes nog bij Spaans (;
    X N.

    En ik stop mijn mobiel weg en kijk weer naar Drew. Ik zie vanuit mijn ooghoeken Delaney rottig doen tegen de leraar en Hayden die er om lacht. Ik rol een keer met mijn ogen. Het is ook maar een leraar hoor, kom op zeg. De hele tijd dreigen met; ja ik kan je laten ontslaan. Blablabla. Ik vind het nergens op slaan. Het is toch gewoon een school, en dat ze geld heeft betekent niet dat ze alles zomaar kan maken. Hoewel het daar wel erg op lijkt. 'Nee oke, met jou heb ik geen problemen nee,' ga ik dan verder met ons gesprek. 'Maar.. Weet je wat. Laat maar zitten. Je maakt het me veel te moeilijk,' zeg ik met een lachje om mijn lippen. Ik doe mijn vest even goed, of eigenlijk Drew's vest. 'Ja, ik heb zijn nummer die stond op de achterkant geschreven,' zeg ik dan als Drew vraagt of ik zijn nummer heb. Hij zegt dat ik me niet hoef te schamen als ik lookinggood heb gezegd en er blosjes op mijn wangen zijn verschenen. 'Hm, je hebt wel een goed beeld van jezelf he?' Vraag ik met een lachje als hij zegt dat hij het vaker hoort. 'Want als je het zo vaak hoort is dat een ego streler.' We gaan weer verder en ook deze som lukt me weer. Dan moet ik het alleen gaan proberen. Ik kijk met peinzende ogen naar de opgave en begin die dan op te lossen. 'Klopt het?' Vraag ik dan als ik klaar ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    Rafael Greywood
    Ik moest even proesten toen de leraar vroeg wat er zo grappig was.
    'Oh, als jij in mijn koffer past, mag je gerust mee! Oke hoeft niet, je hoeft niet in mijn koffer, misschien kan je wel mee zonder in mijn koffer te zitten', zei ik tegen haar.
    'Ben je al eens op wintersportvakantie geweest? En het is toch leuk om kerst te vieren met je oma en opa?'

    Anna Bailey Miller
    "Ja, dat is ook heel erg leuk, maar we blijven er altijd twee hele weken. Het is echt heel gezellig hoor met kerst en ik zou het niet willen missen, maar de week erna is meestal minder gezellig, gewoon qua dingen doen enzo." en ik haal even mijn schouders op. Mij opa en oma waren echt heel lief en aardig en schatten van mensen en ik hou ook heel erg veel van ze, maar veel dingen deden we verder niet, dan zaten we twee weken daar. "Ik ben vroeger op wintersport geweest" zeg ik dan. "Maar de laatste keer is nu 5 jaar geleden" zeg ik dan.

    [hoeveel uur zitten ze na dit uur nog op school? of zijn ze niet allemaal dezelfde tijd vrij?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Geen idee :Y) dat moet je aan GOFORTH vragen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Ik zou vragen of je mee kan met ons naar Tirol de tweede week, zeg maar', zei ik tegen haar. Anna was gewoon een geweldig persoon, ik kon echt goed met haar opschieten, dus waarom zou ik haar niet meenemen?
    Ik voelde mijn mobiel trillen en keek naar het berichtje van Noralie. De warme gloed die ik vandaag al meerdere keren had gevoeld, kwam weer terug.
    Half 8 klinkt prima, ben benieuwd waar we heen gaan! En succes nog bij Spaans (;
    X N.

    Ik glimlachte.
    Dat zie je dan wel! En bedankt! Hoe gaat het met je wiskunde, lukt het een beetje? X


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    Ik knik even, dat zou ik inderdaad kunnen vragen. "Ik zal het even vragen en bespreken thuis" zeg ik dan. "Het klinkt wel leuk" zeg ik dan met een grijns. Hij haalt zijn telefoon uit zijn zak, leest het berichtje en er komt een glimlach op zijn gezicht. Ik kijk hem even aan met een wenkbrauw omhoog, wachtend op een verklaring. Ik kende hem denk ik wel goed genoeg om te weten dat dat niet zomaar een glimlach was omdat het berichtje grappig was, nee het was iets anders, maar ik wist niet helemaal goed wat.

    Rafael Greywood

    'Oke is goed! Ik zal aan River vragen of ze het goed vindt, maar ik ga er wel van uit!', zei ik enthousiast.
    'Grappig berichtje', loog ik tegen haar, aangezien ze een wenkbrauw optrok toen ik Noralie's berichtje kreeg. Ik had net gezegd dat ik niks met Noralie wilde, dus kan ik moeilijk zeggen dat het van Noralie was.
    'En oh, wintersport is echt leuk! We gaan altijd naar een vakantiehuisje van ons, aan de rand van Tirol. Het is een kwartiertje lopen naar het centrum en vijf minuten lopen naar de skilift', zei ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    "Oke is goed! Ik zal aan River vragen of ze het goed vindt, maar ik ga er wel van uit!" zegt hij enthousiast.
    "Grappig berichtje" zegt hij als ik hem aankijk met een wenkbrauw omhoog. Ik geloof hem niet, maar duidelijk wil hij het er niet over hebben ofzo.
    "En oh, wintersport is echt leuk! We gaan altijd naar een vakantiehuisje van ons, aan de rand van Tirol. Het is een kwartiertje lopen naar het centrum en vijf minuten lopen naar de skilift" zegt hij. "Klinkt goed" zeg ik terwijl ik even met mijn hoofd knik. "Wie gaan er nog meer mee?" vraag ik dan.

    [ik ben weg, doeidoei, ben er misschien vanavond nog. Anders morgen weer =)]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:37 ]

    GOFORTH schreef:
    (...)

    Jordan Everbeet
    Ik haalde een hand door mijn haren, verzamelde al mijn moed en pakte toen haar arm vast. 'Wacht, Charlynn, ik wil even zeggen dat... nou ja... sorry.' Ik schraapte mijn keel kort en knipperde zenuwachtig met mijn ogen. 'Het was heel dom om weg te lopen, ik had een soort zenuwinzinking.'


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk op als hij mijn arm vaat pakt. Sorry? Ja daar had ik ook veel aan, maar dan gaat hij weer verder. Ik slik even en blijf hem aankijken. 'Ik dacht dat je anders was dan de anderen, maar uiteindelijk ga je toch weg zoals alle anderen.' zeg ik dan teleurgesteld terwijl ik hem blijf aankijken en bijt even op mijn lip. 'Maar je moet wel erg je best doen om nu te bewijzen dat dat niet zo is, dat je inderdaad anders bent.' zeg ik dan en er verschijnt toch weer een glimlach rond mijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Drew? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark
    Ondeugend kijk ik haar aan, hoezo verkrachten? Ik deed toch helemaal niks verkeerd, deze beer is gewoon geniaal. Ik glunder, ik wil deze wel voor mijn verjaardag krijgen, dan kan ik de beer altijd blijven knuffelen. Ik kijk op mijn horloge, het is volgens mij al bijna tijd om te gaan. Ik sta netjes op en pak weer de hand van de beer vast. 'Het was me een genoegen om u te ontmoeten, hopelijk kom ik je nog een keer tegen.' ik geef nog een kus op de beer zijn hand en vertrek dan richting Delaney.'Volgens mij is het tijd om te gaan, om hoe laat begint het volgende lesuur?'
    [ik moet alweer weg, sorry:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    [Drew? :3]


    [Sorry ik leer engels, ben al af en toe aan het reageren op een ander topic, maar meer wordt moeilijk sorry, zou als ik klaar ben reageren!]


    Delaney Marie McClain.

    Ik knikte en probeerde mijn lach onder controle te krijgen. "Goed, laten we gaan". Ik stond op en liep vlug naar buiten. Gewoon door het feit dat ze er hier niet tegenkonden als we een beer misbruikten. Ik lachte om mijn eigen gedachtes en stapte in de auto. Toen ook Hayden in was gestapt startte ik de auto en drukte de gas in. Binnen de 5 minuten, misschien was ik een beetje gevaarlijk om te rijden, parkeerde ik me terug op het schoolterrein en liep mijn auto uit. Wat hadden we de volgende les eigenlijk ?

    quin98 schreef:
    (...)

    [Sorry ik leer engels, ben al af en toe aan het reageren op een ander topic, maar meer wordt moeilijk sorry, zou als ik klaar ben reageren!]


    [O oke ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.