• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Guys, ik ga slapen, ben moe, good night x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik knikte en probeerde mijn lach onder controle te krijgen. "Goed, laten we gaan". Ik stond op en liep vlug naar buiten. Gewoon door het feit dat ze er hier niet tegenkonden als we een beer misbruikten. Ik lachte om mijn eigen gedachtes en stapte in de auto. Toen ook Hayden in was gestapt startte ik de auto en drukte de gas in. Binnen de 5 minuten, misschien was ik een beetje gevaarlijk om te rijden, parkeerde ik me terug op het schoolterrein en liep mijn auto uit. Wat hadden we de volgende les eigenlijk ?

    Hayden Clark
    Al heel snel kwam de school weer in zicht, Delaney rijdt best hard. Ik stap uit de auto en rek mee eens goed uit, van dat knuffelen ben ik stijf geworden. Ik loop weer in de richting van school en ik glimlach naar Delaney.'Het was erg gezellig daarnet, dankje dat je me daar heen hebt gebracht.' Ik loop weer in mijn slakkentempo naar school, ik heb er echt helemaal geen zin in. Mijn hoofd vliegt plotseling overeind, ik bedenk me net dat het misschien lunch tijd is. Ik voel mijn maag al grommen, ik ben een grote eter. Hoopvol kijk ik naar de klok, welk lesuur is nu bezig?
    [goodmorning:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [lol,
    Jammer Hayden :Y)

    Sowieso nog 1 uur denk ik :3 aangezien we net kleine pauze hebben gehad x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [D:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik haalde opnieuw mijn iPhone boven. Mijn ogen lazen het bericht. Daarna nog eens, en daarna nog een stuk of 5 keer. Hij was bang ? Waarom hij ? Hij was degene die alle bloedmooie meisjes kon krijgen. Ik zou bang moeten zijn dat ik hem kwijt was aan 1 of ander model. Ik beet zacht op mijn lip en begon te glimlachen. Hij had het wel toegegeven.
    Welja, je moet nog wel je straf met mij doen ;3 x
    Ik drukte op verzenden en begon te glimlachen. Goed ja, misschien was dit weer 1 van zijn praatjes, maar dan genoot ik daar maar van voor zolang dat nog kon. Ik keek Hayden aan die nog steeds bezig was zijn knuffel te versieren.
    "Ik weet wat je cadeau wordt als je jarig bent" zei ik grijnzend.


    John Ellean Brody
    Een opgeluchte glimlach gleed over mijn gezicht terwijl ik mijn auto op het schoolplein parkeerde en Delaney's berichtje las. Ik stuurde snel terug: Ik verheug me erop. (: Any chance that I could see you earlier? Ik haalde de sleutel uit het contact en stapte uit de auto. Ik voelde Ashley's briefje in mijn zak branden en haalde het eruit. 062209291 Love, x Ash. Ik glimlachte en sloeg het nummer op. Ik stuurde haar nog geen smsje maar terwijl ik naar de volgende les liep dacht ik wel aan haar. Ze was mooi en zo, maar Delaney had iets extra's. Iets wat haar net iets specialer maakte.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    jaimyhoi schreef:
    [Geen idee :Y) dat moet je aan GOFORTH vragen :3]


    [Het rooster is:
    maandag 5 uur
    dinsdag 6 uur
    woensdag 6 uur
    donderdag 4 uur
    vrijdag 3 uur

    Nogal weinig, maar ja who cares. :3]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk op als hij mijn arm vaat pakt. Sorry? Ja daar had ik ook veel aan, maar dan gaat hij weer verder. Ik slik even en blijf hem aankijken. 'Ik dacht dat je anders was dan de anderen, maar uiteindelijk ga je toch weg zoals alle anderen.' zeg ik dan teleurgesteld terwijl ik hem blijf aankijken en bijt even op mijn lip. 'Maar je moet wel erg je best doen om nu te bewijzen dat dat niet zo is, dat je inderdaad anders bent.' zeg ik dan en er verschijnt toch weer een glimlach rond mijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk op als hij mijn arm vaat pakt. Sorry? Ja daar had ik ook veel aan, maar dan gaat hij weer verder. Ik slik even en blijf hem aankijken. 'Ik dacht dat je anders was dan de anderen, maar uiteindelijk ga je toch weg zoals alle anderen.' zeg ik dan teleurgesteld terwijl ik hem blijf aankijken en bijt even op mijn lip. 'Maar je moet wel erg je best doen om nu te bewijzen dat dat niet zo is, dat je inderdaad anders bent.' zeg ik dan en er verschijnt toch weer een glimlach rond mijn lippen.


    Jordan Everbeet
    Ik pak haar arm nog iets steviger beet en haal heel diep adem. 'Wil je de waarheid weten?' Fluister ik. Ik begin te tintelen en weet dat dit het moment is waar ik al jaren op heb gewacht en waarvan ik heb gedroomd.
    "Ik ben al vanaf de allereerste dag van de eerste op je verliefd. Je hebt me nooit opgemerkt maar ik jou wel, je bent prachtig en lief en... je stal mijn hart zonder dat je het wist. En toen het vandaag opeens zo echt werd, werd ik opeens bang, wie zegt dat je niet een spelletje met me speelt? Ik wil niet dat je dat doet, daar ben je me te dierbaar voor." Ik staar naar mijn voeten en voel me heel dom.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk op als hij mijn arm vaat pakt. Sorry? Ja daar had ik ook veel aan, maar dan gaat hij weer verder. Ik slik even en blijf hem aankijken. 'Ik dacht dat je anders was dan de anderen, maar uiteindelijk ga je toch weg zoals alle anderen.' zeg ik dan teleurgesteld terwijl ik hem blijf aankijken en bijt even op mijn lip. 'Maar je moet wel erg je best doen om nu te bewijzen dat dat niet zo is, dat je inderdaad anders bent.' zeg ik dan en er verschijnt toch weer een glimlach rond mijn lippen.


    Jordan Everbeet
    Ik pak haar arm nog iets steviger beet en haal heel diep adem. 'Wil je de waarheid weten?' Fluister ik. Ik begin te tintelen en weet dat dit het moment is waar ik al jaren op heb gewacht en waarvan ik heb gedroomd.
    "Ik ben al vanaf de allereerste dag van de eerste op je verliefd. Je hebt me nooit opgemerkt maar ik jou wel, je bent prachtig en lief en... je stal mijn hart zonder dat je het wist. En toen het vandaag opeens zo echt werd, werd ik opeens bang, wie zegt dat je niet een spelletje met me speelt? Ik wil niet dat je dat doet, daar ben je me te dierbaar voor." Ik staar naar mijn voeten en voel me heel dom.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:14 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ik was dus niet de enige die last had van de dubbel post :') Q liep vast denk ik XD

    ik heb in een ander rpg 4 keer dezelfde reactie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    GOFORTH schreef:
    (...)

    Jordan Everbeet
    Ik pak haar arm nog iets steviger beet en haal heel diep adem. 'Wil je de waarheid weten?' Fluister ik. Ik begin te tintelen en weet dat dit het moment is waar ik al jaren op heb gewacht en waarvan ik heb gedroomd.
    "Ik ben al vanaf de allereerste dag van de eerste op je verliefd. Je hebt me nooit opgemerkt maar ik jou wel, je bent prachtig en lief en... je stal mijn hart zonder dat je het wist. En toen het vandaag opeens zo echt werd, werd ik opeens bang, wie zegt dat je niet een spelletje met me speelt? Ik wil niet dat je dat doet, daar ben je me te dierbaar voor." Ik staar naar mijn voeten en voel me heel dom.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik ben even sprakeloos, ik had al vaker van jongens gehoord dat ze me leuk vinden, maar dit, dit was anders, Jordan was anders, op een goede manier. Ik blijf hem aankijken en bijt op mijn onderlip en weet niet wat te zeggen. 'Ik zou geen spelletje met je spellen.' zeg ik dan zacht. 'Je weet niet hoeveel dit voor mij betekent.' zeg ik dan ook, bijna een fluistering en stap dan iets naar voren tot ik vlak voor hem sta en druk dan zacht, twijfelend en voorzichtig mijn lippen op de Zijne. Daden doen meer dan woorden is het niet..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    Ik stapte net het schoolgebouw binnen toen mijn iPhone nog eens een geluidje maakte. Ik bedacht me dat ik hem op trillen zou moeten zetten, maargoed. Ik haalde hem uit de zak van mijn Skinny en opende het berichtje. Ik vervolgde mijn weg naar het muzieklokaal omdat de lessen vandaag toch nog niet echt belangrijk waren. Ik opende de deur toen ik het gehele berichtje had gelezen en begon terug te typen.
    Hangt ervan af alsje me vindt ;3, stuurde ik terug. Tja, hij kende me nog niet zo goed, maar misschien kon hij de link wel leggen. Ik stak mijn iPhone terug weg, nadat ik hem op trillen had gezet en ging achter de piano zitten. Met een glimlach om mijn lippen zette ik mijn vingers op de juiste toetsen en begon te spelen. Toen het moment daar was zette ik de eerste woorden in van Skyfall.

    Rafael Greywood

    'River, haar vriend en beste vriendin en dan nog m'n beste maatje Bentley', antwoordde ik haar vraag op wie er nog meer mee ging.
    'Ze zijn echt allemaal vet aardig, dus we zullen het leuk hebben!', zei ik daarna.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    [N4I5 -- Lifeisajoke]