• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    Rafael Greywood

    'Bij bio, hij wou weten of ik bijles wou gaan geven, omdat mijn cijfers vorig jaar goed waren en dat zouden ze dit jaar vast ook wel worden', antwoordde ze mijn vraag. 'Waar was jij met bio dan?', vroeg ze me.
    'Ik moest naar de wc', zei ik. 'Daarna ging ik even naar de kantine, ik had honger. Vanochtend niet ontbeten', zei ik schouderophalend.

    anna Bailey Miller
    "Ik moest naar de wc." zegt hij "Daarna ging ik even naar de kantine, ik had honger. Vanochtend niet ontbeten." zegt hij schouderophalend. Ik kijk hem even met geknepen ogen aan. Maar het zal wel. "Oke." zeg ik dan. Ondertussen schrijf ik iets op van het bord. "dus het had niets met Noralie te maken?" vraag ik dan zonder op te kijken vanuit mijn schrift. Ik spiek wel even naar hem vanuit mijn ooghoeken.

    [ik ben even wat eten xD heb nu wel echt honger haha]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:06 ]


    Delaney Marie McClain.

    Een glimlach groeide om mijn lippen. "Echt ?" vroeg ik nog eens voor de zekerheid. Zijn zwijgen was toestemmen, voor mij toch. Ik nam zijn pols vast en trok hem mee naar de uitgang. Nooit gedacht dat ik een jongen naar daar zou meekrijgen. Ik keek even rond en liep toen de speelplaats over.
    "Ik kom daar altijd als ik moet nadenken" biechtte ik toen op.

    John Ellean Brody
    Ik las snel Delenay's smsje terwijl ik mijn auto parkeerde en er uitstapte. Ik stond nu voor mijn huis en ik zuchtte. Jep, I screwed up. Ik wilde net naar binnen lopen toen ik op mijn schouder getikt werd. Achter me stond een meisje dat zo mooi was dat mijn adem letterlijk stokte. Ze had simpele, maar mooie kleren aan en ik keek haar met grote ogen aan. 'Hi, sorry, maar weet jij misschien waar de supermarkt is?' Ze glimlachte verlegen en haalde een hand door haar haar. 'Eh, ja, wacht ik loop wel even mee.' Zei ik spontaan. Ze leek even te aarzelen maar lachte toen naar me en knikte. 'Oke!' Ik stuurde Delenay zo snel als ik kon Okay, x terug en grijnsde naar het meisje.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Lauren? Maar zullen we doen dat ze elkaar op school tegen komen? ;P]


    [Ja is goed! En wtf, ik bedoel Charlynn! Ik ben een beetje ziek dus ik ben er niet helemaal bij, sorry ;p]


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Mijn gsm maakte een geluidje waardoor ik hem bovenhaalde en het sms'je las. Ik keek even rond. Ik wist zeker dat ik zijn auto had gehoord. Toen ik naar de parking keek zag ik hem staan. Mijn mond viel een stukje open toen ik hem zag met een meisje. Tegenover haar was ik, tja, niets. Ik rolde met mijn ogen, stak mijn iPhone weg en liep met Hayden over de parking naar mijn auto. Ik zou nog wel zien of ik hem ging bellen.

    GOFORTH schreef:
    (...)

    [Ja is goed! En wtf, ik bedoel Charlynn! Ik ben een beetje ziek dus ik ben er niet helemaal bij, sorry ;p]


    [Oke, whaha, laat je hem dan eerst naar school komen, dat hij haar dan ziet of zoiets.. :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Oke, whaha, laat je hem dan eerst naar school komen, dat hij haar dan ziet of zoiets.. :'D]


    [Is goed!]

    Jordan Everbeet
    Ik zuchtte en liep de laatste straat in waar mijn school lag. Met grote tegenzin liep ik het schoolplein op, ik wilde net naar binnen gaan toen ik Charlynn zag. Ik bleef staan en keek met grote ogen haar haar, ik wist niet precies of ik hoi moest zeggen of op haar af moest lopen dus schuifelde ik maar een stukje haar kant op en gromde iets wat op: 'O, hoi.' leek.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Rafael Greywood

    Anna keek me met samengeknepen ogen aan. Alsof ze me niet geloofde. Ja oke, maar hey, ik loog toch niet? Ik was immers een broodje halen.
    Anna schreef iets over van het bord.
    'Het had dus niks met Noralie te maken?', vroeg ze dan zonder van haar schrift op te kijken, maar ik voelde hoe ze vanuit haar ooghoeken naar me keek.
    'Waarom denkt iedereen dingen over mij en Noralie? Er is niks met Noralie en mij', zei ik een beetje sissend met mijn tanden op elkaar.
    'Sorry', zei ik. Het was niet terecht om het op zo'n toon te zeggen, zeker niet tegen haar.
    En Noralie, zij wilde gewoon niet uit mijn hoofd.


    [Ik ben ontbijten]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    John Ellean Brody
    Ik trok het portier voor het meisje open en liet haar instappen, zelf ging ik aan de bestuurderskant zitten en stak de sleutel in het contact. 'Dus, hoe heet je?' Vroeg ze, haar stem klonk brutaal en ik kon een glimlachje niet onderdrukken. 'John, en jij?' 'Ashley.' Ze keek me aan en pakte toen uit haar tas een pakje kauwgum, ze hield 'm voor me neus en dankbaar pakte ik er eentje uit. 'Oké, waarom rij je me er eigenlijk heen, en waarom lopen we niet zoals je zei?' Vroeg ze opeens, ik voelde een blos op mijn wangen en keek haar kort aan. 'Sorry, het is redelijk ver nog, dus ik dacht dat we wel konden rijden.' 'Oké!' Haar stem was verassend vrolijk en tinkelde in mijn oren, het was kort stil, toen we bij de supermarkt aankwamen stapte ik uit en hield weer de deur voor me open. 'Oe, wat een gentleman!' Ze lachte en keek naar de winkel achter me. Verlegen pakte ze een papiertje en een pen en begon wat op te schrijven, toen gaf ze het aan me. 'Bel me een keertje, oké?' Voor ik kon antwoorden legde ze haar rechterhand op mijn schouder, ging op haar tenen staan en gaf me een piepklein kusje op mijn wang. Binnen een seconde was ze weg. Ik bleef verbijsterd staan, en kroop toen weer in mijn auto. Ik wilde net de sleutel omdraaien toen ik besefte dat ik Delenay best wel hard had afgekapt, ik pakte mijn mobiel en tikte snel: Del, sorry voor dat korte smsje net. Ik ben nogal stom vandaag tegen je, zie ik je op school? Ik wil je zoenen. xxxx J


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ik ben even in bad, byee,x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht enb wil naar mijn lokaal lopen en hoor een hoi en kijk op en zie dan Jordan staan en ik bijt even op mijn lip.
    'Hey.' verlaat er dan ook zacht mijn mond en ik kijk hem aan geen idee wat te doen nu.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    We waren aangekomen aan de winkel waarna we naar binnen liepen. Hayden zei niet echt veel, maar dat had ik niet nodig. Mijn humeur was omgeslagen in 1 seconden maar van zodra ik naar binnen zou lopen, ging dat wel weer veranderen. Honderden knuffels kwamen ons tegemoet waardoor een glimlach alweer op mijn gezicht verscheen. "Still love this place" zei ik met een gelukzalige zucht. Ik nam een knuffel uit de rekken en liet mijn vingers door de zachte vacht glijden. Weer maakte mijn iPhone een geluidje waardoor ik hem uit mijn zak nam, het berichtje opende en de tekst las. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog. Ik wou boos zijn op hem, maar een zacht tintelend gevoel bleef achter in mijn buik. Ik knipperde met mijn ogen en schudde mijn hoofd. Nee, ik mocht me niet laten doen.
    Nope, ik ben de les uitgestuurd met Hayden, dus ik ben met hem naar de stad. Btw, je moet niet denken dat je me zo makkelijk terug overkrijgt, dat zou jij toch moeten weten.
    Ik drukte op verzenden en stak mijn mobiel terug weg. Ik zal eens een fotootje maken voor mijn mensjes op YouTube. Ze volgden me stuk voor stuk op Twitter en Facebook dus ja. Ik nam een leuke knuffel trok een foto van mezelf en de knuffel en postte die op FB en Twitter met het onderschrift dat ik van knuffels houd en dat er een filmpje kwam vanavond.

    Hayden Clark
    Ik loop achter Delaney aan, zij weet de weg het beste. Ik zag haar mond open vallen toen ze naar links keek en ik volg haar blik. Ik zie John daar staan, in ken hem eigenlijk helemaal niet.
    Hij staat met een meisje te praten, ze is niet mijn type. Ik trek Delaney mee, John kan haar beter zo niet zien. Ik zie haar auto al op de parkeer garage staan, mijn auto staat verder op oud te worden. Ik zie Delany met haar ogen rollen, waarom weet ik niet. We stapen in de auto en al snel zijn we bij de winkel aangekomen. Ik zie dat Delaney druk aan et smsen is dus ik kijk wat rond. Overal zie ik knuffels, knuffels en nog eens knuffels. Ik zie een reuze teddy bear staan en ik loop naar hem toe, waarna ik vrolijk op hem spring. Ik sla zijn armen over mij heen, het is hier wat frisjes. Ik moet bekenen, deze hier kan erg goed knuffelen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:42 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Delaney Marie McClain.

    Ik keek om naar Hayden waardoor ik begon te lachen.
    "Hé ! Pak mijn vriendje niet af wil je ?" zei ik lachend toen ik hem zag knuffelen met mijn lievelingsbeer hier. Ik gaf hem een zacht duwtje en sloeg mijn armen beschermend om de knuffel heen. Ik keek even rond en slaakte een zachte kreet.
    "Kijk nou ! Ze hebben een vrouwelijke beer hiervan" zei ik grijnzend waarna ik wees naar dezelfde beer maar dan met een strikje en een rood kleedje.

    Hayden Clark
    Ik kijk met grootte ogen naar de vrouwelijke beer. Ik moet bekenen dat ik nog nooit zo'n sexie beer heb gezien, ze is me er eentje. Ik loop naar de beer toe en ik gooi mijn flirt trucjes in de strijd.'En wie hebben we hier, als ik vragen mag?' ik pak de grote hand vast en druk er een kusje op, een echte heer ben ik zeker. Ik ga op haar schoot zitten, dit wordt leuk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."