• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik verstopte mijn gezicht in de nek van de beer zodat mijn lach niet te luid was. Dit was echt geniaal. Mijn buik begon pijn te doen en een paar tranen van het lachen liepen over mijn wangen. Ik veegde ze weg.
    "Hej, de beer niet verkrachten hé jij !" riep ik naar hem toe. Ik stak mijn tong uit naar hem en knuffelde mijn beer weer. Hayden kon zelfs een beer versieren als hij wou. Echt waar, het lukte hem.

    Blanes schreef:
    Rafael Greywood

    Anna keek me met samengeknepen ogen aan. Alsof ze me niet geloofde. Ja oke, maar hey, ik loog toch niet? Ik was immers een broodje halen.
    Anna schreef iets over van het bord.
    'Het had dus niks met Noralie te maken?', vroeg ze dan zonder van haar schrift op te kijken, maar ik voelde hoe ze vanuit haar ooghoeken naar me keek.
    'Waarom denkt iedereen dingen over mij en Noralie? Er is niks met Noralie en mij', zei ik een beetje sissend met mijn tanden op elkaar.
    'Sorry', zei ik. Het was niet terecht om het op zo'n toon te zeggen, zeker niet tegen haar.
    En Noralie, zij wilde gewoon niet uit mijn hoofd.


    [Ik ben ontbijten]

    Anna Bailey Miller
    "Waarom denkt iedereen dingen over mij en Noralie?" zegt hij dan sissend met zijn tanden op elkaar en ik kijk even om naar hem.
    "sorry" zegt hij dan, waarschijnlijk voor zijn toon.
    "Omdat je eerst leuk met haar in gesprek was en zodra ik vroeg waarom ze het vest van Drew aanhad klapte je een beetje dicht en 'moest je ineens heel nodig naar de wc' om vervolgens niet meer terug te komen. Zeg ik dan terwijl ik weer wat overneem van het bord. De leraar staat met zijn rug deze kant op dus hij ziet ons niet en horen doet hij ook niet. Hij was zelf half doof volgens mij.

    Rafael Greywood

    'Alsof jij kunt timen wanneer jij naar de wc moet', mompelde ik op haar antwoord.
    Ik keek naar het bord en nam wat over. Eigenlijk hoefte dat niet eens, Spaans was mijn beste vak.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht enb wil naar mijn lokaal lopen en hoor een hoi en kijk op en zie dan Jordan staan en ik bijt even op mijn lip.
    'Hey.' verlaat er dan ook zacht mijn mond en ik kijk hem aan geen idee wat te doen nu.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anna Bailey Miller
    "Alsof jij kunt timen wanneer je naar de wc moet" mompeld hij. Ik grinnik even. "Dat kan je niet timen nee" zeg ik dan maar. Ik kon er nog wel verder over doorgaan, maar dat zou deze les niet leuker maken, misschien juist erger. Ik schrijf de aantekeningen over. "Heb je verder een leuke vakantie gehad?" vraag ik dan om van onderwerp te veranderen.

    Rafael Greywood

    Ze grinnikte even. 'Dat kun je niet timen nee', zei ze.
    Ze boog weer even over haar schrift, om iets op te schrijven.
    'Verder nog een leuke vakantie gehad?', vroeg ze toen aan me.
    'Ja! Heel erg! River en ik zijn naar mijn ouders in Londen geweest! We hadden ze al een hele tijd niet gezien, maar we hebben daar vier weken gehad om weer even als een gezin met elkaar om te gaan', antwoordde ik.
    Volgens mij wist ze wel dat River mijn zusje was.
    'Jij?', vroeg ik toen aan haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    Hij geeft antwoord op mijn vraag en vraagt vervolgens of ik een leuke vakantie heb gehad. "Ja ik heb ook een leuke vakantie gehad. Ik ben naar Italië geweest met vriendinnen voor drie weken en daar hebben we een aantal buitenritten met de paarden gemaakt en lekker bijgekleurd" zeg ik dan. Het waren geen vriendinnen van school, dus hij kende ze niet. Ik kende ze allemaal van paardrijden, en hoewel ik niet meer op de manege reed, deed ik nog regelmatig dingen met ze. Mijn ouders hebben een overdekte buitenbak met wat stallen laten maken en binnenkort komen een paar vriendinnen bij mij staan met hun paarden en eentje, die geen eigen paard heeft, mag mijn paard bijrijden. We wouden haar niet alleen achterlaten daar.

    Rafael Greywood

    'Leuk!', zei ik tegen haar.
    'Deze zomer had ik geen tijd om met vrienden op vakantie te gaan. Maar River en ik gaan in de kerstvakantie de eerste week, tijdens kerst, naar mijn ouders in Londen en de week erna gaan wij met vrienden naar Tirol om daar te skiën', zei ik blij.
    Ik hield echt van skiën of snowboarden of alles in de sneeuw. En Kerst vieren in Londen, ik weet dat dat iedereens droom is, en ik maak het zowat elk jaar mee. Soms komen onze ouders ook in vakanties naar ons toe, maar alleen als ze tijd hadden.
    Mijn ouders werkten 24/7...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ]ga reageren met Drew[]

    DreamWishes schreef:
    (...)


    Jordan Everbeet
    Ik haalde een hand door mijn haren, verzamelde al mijn moed en pakte toen haar arm vast. 'Wacht, Charlynn, ik wil even zeggen dat... nou ja... sorry.' Ik schraapte mijn keel kort en knipperde zenuwachtig met mijn ogen. 'Het was heel dom om weg te lopen, ik had een soort zenuwinzinking.'


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Andrew Justin Cole

    'Hoezo dat is toch harstikke leuk?' Zo'n liefdesbrief van hem? vraag ik onschuldig en lach daarna. 'hmm.. nou, daar moet ik nog even over nadenken hoor' zeg ik lachend en en glimlach daarna even. Ik begin te lachen en kijk haar aan. 'Weet je het wel zeker?' vraag ik lachend en kijk eraan. 'Zie je' zeg ik daarna glimlachend. 'nou vooruit dan, ik zal het je besparen' zeg ik grijnzend. 'Ow maar met mij heb je geen probleem en ik ben ook een jongen hoor' zeg ik en grinnik even. 'Ja toch' zeg ik lachend als ze zegt dat superdrew wel goed klinkt. 'Ow ja dat kan ook' grinnik ik en haal mijn schouder op. 'Ach maakt niet uit, nu heb je hem ook op een blaadje ' zeg ik lachend. 'Heb je ze nummer dan?' vraag ik en schud daarna mijn hoofd. Tuurlijk had ze die anders kon ze hem ook niet w'appen hé, slim van me... Ik begin te lachen als ze even fluit en daarna "Looking good" zegt. Ik grinnik als ze licht bloost, 'Ach joh, je hoeft je niet te schamen hoor. ik hoor het vaker' zeg ik en grinnik daarna. 'Nee daar heb je gelijk in, bij jongens staat het een stuk beter' zeg ik lachend. 'Ja! goed zo' zeg ik met een glimlach en ga daarna naar de volgende som. Voor mij was dit echt zo makkelijk. Ik kijk haar aan en begin weer op dezelfde manier uit te leggen. 'De volgende doe je zelf' zeg ik daarna en wacht tot ze het antwoord zegt. Zelf schrijf ik gauw de berekening op met het antwoord erbij. Ik kijk Noralie vragend aan terwijl ik wacht op haar antwoord.

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    We waren aangekomen aan de winkel waarna we naar binnen liepen. Hayden zei niet echt veel, maar dat had ik niet nodig. Mijn humeur was omgeslagen in 1 seconden maar van zodra ik naar binnen zou lopen, ging dat wel weer veranderen. Honderden knuffels kwamen ons tegemoet waardoor een glimlach alweer op mijn gezicht verscheen. "Still love this place" zei ik met een gelukzalige zucht. Ik nam een knuffel uit de rekken en liet mijn vingers door de zachte vacht glijden. Weer maakte mijn iPhone een geluidje waardoor ik hem uit mijn zak nam, het berichtje opende en de tekst las. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog. Ik wou boos zijn op hem, maar een zacht tintelend gevoel bleef achter in mijn buik. Ik knipperde met mijn ogen en schudde mijn hoofd. Nee, ik mocht me niet laten doen.
    Nope, ik ben de les uitgestuurd met Hayden, dus ik ben met hem naar de stad. Btw, je moet niet denken dat je me zo makkelijk terug overkrijgt, dat zou jij toch moeten weten.
    Ik drukte op verzenden en stak mijn mobiel terug weg. Ik zal eens een fotootje maken voor mijn mensjes op YouTube. Ze volgden me stuk voor stuk op Twitter en Facebook dus ja. Ik nam een leuke knuffel trok een foto van mezelf en de knuffel en postte die op FB en Twitter met het onderschrift dat ik van knuffels houd en dat er een filmpje kwam vanavond.

    Blanes schreef:
    Rafael Greywood

    'Leuk!', zei ik tegen haar.
    'Deze zomer had ik geen tijd om met vrienden op vakantie te gaan. Maar River en ik gaan in de kerstvakantie de eerste week, tijdens kerst, naar mijn ouders in Londen en de week erna gaan wij met vrienden naar Tirol om daar te skiën', zei ik blij.
    Ik hield echt van skiën of snowboarden of alles in de sneeuw. En Kerst vieren in Londen, ik weet dat dat iedereens droom is, en ik maak het zowat elk jaar mee. Soms komen onze ouders ook in vakanties naar ons toe, maar alleen als ze tijd hadden.
    Mijn ouders werkten 24/7...

    Anna Bailey Miller
    "Leuk!" zeg ik dan. "Kan je mij niet meenemen in je koffer dan naar Tirol?" zeg ik dan lachend. De leraar kijkt even boos om. "Is er iets grappigs wat u met ons wilt delen Miss Miller?" zegt de leraar dan. Hij had duidelijk een hekel aan me. Eerst omdat ik te laat was en nu dit. "Nee meneer, ik moest even aan iets denken van de vakantie." zeg ik dan. Hij kijkt me streng aan en gaat dan weer verder met de les. "Ik wil echt zooo graag een keer op wintersportvakantie" zeg ik dan. "Alleen met de kerstvakantie gaan we altijd langs mijn opa en oma" zeg ik dan.

    Rafael Greywood
    Ik moest even proesten toen de leraar vroeg wat er zo grappig was.
    'Oh, als jij in mijn koffer past, mag je gerust mee! Oke hoeft niet, je hoeft niet in mijn koffer, misschien kan je wel mee zonder in mijn koffer te zitten', zei ik tegen haar.
    'Ben je al eens op wintersportvakantie geweest? En het is toch leuk om kerst te vieren met je oma en opa?'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    N4I5 schreef:
    (...)


    John Ellean Brody
    O, jammer, ik wil dat je hier bij mij bent. Ik mis je oprecht, Del. En het spijt me heel, heel erg. Ik was gewoon heel.. bang denk ik. Sorry. xJ Ik aarzelde kort over het bericht maar ik verstuurde 'm toch en voelde me een beetje opgelaten omdat ik had gezegd dat ik bang was.


    Don't let your life be lived by somebody else.