• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Ik knik even. Ik ken ze niet, maar het zal vast wel leuk worden. "Gaat jou vriendin niet mee?" vraag ik dan. Ik kan me herinneren dat hij een vriendin had, al heb ik die al een tijdje niet meer gezien. Af en toe kwam ze wel eens langs op school. Ik schrijf ondertussen weer wat over van het bord, ik heb inmiddels al twee kantjes volgeschreven en de les is nog niet eens voorbij.

    Noralie Anderson
    'Ja ja geweldig een liefdesbrief van hem. Dan krijg ik weer een berichtje terug van Rafael. Hij wil afspreken om half 8 en ik glimlach.
    Half 8 klinkt prima, ben benieuwd waar we heen gaan! En succes nog bij Spaans (;
    X N.

    En ik stop mijn mobiel weg en kijk weer naar Drew. Ik zie vanuit mijn ooghoeken Delaney rottig doen tegen de leraar en Hayden die er om lacht. Ik rol een keer met mijn ogen. Het is ook maar een leraar hoor, kom op zeg. De hele tijd dreigen met; ja ik kan je laten ontslaan. Blablabla. Ik vind het nergens op slaan. Het is toch gewoon een school, en dat ze geld heeft betekent niet dat ze alles zomaar kan maken. Hoewel het daar wel erg op lijkt. 'Nee oke, met jou heb ik geen problemen nee,' ga ik dan verder met ons gesprek. 'Maar.. Weet je wat. Laat maar zitten. Je maakt het me veel te moeilijk,' zeg ik met een lachje om mijn lippen. Ik doe mijn vest even goed, of eigenlijk Drew's vest. 'Ja, ik heb zijn nummer die stond op de achterkant geschreven,' zeg ik dan als Drew vraagt of ik zijn nummer heb. Hij zegt dat ik me niet hoef te schamen als ik lookinggood heb gezegd en er blosjes op mijn wangen zijn verschenen. 'Hm, je hebt wel een goed beeld van jezelf he?' Vraag ik met een lachje als hij zegt dat hij het vaker hoort. 'Want als je het zo vaak hoort is dat een ego streler.' We gaan weer verder en ook deze som lukt me weer. Dan moet ik het alleen gaan proberen. Ik kijk met peinzende ogen naar de opgave en begin die dan op te lossen. 'Klopt het?' Vraag ik dan als ik klaar ben. Ondertussen krijg ik weer een berichtje van Rafael en ik lees die vlug en typ een antwoord.
    Dat is niet lief dat ik het nog niet mag weten.
    Wiskunde gaat goed, Drew helpt me en ik snap het. Dit stukje tenminste.
    X N.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Gaat jouw vriendin niet mee?', vroeg Anna aan me.
    Ik kreeg even een brok in mijn keel.
    'Het is uit tussen Brook en mij, ik dacht dat je dat wel wist?', vroeg ik zacht.
    Brook bedroog me gewoon met een andere jongen, terwijl ik het zag waren ze elkaar aan het opvreten, het deed echt pijn toen ik het zag.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    Ik zag hoe ik een berichtje binnenkreeg van Nora. Nieuwsgierig opende ik het.
    Dat is niet lief dat ik het nog niet mag weten.
    Wiskunde gaat goed, Drew helpt me en ik snap het. Dit stukje tenminste.
    X N.

    Ik glimlachte toen ik het eerste zinnetje las, maar mijn lach verdween als sneeuw voor de zon toen ze vermelde dat Drew haar hielp en ze het daardoor snapte. Waarom moest Drew haar helpen? Mijn cijfers waren minstens net zo goed als de zijne. Het is niet dat ik Andrew niet mag, maar het is gewoon, oneerlijk?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [sorry dat ik niet reageerde, had gister geen tijd meer en was vandaag beetje vergeten :$, ga even douchen en daarna reageer ik! Als ik dat niet doe, ben ik het weer vergeten dus stuur me dan maar Gb, dan doe ik het zoizo]

    [Hahahaha ik vergeet het ook weleens! ^.^ en aangezien ik je in her andere topic zag reageren heb ik gewoon maar even opnieuw geplaatst (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    'Ja ja geweldig een liefdesbrief van hem. Dan krijg ik weer een berichtje terug van Rafael. Hij wil afspreken om half 8 en ik glimlach.
    Half 8 klinkt prima, ben benieuwd waar we heen gaan! En succes nog bij Spaans (;
    X N.

    En ik stop mijn mobiel weg en kijk weer naar Drew. Ik zie vanuit mijn ooghoeken Delaney rottig doen tegen de leraar en Hayden die er om lacht. Ik rol een keer met mijn ogen. Het is ook maar een leraar hoor, kom op zeg. De hele tijd dreigen met; ja ik kan je laten ontslaan. Blablabla. Ik vind het nergens op slaan. Het is toch gewoon een school, en dat ze geld heeft betekent niet dat ze alles zomaar kan maken. Hoewel het daar wel erg op lijkt. 'Nee oke, met jou heb ik geen problemen nee,' ga ik dan verder met ons gesprek. 'Maar.. Weet je wat. Laat maar zitten. Je maakt het me veel te moeilijk,' zeg ik met een lachje om mijn lippen. Ik doe mijn vest even goed, of eigenlijk Drew's vest. 'Ja, ik heb zijn nummer die stond op de achterkant geschreven,' zeg ik dan als Drew vraagt of ik zijn nummer heb. Hij zegt dat ik me niet hoef te schamen als ik lookinggood heb gezegd en er blosjes op mijn wangen zijn verschenen. 'Hm, je hebt wel een goed beeld van jezelf he?' Vraag ik met een lachje als hij zegt dat hij het vaker hoort. 'Want als je het zo vaak hoort is dat een ego streler.' We gaan weer verder en ook deze som lukt me weer. Dan moet ik het alleen gaan proberen. Ik kijk met peinzende ogen naar de opgave en begin die dan op te lossen. 'Klopt het?' Vraag ik dan als ik klaar ben. Ondertussen krijg ik weer een berichtje van Rafael en ik lees die vlug en typ een antwoord.
    Dat is niet lief dat ik het nog niet mag weten.
    Wiskunde gaat goed, Drew helpt me en ik snap het. Dit stukje tenminste.
    X N.


    Andrew Cole

    'Ik wist het wel! Nu ga ik er ook een voor je regelen ook hoor' zeg ik grijnzend al plaag ik er maar een beetje. Tuurlijk ga ik het niet echt vragen, dat zou best lullig zijn. Ik kijk even naar Delaney die lullig doet tegen de leerkracht en ik schud even mijn hoofd, dat sloeg ook echt nergens op. 'Nee precies, dus je kan best met jongens overweg' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op, 'Valt wel mee' zeg ik en grinnik even. 'Aah oké' zeg ik met een glimlach. IK schud lachend mijn hoofd, 'Nee valt wel mee, je moet me niet zo serieus nemen joh' zeg ik lachend. 'Dat is waar, maar ik hoor het niet heel vaak. maar dat komt ook omdat ik het meestal niet echt show of zo, ik bedoel sommige trekken expres hun shirt uit, dat doe ik gewoon niet ' zeg ik schouderophalend en glimlach daarna. Ik kijk haar som na en schud dan mijn hoofd. 'hij klopt bijna alleen je bent dit nog vergeten' zeg ik en schrijf het er nog even gauw bij. 'Nu klopt die wel' zeg ik met een glimlach en geef haar een zacht duwtje. 'Volgens mij snap jij het gewoon al' zeg ik lachend. 'Ow ik snap het al, je wou natuurlijk zo graag les van mij hebben! ik begrijp je wel hoor' grap ik en lach daarna. 'nee hoor maar je leert het al wel snel' zeg ik met een glimlach. 'Zo stalkt die je nu al' grap ik als ze weer een berichtje van Rafael krijgt.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:28 ]

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik ben even sprakeloos, ik had al vaker van jongens gehoord dat ze me leuk vinden, maar dit, dit was anders, Jordan was anders, op een goede manier. Ik blijf hem aankijken en bijt op mijn onderlip en weet niet wat te zeggen. 'Ik zou geen spelletje met je spellen.' zeg ik dan zacht. 'Je weet niet hoeveel dit voor mij betekent.' zeg ik dan ook, bijna een fluistering en stap dan iets naar voren tot ik vlak voor hem sta en druk dan zacht, twijfelend en voorzichtig mijn lippen op de Zijne. Daden doen meer dan woorden is het niet..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lieve mensjes, ik verschijn hier pas zaterdag weer, ik ga naar mijn oma toe.(:Heel veel succes met school(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Veel plezier ^.^

    En Quinty, ik ga zo reageren :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Drew zegt dat hij een liefdesbrief gaat regelen van Rafael. 'Oke, doe maar,' zeg ik dan met priemende ogen. 'Regel die brief maar. Want hij zal dat toch niet doen. Vríénden.' Ik weet dat Drew me alleen maar plaagt. Ik zie dat Drew zijn hoofd schud en ik kijk naar hem. 'Volgens mij denken wij hetzelfde over hoe sommigen zich gedragen,' zeg ik dan doelend op Delaney. Hij zegt dus dat ik goed met jongens overweg kan. 'Wat jij wilt Drew, en ja, ik kan goed met jongens overweg als vrienden. Omdat ik er zelf nooit meer in zie dan vrienden.' Ik kijk met een glimlachje naar hem. 'Ach, als je nou eens om de zoveel tijd je buik aan mij laat zien dan zal ik dan je ego strelen oke?' Zeg ik lachend. Dan kijkt Drew naar mijn som, verbetert er iets aan en geeft me dan zacht een duwtje. 'Hé! Dat is niet waar,' zeg ik lachend als hij insinueert dat ik het deed zodat ik les van hem zou krijgen. 'Als ik het echt alleen daarom zou doen had ik de som wel helemaal goed gedaan.' Hij zegt dat hij een grapje maakt en dat ik snel leer. 'Ja maar dit is ook nog wel te begrijpen. Er komen ook zat hoofdstukken waarvan ik de neiging krijg om haren uit mijn hoofd te trekken,' zeg ik met een zuchtje. Ik lach als Drew vraagt of hij me nu al stalkt. 'Is er soms iemand jaloers?' Vraag ik plagend aan hem. 'En dan heb ik het niet over Rafael. En te zien aan dat er twee vinkjes staan heeft hij het ontvangen. En hij is online geweest na mijn bericht dus je wordt bedankt. Hij antwoordt nu niet meer.' En ik lach dan en laat mijn mobiel voor wat het is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    "Oh, nee dat wist ik niet, sorry" zeg ik dan en ik richt me maar even op mijn aantekeningen. Stom dat ik net dat niet heb meegekregen.
    Ik zucht even zacht. De leraar zegt dat we een tekst moeten gaan lezen, dus sla ik de bladzijde van mijn boek om naar de juiste pagina.
    Ik kan nu vragen waarom het uit is, maar het lijkt me nou niet echt een leuk onderwerp voor hem om over te praten. Het klonk alsof hij het er nog steeds moeite mee had.

    Rafael Greywood

    'Oh, nee. Dat wist ik niet, sorry', verontschuldigde Anna zich.
    'Maakt niet uit, jij kan ook niet alles weten', mompelde ik.
    Ik stopte mijn mobiel in mijn tas, ik had niet echt het idee dat iemand me nog een bericht zou sturen en begon de tekst te lezen.
    'Hoe zit het eigenlijk met jou en de liefde?', vroeg ik met een sarcasttisch toontje aan Anna.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    "Hoe zit het eigenijk met jou en de iefde?" vraagt hij dan.
    Ik zucht even. "Welke liefde, ik lijk wel de eeuwige vrijgezel" zeg ik dan en ik glimlach even.
    Nee, met mij en de liefde gaat het niet goed. Misschien dat Hayden me nog wat kan bijleren wat dat betreft.

    [Drewieee? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.