• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (HAHAHA IK OOK XD )

    Rosali Chevonez.

    Xav trok een wenkbrauw op en lachte geamuseerd. "Zoals wat?" Ik liet een lachje vallen. "Zeg ik niet." zei ik toen en stak mijn tong uit. "En ik zou niet kunnen bedenken waarom ik niet met jou naar het feest zou willen gaan." zei ik en trok hem weer in een knuffel en zuchtte zachtjes.
    Xav, je moest eens weten wat ik ben. Dan zou je niet meer met me naar het feest willen gaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    [da moe ons lukken Leensel !!! anders pleeg ik sociale zelfmoord!]


    |IK WIL DIE FUCKING TICKETS OF IK SPRING ONDER EEN FUCKING TREIN! |


    kindness is never a burden.

    [Ik ga ook, whooo, zo happy! En ik ga nog naar Justin waarschijnlijk en nog naar Nicki Minaj of Usher of Chris Brown, een van die drie. ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Ik ga ook, whooo, zo happy! En ik ga nog naar Justin waarschijnlijk en nog naar Nicki Minaj of Usher of Chris Brown, een van die drie. ;')]


    Justin ga ik msischien ook. One direction too enne.. usher wou ik gaan alleen die komt niet meer naar Nederland -.-'' lul.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |IK WIL DIE FUCKING TICKETS OF IK SPRING ONDER EEN FUCKING TREIN! |


    Ik spring mee dus wachten jullie op me ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aeras schreef:
    (...)

    Ik spring mee dus wachten jullie op me ?


    Sure, nog iemand die mee wil springen? ;D


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik word na even wakker en kijk om me heen. Jake is er niet. Ik luister goed en hoor de douche lopen. Hij is dus douchen. Dat moet ik ook nog, mijn kleren zitten onder en op mijn handen zitten rode vlekje van opgedroogd bloed. Maar ik zou niet weten waar ik de kracht vandaan zou moeten halen om überhaupt op te staan laat staan blijven staan onder een douche.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik haat mezelf -.-]

    Sky
    Hij zegt dat ik mag kiezen en ik haal mijn schouders op. 'Ik weet toch niet waar jij zin ik hebt om te tekenen,' zeg ik dan. 'Dus dat zul je toch echt zelf moeten bepalen.' En ik glimlach even.


    Daniël
    Ik grijns en loop vervolgens naar haar toe en ga aan het einde van het bed zitten, 'Ik heb alle inspiratie die ik nodig heb recht voor me' Zeg ik vervolgens met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik sla een handdoek om mijn middel. Mijn kleren liggen nog in de kamer. Ik zie dat Les wakker is en ze onder het bloed nog zit. 'Laat me je helpen.' zeg ik zachtjes en til haar op. Ik breng haar naar de badkamer, zet haar op de rand van het bad om haar uit te kleden en til haar dan weer op om haar onder de douche te zetten. Ik blijf haar vasthouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik kijk naar hem, hij gaat mij dus tekenen. Of iets gebaseerd op mij. 'Zolang je maar weet dat ik niet aan naakt poseren doe,' zeg ik dan serieus, maar dan verschijnt er een glimlachje op mijn gezicht. 'Tenzij je dat echt zou willen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier Jonathan Devinson.
    "Zeg ik niet," antwoordde Rosali en stak haar tong uit. "Dan vertel ik je de schoolgeheimen nooit," Xav stak speels zijn tong terug naar haar uit. "En ik zou niet kunnen bedenken waarom ik niet met jou naar het feest zou willen gaan." Ze trok Xav terug in een knuffel en zuchtte zachtjes. Xavier sloeg zijn armen nu helemaal om haar middel heen.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik onderga zwijgend wat Jake doet. Dat hij me optilt, uitkleed en zelfs vast houdt onder de douche. Ik pak met moeite de zeep, zelfs armen optillen is vermoeiend en begin mezelf dan in te zepen langzaam. 'Ik haat het om afhankelijk te zijn,' mompel ik zachtjes. Maar ik wil het bloed van me afhebben dus zal ik wel moeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosali Chevonez.

    Ik zuchtte zachtjes, maar toen ik zijn opmerking hoorde lachte ik zacht. "Kom ik wel achter hoor. Geloof me." zei ik toen en knipoogde liefjes. Hij had haar armen helemaal om haar heen en ze voelde zich sowieso al klein doordat ze vandaag sneakers aan had gehad. "Weet je hoe klein ik me nu voel.." mompelde ik zachtjes, het was niet alleen om haar lengte, maar ook door het gevoel. Het gevoel dat hij haar gaf. Ze was ineens het kleine meisje en niet het meisje dat zich groter voordeed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xavier Jonathan Devinson.
    Xavier grinnikte. "Tuurlijk." zei hij niet overtuigd. "Weet je hoe klein ik me nu voel.." mompelde Rosali zachtjes. Xavier liet haar onmiddellijk los en stak zijn handen op. "Ik zal me wel wat bukken," zei hij en glimlachte. Hij zakte een stukje door zijn knieën en keek toen op naar Rosali. "Beter zo?" Nu zag Xav er echt uit als kabouter Plop wanneer die de kabouterdans danst.


    kindness is never a burden.

    Rosali Chevonez.

    "Tuurlijk." zei hij niet overtuigd en ik lachte. "Dan geloof je het toch niet." grinnikte ik toen.
    Hij had ineens zijn armen van me afgeslagen en ik pruilde licht. De kou overviel me weer en ik kreeg even kippenvel. Maar als dat serieus van de kou was was voor mij nog een vraag. Hij zakte een stukje door zijn knieën en keek toen naar me op. "Beter zo?" Ik lachte zacht. "Ik vond het wel fijn, maar dit is ook fijn." zei ik toen met een lachje.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.