• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake zegt dat ik ook belangrijk ben. 'Ik weet het,' fluister ik. 'Maar ik had het over meer belangrijk. Als ik weg zou zijn zou alleen jij er kapot van zijn -wat mijn hart zou breken- maar als Alexi dat zou zijn zouden en de kindjes en Axton en haar oma en jij en ik er kapot van zijn.' Het is gewoon de waarheid. 'Maar ik leef nog.' Dus dit is zinloos. Het geeft me alleen maar een klote gevoel. Dan heb ik vannacht weer iets om over te dromen of te janken terwijl Jake slaapt.


    [Jup :3

    Ik denk dat Nick het ook niet leuk zou vinden als Les dood is :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Hm,' mompel ik als hij vraagt wat ik dan wil doen. Ik leun tegen de muur en kijk dan voor me uit. 'Waar heb jij zin in om te doen?' Vraag ik hem. Ik kijk opzij zodat ik Daniël aan kan kijken. Hij blijft echt elke keer weer als een streling voor mijn ogen, zo knap hij is.


    Daniël
    'Hmm..' Mompel ik nadenkend, ze leek me niet echt het type dat graag bordspellen speelde -dit was vroeger erg normaal als je in de winter thuiszat zonder tv enzovoord maar zelf deed ik het amper- Ik had opzich wel zin om iets te tekenen maar dat hat zij net al gedaan. 'Geen idee' Besluit ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Jup :3

    Ik denk dat Nick het ook niet leuk zou vinden als Les dood is :3]


    {Ik denk dat je dan een goede kans hebt om Nick op zijn slechts te zien, en dan het deuren intrappende alles omgooiende en gewoon rusteloos zijn slecht :')}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem aan, 'Ik had toch wel verwacht dat je nu wel zou weten dat ik het aan je kan zien als je ergens aan denkt,' zeg ik met een glimlach. Mijn humeur gaat op en neer net zoals het misselijke gevoel. Alsof het een schommel is. 'Dus vertel, wat wil je doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Daar had ik toch zo langzamerhand aan moeten denken' Mompel ik, 'Ik dacht dat ik wel zin had om iets te tekenen en bedacht daarna dat jij al twee uur lang buiten hebt zitten tekenen' Andwoord ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik kijk haar vol ongeloof aan. 'Denk je nu echt dat ik de enige zou zijn die er kapot van zou zijn? En Nick dan? En Axton en Alexi? Zelfs Luna en Ashley zouden het erg vinden!' zeg ik iets te luid en krimp dan wat in elkaar. 'Er zijn zoveel mensen die van je houden. Mijn moeder houd nu al van je en ze heeft je bijna nog nooit gezien, mijn pa heeft nog nooit zo normaal gedaan dus dat betekend dat hij je mag. Les je bent te bijzonder en speciaal voor ons dus alsjeblief... we hebben je nodig. ik heb je nodig.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik grinnik even en stap dan in aan de bestuurderscabine en start de moter en rij dan de parkeerplaats af de weg op. Ik rijd naar een klein, gezellig cafeetjehier in de beurt. Ik zet het gas er dan flink op en grijns even, het leuke aan deze auto, hij is snel. 'Misschien zie je Nick nog wel zo, maar ik hoop het niet voor je, hij is dan kwa humeur ook niet zo.' zeg ik dan en grinnik even, er maar een grapje van makend over dat ze Nick misschien nog op zijn slechts gaat zien, ik hoop het echt niet voor haar dat ze hem ooit zo ziet, maar ik zou hem niks meer aandoen, Tsja, hoe moet ik dat ook doen als ik geen wapens heb, maar goed. 'Wat grappig dat je vader dezelfde auto heeft.' zeg ik dan en grijns even naar haar, maar blijf me wel goed concentreren op de weg. 'Maar ik ken dus een heel leuk klein, gezellig cafeetje. Het is er altijd wel druk.' zeg ik dan glimlachend en rij nog even door.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [En 3mei komen ze naar Nederland!! ;D]


    | 1 MEI NAAR BELGIË! Ik woon in België |


    kindness is never a burden.

    [o god xd ben naar een filmpje aant kijken xd
    Ian: and the name of the movie. Bigger, longer, uncut...
    (naam vergeten) : That's sounds like me!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn woorden zorgen ervoor dat ik mijn ogen sluit om nieuwe tranen tegen te gaan. Nick.. 'Van Luna en Ashley betwijfel ik het,' mompel ik dan. En er loopt een traan over mijn wang als hij zegt dat ik hem nodig heb. 'Ik heb jou ook nodig Jake,' fluister ik. Ik open mijn ogen en kijk hem aan. 'Vergeet maar wat ik gezegd heb oke?' Ik veeg de tranen zachtjes weg, gewoon omdat ik niet meer kracht heb dan dat. Ik voel me zwak. 'Hoe lang ben ik bewusteloos geweest?' Vraag ik hem dan. Ik heb geen idee en ook niet hoe ik bij gekomen ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [en dan spuwt Ian S zijn water terug uit xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik besluit niets over het bloed te zeggen. 'Een uurtje of zo.' zeg ik en wrijf weer even over haar wang. 'Ik heb je naar hier gebracht zodat Vans kon slapen en zo.' Ik leg mijn hoofd op haar borstkas en luister naar het bonzen van haar hart.Een fantastisch geluid want zolang ik dat hoor, bestaat ze nog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Daar had ik toch zo langzamerhand aan moeten denken' Mompel ik, 'Ik dacht dat ik wel zin had om iets te tekenen en bedacht daarna dat jij al twee uur lang buiten hebt zitten tekenen' Andwoord ik vervolgens.


    Sky Leslie White
    Ik lach zachtjes en glimlach als hij zegt dat hij dat zo langzamerhand had moeten denken. 'Als je zin hebt om te tekenen ga ik toch gewoon mee. Dan kijk ik naar je. Naar je geconcentreerde blik, je handen die tekenen, de tekening.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ook goed' Zeg ik met een glimlach pak vervolgens haar hand vast en loop met haar richting mijn kamer om daar eerst onder mijn matras mijn tekenboek en een paar potloden vandaan te halen.


    Don't be like the rest of them, darling