• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Staat er niet bij en net stond Nederland erbij maar nu niet meer. Wel een beetje vreemd.


    Physics is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Haha op welke site staan die prijzen dan?


    Op ticketmaster. Had m als bladwijzer , staat er nu een error bij het event :/


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elke keer als ik op ticketmaster kijk staat er geen event van One Direction in Nederland? Want ik neem aan dat je de naam van de artiest bovenin moet invullen?


    life is awesome

    Bij Livenation kan je ook via Ideal betalen.


    Physics is awesome

    Ik ga dus gewoon


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Omg, mijn vriendin is al een kwartier iets aan het bespreken wat mij mogelijk van de belachelijkheid afhelpt om met mijn ouders naar hun concert te moeten ;o

    Creativity schreef:
    Elke keer als ik op ticketmaster kijk staat er geen event van One Direction in Nederland? Want ik neem aan dat je de naam van de artiest bovenin moet invullen?


    Klopt, ik heb ook net gekeken. Ik vind het raar want bij Livenation staat ie wel gewoon erbij.


    Physics is awesome

    Ik kan niet wachten!

    Ik ga wel met één van mijn ouders, oftewel thuisblijven. Alleen mag ik wrs toch niet


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gosh ik mag met een vriendin *flipt*!
    Succes iedereen!


    Head up. Stay strong. Make them wonder why you are still smiling.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Klopt, ik heb ook net gekeken. Ik vind het raar want bij Livenation staat ie wel gewoon erbij.


    Ja ik heb dus precies hetzelfde.


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Ja ik heb dus precies hetzelfde.


    Voor de zekerheid heb ik bij allebei een account zodat ik niet de kans loop dat het uitverkocht is voordat ik kaartjes kan bestellen. Desnoods ga ik op Livenation en mijn vader op ticketmaster of andersom.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:27 ]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Voor de zekerheid heb ik bij allebei een account zodat ik niet de kans loop dat het uitverkocht is voordat ik kaartjes kan bestellen. Desnoods ga ik op Livenation en mijn vader op ticketmaster of andersom.


    Ik ga met een vriendin kaartjes kopen en we hebben drie laptops dus dat moet genoeg zijn hoop ik!


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Creativity schreef:
    (...)

    Yay, mijn kans om mensen te meeten! :Y)
    En Nurgle, ik kan die prijzen ook nergens vinden ik was ook al aan 't zoeken. :l


    Wouw ik ben al meteen een stuk minder dom >.< En mijn kans ook als mijn ouders voor mij geld bij elkaar kunnen krijgen :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Azulchica schreef:
    (...)

    Voor de zekerheid heb ik bij allebei een account zodat ik niet de kans loop dat het uitverkocht is voordat ik kaartjes kan bestellen. Desnoods ga ik op Livenation en mijn vader op ticketmaster of andersom.


    Haha ja ik ga ook sowieso met twee laptops klaarzitten want ik heb totaal geen ervaring met kaartjes kopen en stel dat een zo'n ding vastloopt. :0


    life is awesome