• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    MissStoran schreef:
    (...) wahahah moet je dan zeggen alsof jullie nooit jong zijn geweest en het leuk vonden als jongen shirtless waren. het is toch zo? hun heben hun tijd gehad


    Jaaa .. Ik bezorg hun een trauma whahah. Dan zegt mijn vader echt : ''Die heeft wel een goed lichaam.'' MIJN VADER. mijn moeder gaat er maar sullig bijstaan :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Ik vind dit echt zo awkward dat mijn ouders meegaan --' Serieus, ik kan wel wenen omdat mijn vriendin wel mag en ik niet ;c Maarja, in Antwerpen.

    Haha, ik oooooook. En ik heb ook niemand om mee te pakken, off anders moet ik ook met mijn ouders gaan en dat zou belachelijk zijn hè --'


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Haha, ik oooooook. En ik heb ook niemand om mee te pakken, off anders moet ik ook met mijn ouders gaan en dat zou belachelijk zijn hè --'


    Idd, belachelijk voor ons allebei, maar ik kan niet doodleuk tegen mijn ouders gaan zeggen, hé, ik ga mee met een meisje dat ik nog niet ontmoet heb, maar ze is wel ouder dan mij, goed ?!
    Nope, dat gaat niet werken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:46 ]

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Idd, belachelijk voor ons allebei, maar ik kan niet doodleuk tegen mijn ouders gaan zeggen, hé, ik ga mee met een meisje dat ik nog niet ontmoet heb, maar ze is wel ouder dan mij, goed ?!
    Nope, dat gaat niet werken.

    Ja da's waar, dat kan zelf ik ook niet zeggen, dan gaan mijn ouders zo'n grote ogen trekken trololol ;p


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bij ticketmaster kan je ook via Ideal betalen, dat staat tenminste op hun site!


    Physics is awesome

    Wie gaat er waarschijnlijk/sowieso naar Amsterdam als ze kaartjes kunnen krijgen?


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Wie gaat er waarschijnlijk/sowieso naar Amsterdam als ze kaartjes kunnen krijgen?


    Ik! Aangezien ik kan betalen via Ideal en tot wat ik nu heb gelezen zijn de kaartjes niet echt heel duur.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Bij ticketmaster kan je ook via Ideal betalen, dat staat tenminste op hun site!

    Geldt dat ook voor het concert in Antwerpen?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Creativity schreef:
    Wie gaat er waarschijnlijk/sowieso naar Amsterdam als ze kaartjes kunnen krijgen?


    Ikke!
    nja als ik genoeg geld heb verzameld zaterdag.
    -En volgens mij ben ik de enige noob die de prijzen op ticketmaster niet kan vinden x'D-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik! Aangezien ik kan betalen via Ideal en tot wat ik nu heb gelezen zijn de kaartjes niet echt heel duur.


    Nurgle schreef:
    (...)

    Ikke!
    nja als ik genoeg geld heb verzameld zaterdag.
    -En volgens mij ben ik de enige noob die de prijzen op ticketmaster niet kan vinden x'D-


    Yay, mijn kans om mensen te meeten! :Y)
    En Nurgle, ik kan die prijzen ook nergens vinden ik was ook al aan 't zoeken. :l


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Wie gaat er waarschijnlijk/sowieso naar Amsterdam als ze kaartjes kunnen krijgen?


    Mee!!
    Heb net aan mijn vader gevraagd en ik mocht!!
    En nu mijn moeder , maar mijn pa gaat me verdedigen haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Creativity schreef:
    (...)

    Yay, mijn kans om mensen te meeten! :Y)
    En Nurgle, ik kan die prijzen ook nergens vinden ik was ook al aan 't zoeken. :l


    Nee , ik kan ze ook niet meer vinden :/ Ik had ze wel een keer!!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bulsara schreef:
    (...)
    Geldt dat ook voor het concert in Antwerpen?


    Zal even voor je kijken.


    Physics is awesome

    Ik ga naar Antwerpen en weet nog niet zeker met wie ik ga, dus deze optie hou ik open.


    Save me from myself.

    Curlies schreef:
    (...)

    Nee , ik kan ze ook niet meer vinden :/ Ik had ze wel een keer!!


    Haha op welke site staan die prijzen dan?


    life is awesome