• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kunnen we heel geheimzinnig de trein niet laten stilvallen ofzo zodat iedereen begint te panikeren? :3 Iemand voor Leigh trouwens?]


    help

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Ik zie het meisje glimlachen en ze vraagt vervolgens of ik ook naar Lingman High ga en ik knik, 'En het lijkt me overbodig om te vragen of jij er ook heen gaat?' Zeg ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth schreef:
    [Kunnen we heel geheimzinnig de trein niet laten stilvallen ofzo zodat iedereen begint te panikeren? :3 Iemand voor Leigh trouwens?]

    |I've still got Ravenna. |


    kindness is never a burden.

    [Bots maar tegen haar op. Doe alsof ze net van de wc komt, ofzo]


    help

    Eric Saade
    "Hallo, ik ben Tom", hoorde ik hem zichzelf voorstellen en hij plofte tegenover me neer. "Eric", zei ik kort aangezien ik hem al een soort van begroet had. Ik keek even snel op mij iPhone om te kijken if ik geen bericht had en stak hem daarna weer weg. Blijkbaar was er nog niemand die me nodig had in Malmö.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Annabeth schreef:
    [Bots maar tegen haar op. Doe alsof ze net van de wc komt, ofzo]


    |Lowl okay?|


    kindness is never a burden.

    Ariana Rosèmary Greymark
    Ze keek hem zwijgend aan, neutraal. Ze bedacht de woorden die ze tegen hem wilde zeggen, of eerder vragen gezien ze elkaar nog niet heel lang kenden. Toch wist ze vrijwel zeker dat Raoul een geschikt persoon was. Ik praat niet, zoals je hebt gemerkt. Niet omdat ik het niet kan, het.. is ingewikkelder. Zelfs dit doe ik met bijna niemand. Ik weet dat we elkaar niet heel lang kennen maar ik weet zeker dat we het heel goed kunnen vinden. We zijn beide individueel. Verklaarde ik hem, terug op mijn eerste vraag. Ik vroeg me af of jij misschien voor mij kon praten, tegen anderen - bedoel ik. Het is totaal niet om je te misbruiken, of iets dergelijks het leek me gewoon nogal prettig. Het is zo onbeleefd om ze dood te zwijgen. Zelfs in zijn gedachten klonk haar stem overpeinst. Ze waagde zich in diepe wateren door zich zo richting een nog bijna vreemde jongen op te stellen, maar haar woorden waren eerlijk geweest. Ze zou graag iemand als Raoul om haar heen hebben. Hij droeg een vertrouwde, houtachtige geur. Iets kruidigs, dat haar deed denken aan haar thuis in Transylvanië.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformeren | Raaf
    Ravenna liep door de gangen met haar oortjes in. Ze waren zwart en de dopjes waren versierd met gouden doodskopjes. Ze was er dol op. Black Sabbath knalde haar oren in en enthousiast zong ze luid en vals mee. Wat andere mensen dachten van haar op dit moment kon haar niet zoveel schelen. Rave was zo met haar gedachten bij de muziek dat ze het meisje waar tegenop ze liep niet had opgemerkt. "Sorry!"


    kindness is never a burden.

    Jenna

    Plotseling zwaaide de deur van de coupé open. Er kwam een meisje binnen, kennelijk kende ze Kayla al want die groette haar enthousiast. Jenna keek op van haar telefoon en glimlachtte. Toen ze weer verder wou gaan met sms'en zag ze Kayla naar haar kijken. Ze slikte en keek snel de andere kant op.


    Hi. This makes no sence.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Ik zie het meisje glimlachen en ze vraagt vervolgens of ik ook naar Lingman High ga en ik knik, 'En het lijkt me overbodig om te vragen of jij er ook heen gaat?' Zeg ik met een glimlach.


    Melanie Everett
    Hij knikt en zegt dan met een glimlach dat het hem overbodig lijkt om te vragen of ik erheen ga. 'Misschien een beetje,' zeg ik met een glimlachje op mijn lippen. Een klein zuchtje verlaat mijn lippen. 'Maar ja, ik ga er dus ook heen. De school lijkt me wel oke. Mijn moeder lijkt het ook een aanbeveling. Dus waarom niet?' Op mijn oude school had ik het toch niet meer naar mijn zin. Dus dan komt dit goed uit. 'Ik ben Melanie Everett,' stel ik mezelf voor en kijk naar hem met mijn blauw grijze ogen. Het is een aparte combinatie met mijn bruine haar waar een rode gloed altijd over ligt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    "Ik moet even naar de wc", verkondigde Leigh's stem tegen niemand in het bijzonder. Nu ja, de enige die nog in de coupé zat was Chad, anders was ze tegen het landschap buiten bezig. Er klonk vrijwel geen geluid wanneer ze de deur van de coupé open deed. Hoogstens een stille 'ssjj', zoals het ruisen van de wind of zo. Niet dat het geluid van een schuifdeur die open of dicht ging zo intrigerend was, maar Leigh lette nu eenmaal op veel details. Wanneer ze in de gang stond, keek ze een paar seconden hulpeloos om zich heen, totdat ze een bordje met "toilet" zag hangen en de pijl volgde. Aan het einde van de gang bevond zich een deur met een vrouwelijk pictogram op.
    Wanneer Leigh de deur opnieuw open deed, om terug naar haar coupé te gaan, botste er een meisje tegen haar aan. Ze had oortjes in haar oren.
    "Sorry!" riep ze snel uit. Leigh, die haar evenwicht met gemak had kunnen bewaren - het was niet alsof er een auto tegen haar was aangeknald of zo - haalde haar schouders op en glimlachte.
    "Het is niets, maak je niet druk."

    [Tja, ik had eens zin om een lange post te schrijven. xd]


    help

    Daniël
    'Hmm..' mompel ik, van mijn vorige school was ik afgetrapt en mijn moeder had me voor deze school aangemeld voordat ik er iets tegen kon doen ik zag wel of het wat word of niet. Het meisje stelt zich voor als Melanie Everett en ik besluit mezelf ook voor te stellen 'Daniël Scagotti' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    Blijkbaar noemde het meisje dat ook in de coupé zat zichzelf Johnny. Toen Kayla haar kant op keek, keek ze snel de andere kant op. Ik kijk even naar de twee jongens die ook in de coupé zitten en wacht tot iemand zich voorstelt, maar het blijft vrij stil. Okééé.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformeren | Raaf
    "Het is niets, maak je niet druk." zei het meisje met een glimlach. Rave glimlachte terug. "Ik had oortjes in en mijn muziek stond nogal luid dus ik had je niet gehoord," zei Rave met drukke handbewegingen. Het meisje had dan niet naar een uitleg gevraagd, ze kreeg hem toch. Het meisje had redelijk lang, bruin haar en groen-blauwe ogen die naar het turkoois neigden. Ravenna deed de muziek uit en drapeerde de oortjes om haar nek. Ze stak haar hand vriendelijk uit. "Ik ben Ravenna -" Toen Rave de deur achter het meisje zag met het woord 'toilet' op maakte ze een knikbeweging met haar hoofd naar het bord. "- en was op zoek naar dat."


    kindness is never a burden.

    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    Bryson keek op toen alweer een meisje binnenkwam. Dit werd hier drukker en drukker. Hij liet zijn afkeer niet merken en glimlachte breed naar het meisje. "Bryson Griffin, tot uw dienst."


    kindness is never a burden.