• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goed idee. Ware het niet dat Rave op de wc zit.]


    help

    Tania schreef:
    (...)

    Moet ik er ff wat spice in gooien?


    Dat klinkt erg. o.0


    kindness is never a burden.

    Kate Miller
    Het meisje haalt haar tas van de plek naast haar en zegt dat ik daar kan zitten. "Nah, hoeft niet, ik ga zo weer verder, ik dacht ik kom even gedag zeggen en stel mezelf even voor aangezien we het hele jaar allemaal met elkaar opgescheept zitten" zeg ik terwijl ik even mijn schouders kort ophaal. "Ik ga zo eens even op zoek naar wat te eten denk ik" zeg ik dan "Maar in ieder geval bedankt voor je aanbod." zeg ik even met een glimlach. Ik blijf nog even staan en besluit dan maar weer verder te gaan. "Nou, leuk kennis gemaakt te hebben in elk geval, ik kom jullie denk ik nog wel tegen. Doei" zeg ik en ik draai me om en loop de coupé uit. Oke, stille coupé, kijken of het ergens anders nog gezellig is.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    Dat klinkt erg. o.0


    mwoehahah ^^ Nee maar ff serieus, moet ik anders ff weggaan van Leo en de andere en dat ik dan jullie tref ofzo. Dan ga ik later wel terug lol.


    Hi. This makes no sence.

    jaimyhoi schreef:
    Melanie Everett
    De jongen stelt zichzelf voor als Daniël Scagotti, 'Klinkt erg Italiaans,' merk ik op en bestudeer even zijn uiterlijk. Ik denk dat hij ook wel Italiaans bloed heeft, ongetwijfeld. 'Is jouw coupé leeg?' Vraag ik hem dan. 'In de mijne was het daarstraks nog al druk met een tweeling die om de zin praten, een meisje met haar iPhone, een ander meisje dat van rijstewafels houdt en weer een ander meisje dat naar het toilet moest. Hoewel die laatste niet bij ons in de coupé hoorde.' En ik zucht zachtjes. Ik heb even rust nodig. Mijn yoga. Maar ja, nogal raar als je dat in een trein gaat doen. Hoewel dat wel goed is voor je evenwicht. Ach ik zie wel. Het klinkt apart. Kickboksen en yoga als combinatie, maar ik doe het toch echt beiden iedere dag.


    Daniël
    'Is het ook' Andwoord ik met een glimlach, 'Ja mijn coupe is leeg' Andwoord ik vervolgens, dat was de reden dat ik liever alleen in een coupe zat. De mensen op school zou ik wel ontmoeten en mijn hooftpijn werd er niet beter van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tania schreef:
    (...)

    mwoehahah ^^ Nee maar ff serieus, moet ik anders ff weggaan van Leo en de andere en dat ik dan jullie tref ofzo. Dan ga ik later wel terug lol.


    Rave zit op de wc. XD


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    Rave zit op de wc. XD


    Nou dan vlucht Jenna naar de wc omdat ze het te awkward vind in de coupé waar ze zit en dan komt ze jullie tegen. xD?


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    (...)

    mwoehahah ^^ Nee maar ff serieus, moet ik anders ff weggaan van Leo en de andere en dat ik dan jullie tref ofzo. Dan ga ik later wel terug lol.


    LAAT LEO NIET IN DE STEEK! HIJ IS NOG ZO JONG!

    Ook al is hij "net volwassen". I quote.

    Ik moet even accordeon spelen.


    help

    Tania schreef:
    (...)

    Nou dan vlucht Jenna naar de wc omdat ze het te awkward vind in de coupé waar ze zit en dan komt ze jullie tegen. xD?


    | Good idea. Have to admit. |


    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    (...)

    LAAT LEO NIET IN DE STEEK! HIJ IS NOG ZO JONG!

    Ook al is hij "net volwassen". I quote.

    Ik moet even accordeon spelen.


    HAHAHA xD
    Laat Leo dan nog wat zeggen xd, hij lijkt een beetje stil at the moment x3
    ik ben ook ff piano spielen, maar ik refresh de pagina wel elke vijf minuten ofzo.


    Hi. This makes no sence.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    | Good idea. Have to admit. |


    Weetjewat, als Annabeth dan nu toch ff aan het arcordeonnen (is dat eigenlijk wel een woord) is, vlucht ik nu wel ff naar de wc.


    Hi. This makes no sence.

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese.
    Raoul deed zijn koptelefoon af om de woorden van Ariana beter te begrijpen. Hij boog naar voren. Niet dat het ook maar iets zou helpen, maar het toonde belangstelling. Ik praat niet, zoals je hebt gemerkt. Niet omdat ik het niet kan, het.. is ingewikkelder. Zelfs dit doe ik met bijna niemand. Ik weet dat we elkaar niet heel lang kennen maar ik weet zeker dat we het heel goed kunnen vinden. We zijn beide individueel. vertelde ze hem. Raoul gaf toe met een knikje. Ariana vervolgde:Ik vroeg me af of jij misschien voor mij kon praten, tegen anderen - bedoel ik. Het is totaal niet om je te misbruiken, of iets dergelijks het leek me gewoon nogal prettig. Het is zo onbeleefd om ze dood te zwijgen. Raoul trok een wenkbrauw op. Even krulden zijn mondhoeken omhoog alsof hij ging lachen, maar dat deed hij niet. "Zoals een soort van tolk, zeg maar." zei hij peinzend. Raoul liet zich terug naar achter vallen. "Cool," zie hij, waarmee hij eigenlijk bedoelde dat hij het goed vond. Hij zette de koptelefoon terug op zijn hoofd en staarde Ariana zonder blozen aan.


    kindness is never a burden.

    Jenna

    Toen het meisje zei dat ze niet hoefte te zitten gooide Jenna haar tas weer naast haar neer. Toen ze weg was bleef het akelig stil in de coupé. Iedereen leek verzonken in zijn/haar gedachtes. Ze zuchtte en stond toen op. '' Willen jullie heel even op mijn spullen letten? Ik ben zo terug.'' Ze trok de deur open en liep toen de gang op. Toen ze een deur zag die er afgezonderd uit zag van de rest trok ze hem snel open. Het was een wc. Ze zuchtte, eindelijk rust, en geen mensen. Toen hoorde ze geluid achter zich. Ze draaide zich snel om en zag toen een meisje staan.


    Hi. This makes no sence.

    |Ik ga eventjes naar Game Of Thrones kijken. Ben zo terug. |


    kindness is never a burden.

    Ariana Rosémary Greymark
    Ze was blij te horen dat hij vanaf nu alle vervelende gesprekken zou afslaan, zonder dat ze iemand zou hoeven doodzwijgen. Ze vroeg zich af wat hij zag als hij zo naam haar keek. Waar hij aan dacht wanneer de citroenachtige kamillegeur in zijn neus prikkelde. Ze sloeg haar ene been over de andere en besloot hetzelfde te doen. Haar ogen wierpen een glazige blik op zijn gestalte. In haar hoofd maakte ze een grove schets van zijn donkere haar, tot zijn slungelige toch sterke bouw. De schets begon aan een eigen leven terwijl ze Raoul tot in ieder detail in haar hoofd prentte. Zijn koptelefoon, de witte tanden die afstaken tegen de zachte huid van zijn lippen en zijn nonchalante houding. Uit de tas die ze eerder bij zich had gedragen, haalde ze zwijgend een schetsboek.
    Meer een soort dagboek maar dan zonder woorden. Zelfs schrijven verafschuwde ze. Zelfs al had ze nog zo'n kalligrafisch, ouderwets handschrift.
    In stilte wierp ze een blik op zijn gezicht, om dat beeld vervolgens op het papier onder haar vingers te schetsen. Het was niet moeilijk om de tijd te verdrijven zonder woorden: lichaamstaal was de meest prachtige taal die ze kende. Recht uit het hart, zonder omleidingen of onnodige woorden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.