• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen






    Here ya go, Jaimster. :3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:44 ]


    help

    [Dank je Martster (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Hmm..' mompel ik, van mijn vorige school was ik afgetrapt en mijn moeder had me voor deze school aangemeld voordat ik er iets tegen kon doen ik zag wel of het wat word of niet. Het meisje stelt zich voor als Melanie Everett en ik besluit mezelf ook voor te stellen 'Daniël Scagotti' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    5HELLEY schreef:
    Ravenna Charlize Crawford | Transformeren | Raaf
    "Het is niets, maak je niet druk." zei het meisje met een glimlach. Rave glimlachte terug. "Ik had oortjes in en mijn muziek stond nogal luid dus ik had je niet gehoord," zei Rave met drukke handbewegingen. Het meisje had dan niet naar een uitleg gevraagd, ze kreeg hem toch. Het meisje had redelijk lang, bruin haar en groen-blauwe ogen die naar het turkoois neigden. Ravenna deed de muziek uit en drapeerde de oortjes om haar nek. Ze stak haar hand vriendelijk uit. "Ik ben Ravenna -" Toen Rave de deur achter het meisje zag met het woord 'toilet' op maakte ze een knikbeweging met haar hoofd naar het bord. "- en was op zoek naar dat."


    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Wanneer Leigh naar het meisje glimlachte, glimlachte ze terug. Het meisje had lang, witblond haar en kleren in een stijl die het midden hield tussen gothic en punk. Leigh keek even naar haar eigen groene jurk die veel te duur was om mee te nemen naar school en haar voeten, waar ze de idiote hakken had verwisseld voor gemakkelijk zittende zwarte enkellaarsjes. "Ik had oortjes in en mijn muziek stond nogal luid, dus ik had je niet gehoord," zei het meisje, waarbij ze drukke handgebaren maakte. Niet dat Leigh haar om uitleg had gevraagd of zo. Het blonde meisje deed haar muziek uit en legde haar oortjes om haar nek, waarna ze vriendelijk een hand uitstak. "Ik ben Ravenna -" begon ze, waarna ze afgeleid werd door de toiletdeur. Leigh nam haar hand aan. "- en was op zoek naar dat," voegde Ravenna toe, met een knikbeweging naar de wc-deur.
    "Leigh", stelde Leigh zich voor. "En dan denk ik dat ik je maar alleen ga laten." Ze moest even geamuseerd lachen.


    help

    jaimyhoi schreef:
    [Dank je Martster (:]


    [Je moet nog net de "hoe beginnen we" opnieuw doen:

    [q u o t e ]Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.[ /q u o t e]

    Je moet juist de spaties verwijderen. ^^]


    help

    5HELLEY schreef:
    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    Bryson keek op toen alweer een meisje binnenkwam. Dit werd hier drukker en drukker. Hij liet zijn afkeer niet merken en glimlachte breed naar het meisje. "Bryson Griffin, tot uw dienst."


    Kate Miller
    Een van de jongens kijkt op als ik binnen kom. Hij vind het blijkbaar niet zo leuk dat ik binnenkom en dat het steeds voller en drukker wordt in deze coupé, maar hij laat het niet merken en glimlacht breed naar me. "Bryson Griffin, tot uw dienst" zegt hij dan. Ik glimlach even naar hem. Het is dat ik zijn gedachte kan lezen, maar anders was het best overtuigend, alsof hij het echt leuk vond om kennis met mij te maken.

    SupahBaby schreef:
    Eric Saade
    "Hallo, ik ben Tom", hoorde ik hem zichzelf voorstellen en hij plofte tegenover me neer. "Eric", zei ik kort aangezien ik hem al een soort van begroet had. Ik keek even snel op mij iPhone om te kijken if ik geen bericht had en stak hem daarna weer weg. Blijkbaar was er nog niemand die me nodig had in Malmö.


    Tom

    Er valt een stilte nadat de jongen heeft verteld dat hij Eric heet. Niet dat ik het erg vind. Ik moet iedereen nog leren kennen. Ik pak mijn mobiel om te kijken of er geen sms is binnen gekomen. Tot mijn verbazing is er een.
    Hey broertje, sorry dat ik er vanmorgen niet was. Als je vakantie hebt en naar huis mag, gaan we samen wat doen.

    [Sorry, dat ik niet zo snel reageer maar aanstaande zaterdag gaat de kaartverkoop voor het 1D concert in Nederland van start en er zijn topics over, waarop ik dus reageer]


    Physics is awesome

    Jenna

    Het was een beetje ongemakkelijk in de coupé. Jenna was bang dat het aan haar zou liggen maar bleef zo rustig mogenlijk zitten. Toen had ze door dat het meisje wat net binnen was gekomen nergens kon zitten. Naast Jenna stond haar tas. Snel wierp ze hem voor haar eigen voeten en wees naar de bank. '' Je kan hier wel zitten hoor.''


    Hi. This makes no sence.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformeren | Raaf
    Het meisje stelde zich voor als Leigh. "En dan denk ik dat ik je maar alleen ga laten." Ze lachte even geamuseerd. Rave lachte terug. "Misschien beter van wel." Ze liep langs Leigh heen en stopte even aan de toiletdeur om zich naar het bruinharige meisje toe te keren. "Wel, het was leuk je te ontmoeten." Ze glimlachte nog even en ging toen de wc binnen.


    kindness is never a burden.

    [And now what? xd]


    help

    Annabeth schreef:
    [And now what? xd]


    |Onze gesprekken lopen toch altijd zo vast. -.- I am so dumb. |


    kindness is never a burden.

    Melanie Everett
    De jongen stelt zichzelf voor als Daniël Scagotti, 'Klinkt erg Italiaans,' merk ik op en bestudeer even zijn uiterlijk. Ik denk dat hij ook wel Italiaans bloed heeft, ongetwijfeld. 'Is jouw coupé leeg?' Vraag ik hem dan. 'In de mijne was het daarstraks nog al druk met een tweeling die om de zin praten, een meisje met haar iPhone, een ander meisje dat van rijstewafels houdt en weer een ander meisje dat naar het toilet moest. Hoewel die laatste niet bij ons in de coupé hoorde.' En ik zucht zachtjes. Ik heb even rust nodig. Mijn yoga. Maar ja, nogal raar als je dat in een trein gaat doen. Hoewel dat wel goed is voor je evenwicht. Ach ik zie wel. Het klinkt apart. Kickboksen en yoga als combinatie, maar ik doe het toch echt beiden iedere dag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Yes you are. xd Hehe.

    Ofwel loopt er iemand huilend de trap op waarna het topic gesloten wordt en zeker een dag geen nieuw wordt aangemaakt, ofwel gaat de ene op de wc gaan zitten en kan de ander moeilijk staan wachten. D:]


    help

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Onze gesprekken lopen toch altijd zo vast. -.- I am so dumb. |


    Moet ik er ff wat spice in gooien?
    ==
    =====
    Ha, grapje. Dat was over Ravenna en Aliya, nevermind x3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:10 ]


    Hi. This makes no sence.

    Annabeth schreef:
    [Yes you are. xd Hehe.

    Ofwel loopt er iemand huilend de trap op waarna het topic gesloten wordt en zeker een dag geen nieuw wordt aangemaakt, ofwel gaat de ene op de wc gaan zitten en kan de ander moeilijk staan wachten. D:]


    |Meaner. ):
    Indeed. Ik ben zo'n slechte RPG'er. Lowl. Hmm... Leme think. |


    kindness is never a burden.