• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Is het ook' Andwoord ik met een glimlach, 'Ja mijn coupe is leeg' Andwoord ik vervolgens, dat was de reden dat ik liever alleen in een coupe zat. De mensen op school zou ik wel ontmoeten en mijn hooftpijn werd er niet beter van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Azulchica schreef:
    (...)

    Tom

    Er valt een stilte nadat de jongen heeft verteld dat hij Eric heet. Niet dat ik het erg vind. Ik moet iedereen nog leren kennen. Ik pak mijn mobiel om te kijken of er geen sms is binnen gekomen. Tot mijn verbazing is er een.
    Hey broertje, sorry dat ik er vanmorgen niet was. Als je vakantie hebt en naar huis mag, gaan we samen wat doen.

    [Sorry, dat ik niet zo snel reageer maar aanstaande zaterdag gaat de kaartverkoop voor het 1D concert in Nederland van start en er zijn topics over, waarop ik dus reageer]

    Eric Saade
    Er viel een stilte tussen ons en het enige wat nog gebeurde was dat Tom naar zijn gsm keek. Het boeide me niet zo veel en ik keek naar het prachtige Zweedse landschap waar we voorbij reden. Ik begon door te hebben dat we steeds noordelijker gingen, maar ik had geen idee waar we ergens zouden halt houden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese.
    Raoul vroeg zich zwijgend af waarom Ariana niet met andere mensen praatte of gewoon met het communiceerde via dit vreemde gedachtengang spel. Ze sloeg haar ene been over de andere terwijl ze Raoul met dezelfde blik aankeek als hij haar. Ze leek op een engel. dat hij bij zichzelf. De lange, blonde haren, de bleke huid, de volle lippen zalmroze lippen die een perfect lijnende vorm hadden. Haar oneindig diepe grijsgroene ogen die net reflecterende spiegels waren. Ze leek zo uit een sprookje gestapt te zijn. Uit haar tas haalde Ariana een boek. Toen viel pas de zwarte kleur van haar nagels op bij Raoul. Het boek was niet hetzelfde als ze eerder bij zich had, en met een blik op de inhoud wist Raoul vrij zeker dat het een soort schetsboek was. Hij besloot dat hij haar wel genoeg had aangestaard. Straks dacht ze nog dat hij een of andere creeperd was. Raoul zakte weer onderuit, zoals eerder, en zette de headset beter op zijn hoofd. Hij sloot zijn ogen en met de muziek op de achtergrond en het ritmische gewiebeld van de trein viel hij in een lichte slaap.


    kindness is never a burden.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    Rave liep het toilethokje uit en ging voor de spiegel staan. Later werd ze zich maar bewust van de andere persoon in de toiletten. Een meisje met lang bruin haar, een redelijk bruine huid, groene-grijze ogen en volle lippen. "Hallo," zei Rave vriendelijk in de spiegel toen ze zag dat het meisje naar haar keek. Ravenna waste haar handen en ging even met haar vingers door de lange witblonde lokken. Uit haar handtas haalde ze haar mascara waarmee ze haar lange wimpers bewerkte.


    kindness is never a burden.

    Jenna:
    Het meisje groette haar. Jenna had meteen al het gevoel dat ze heel anders was dan zijzelf. Het meisje deed make up op, Jenna droeg geen make up. Ze zag er een beetje tuttig uit, maar wel op een positieve manier, ze zag er mooi uit. '' Hey.'' Zei Jenna zachtjes. Ze leunde tegen de muur en ademde diep in. Ze moest echt even bijkomen. Ze keek naar het meisje. '' Ga je ook naar Lingman High?'' Vroeg Jenna toen.


    Hi. This makes no sence.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    Ravenna keek het meisje geamuseerd aan door de spiegel. "Schat, deze trein gaat enkel naar Lingman High." zei ze en stak de mascara terug weg. "Je kan het vergelijken met de Hogwarts Express van Harry Potter." Het meisje deed haar denken aan haar zus, Ramona. Ze had ook zo'n mooi bruin haar en kon soms ook vreemde opmerkingen maken.


    kindness is never a burden.

    Jenna:
    Het meisje keek haar aan en gaf toen antwoord. Oei, de trein ging alleen maar naar Lingman High, dat wist Jenna niet. Ongemakkelijk.. '' Oh, sorry. Dat wist ik niet echt..'' Jenna lachtte een beetje en liep toen naar de spiegel naast die van het andere meisje. Ze keek in de spiegel en draaide de kraan open. Ze gooide een plens water in haar gezicht en draaide de kraan weer dicht. Ze deed haar ogen open en trok een papiertje uit zo'n papierding. Ze veegde haar gezicht af en zuchtte. '' Trouwens, Ik ben Johnny. '' Zei Jenna toen.


    Hi. This makes no sence.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    Ravenna lachte. Ze had een aangename lach. "Je hoeft je niet te verontschuldigen." zei ze en steunde met haar handen op de lavabo's. "Je kon het niet weten." Het meisje plensde wat water in haar gezicht en droogde dat af. '' Trouwens, Ik ben Johnny. " zei ze vervolgens. Rave glimlachte. "Ravenna. Zeg maar Rave." Ze was aangenaam verrast door de naam van het meisje. Ze leek eerder het girly-type. Maar jongensnamen bij meisjes waren cool. Tenminste, dat vond Ravenna.


    kindness is never a burden.

    Jenna

    Jenna moest toegeven dat ze zich best op haar gemak voelde bij dit meisje. Ze leek tot nu toe erg sympathiek en open voor nieuwe mensen, waarscheinlijk was ze ook betrouwbaar maar Jenna vertrouwde mensen niet heel snel. Het meisje stelde zich voor, ze heette Ravenna. Ze vond het een mooie naam, Rave klonk zelfs nog mooier.'' Aangenaam, Rave.'' Zei Jenna met een glimlach op haar gezicht. Ze voelde toen haar telefoon trillen in haar zak. ''Sorry'' zei ze. Ze pakte de telefoon en zag dat het een sms van haar ouders was. Waarschijnlijk om haar succes te wensen of zo. Jenna besloot om later te reageren. Ze stopte haar telefoon weg en keek naar Rave. '' Waar zit jij in de trein?'''


    Hi. This makes no sence.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    Ravenna keek jaloers naar Johnny die haar gsm uithaalde. Zij kreeg ten minste berichtjes. Ramona's krediet was waarschijnlijk weer op maar haar ouders konden op z'n minst wat gestuurd hebben. ''Waar zit jij in de trein?'' vroeg Johnny vervolgens. Ravenna zette weer haar glimlach op. "Ergens in het begin, ik heb een coupé voor mezelf." zei ze.


    kindness is never a burden.

    Jenna:
    Toen Jenna weer opkeek zag ze Rave naar haar kijken. Ze stopte snel haar telefoon weg en luisterde naar Rave die net antwoord gaf. '' Een coupé voor jezelf? Ik neem aan dat je dat wel fijn vind. Of niet?'' Jenna speelde wat met haar haar en begon een klein, mini vlechtje te maken. Toen ze ermee klaar was vistte ze een elastiekje uit haar zak en maakte ze het vast.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 22:48 ]


    Hi. This makes no sence.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    Rave haalde haar schouders op. "Ach, het is eenzaam. Maar dat heeft soms ook zijn voordelen." zei Rave. Ze duwde zich overeind. "Nou, ik vind het hier heel erg gezellig hoor, maar het blijft hier wel een toilet." Ze grinnikte even. "Misschien kunnen we verder praten in mijn coupé?"


    kindness is never a burden.

    |En toen moest ik gaan. -.- Bye! (doeg) |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    |En toen moest ik gaan. -.- Bye! (doeg) |


    Haha tot morgen!


    Hi. This makes no sence.

    Jenna
    Toen Rave vroeg of ze nog even verder wou praten in haar coupé werden Jenna's ogen groot. Vroeg ze dat nou werkelijk? Het was lang geleden dat iemand Jenna gevraagd had om te komen ''chillen''. Jenna knikte enthousiast. '' Ja, tuurlijk!"' Ze liep naar de deur en trok hem open. Ze volgde Rave naar haar coupé en stapte toen naar binnen. '' Ik moet straks wel nog even terug naar mijn eigen coupé want ik heb mijn spullen daar nog staan. En ze denken dat ik even snel naar de wc ben dus dat word anders een beetje vaag.'' Zei Jenna lachend. Ze ging zitten op de lege bank en keek toen naar Rave. '' Maar dat maakt niet uit toch? We zitten nog het hele jaar bij mekaar!'' Jenna keek naar buiten, naar het landschap. Het was een mooi landschap, typisch Zweden.


    Hi. This makes no sence.