• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eric Saade
    Ik keek toe naar wat Chad deed bij Chase en kon me niet meer inhouden. Ik barstte in lachen uit. Toen Chase gewoon bleef door praten, kreeg ik zeker de slappe lach. ik vroeg me echt af hoe ik het nog een volledig jaar met die twee ging kunnen volhouden.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:36 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faery
    Ik bloosde toen hij zo lovend over mijn naam sprak en haalde bescheiden mijn schouders op.
    "Ik kom inderdaad uit Engeland." glimlachte ik, met nog steeds rode wangen. Dat haatte ik zo, maar het was iets typisch aan mezelf.
    Ik begon nog meer te blozen, toen ik merkte dat ik zijn hand nog steeds vast hield en eigenlijk helemaal niet de neiging voelde die los te laten. Ik trok mijn hand toch met een verlegen glimlach terug. Anders zou hij me vast vreemd gevonden hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik grijnsde en ging ontspannen achterover leunen, maar zijn gebrabbel irriteerde me nog.
    "Ok, hou nu je mond of ik plak je hier aan het plafond en ik haal je er de komende 2 dagen niet meer af!" dreigde ik.
    Chase zijn ogen vernauwden zich drijgend, maar hij zweeg wel.
    Ik ging in kleermakerszit zitten, zoals ik bijna altijd deed en zuchtte ontspannen.
    "Die stilte." zei ik genietend, wat een grom van Chase uitlokte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kaya

    Ik besluit om nog even in de andere coupes te kijken.
    'Doei', zeg ik.
    Daarna ga ik op pad. Ik kijk in alle coupes maar de meeste zijn leeg. Op een gegeven moment kom ik een coupe tegen waar een jongen zit die helemaal ingepakt is met ducktape. Ik moet twee keer kijken voordat ik mijn ogen geloof, ik bedoel hoe vaak kom je iemand tegen die in gepakt is met ducktape? Na even twijfelen trek ik de coupe deur open.


    Physics is awesome

    Olaf
    Faery kwam inderdaad uit Engeland, ik zag dat ze zo rood zag en roder dan de roodste biet die ik ooit gezien had. Een glimlach bleef op mijn gezicht staan, het stond wel leuk bij haar gezicht, de rode blozende kleur. Ze trok haar hand verlegen terug, dat zag ik gewoon. Vriendelijk bleef ik lachen en ik voelde mijn mobiel trillen. "Sms!" riep ik luid. Ik raapte mijn mobiel die naast me lag op de bank. "Wauw, van mijn provider, ik ben zó populair" Lachend keek ik even naar mijn mobiel en daarna snel naar Faery. "Dus, zie je de school een beetje zitten, milady?" zei ik weer Engels er achteraan. Een idioot domme smile bleef op m'n gezicht staan.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:46 ]


    It's high noon.

    [Hoi Marco (: vraag maar niet hoe ik je naam ken, ik heb connecties :Y) Ik zal je personage in de lijst zetten ^^]


    [Wat is de volledige naam van je personage en zijn gave? (:]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Even een kleine medeling, ik zal van het weekend niet veel kunnen reageren. Ik dacht vertel het alvast even.]


    Physics is awesome

    Faery
    Ik glimlachte en voelde het rood al wegtrekken, vooral omdat hij zelf zo gek deed. Ik lachte door zijn actie met zijn mobiel en haalde na zijn vraag mijn schouders op, maar grijnsde wel ondertussen door de 'milady' die hij eraan toevoegde.
    "Enerzijds wel en anderzijds niet. Nu moet ik mijn vrienden missen, maar ik zit tenminste niet meer thuis." Behalve in de vakanties dan, maar met een beetje geluk kon ik mijn ouders ervan overtuigen me zelfs dan op school te laten... Met een beetje heel veel geluk.
    "Jij?" vroeg ik toen glimlachend.

    Chad
    Ik hoor de deur van de coupé opengaan en keek grijnzend naar het meisje dat net binnenkwam.
    "Sst, het is hier nu een oase van rust. U bent welkom om ons te vergezellen, maar gelieve dit in alle rust en stilte te doen." grinnikte ik en keek naar Chase die ongemakkelijk heen en weer verschoof en nu echt wel rood zag. Maar ik wist dat het gewoon van schaamte was. Ah, lekker puh. Zijn eigen fout!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Hoi Marco (: vraag maar niet hoe ik je naam ken, ik heb connecties :Y) Ik zal je personage in de lijst zetten ^^]


    [Wat is de volledige naam van je personage en zijn gave? (:]

    {in het rollentopic staat hij er al bij, anders kan je het daar gewoon snel kopiëren ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eric Saade
    Ik was alweer wat gekalmeerd en hoorde Chase grommen. Ik grinnikte nog even en ademde toen diep in en uit. Ondertussen was er alweer iemand bij komen zitten, een meisje dit keer.
    "Ik hoop dat jullie genoeg winterkleding mee hebben, want we zitten al redelijk noordelijk", zei ik tegen niemand in het algemeen toen ik zag dat het buiten al wat harder begon te sneeuwen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:54 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ik ga morgen naar Parijs, ik dacht ik meld het ook even. ^^ Ben pas zondagavond terug. Misschien kan ik in tussentijd nog even reageren op mijn gsm.]


    help

    jaimyhoi schreef:
    [Hoi Marco (: vraag maar niet hoe ik je naam ken, ik heb connecties :Y) Ik zal je personage in de lijst zetten ^^]


    [Wat is de volledige naam van je personage en zijn gave? (:]


    (ola, en toch ga ik t vragen, hoe weet je mn naam 8) z'n volledige naam is Lukas Olaf Ericsson, en z'n gave is Shadowstep, dusss, there you go (: )

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:53 ]


    It's high noon.

    Kaya

    'Dus als ik niet stil en rustig ben, pak je mij ook in met ducktape?', vraag ik aan de jongen die net tegen mij praatte.
    'Ik ben Kaya Fray trouwens', vertel ik hem.


    Physics is awesome

    [JAIMSTEEEEEEEEEEEER! LAAT LEO EN LEIGH NIET DOOD ZIJN.

    Je mag best wel tegen Leo de populaire gast die altijd heel erg spontaan is en alle meisjes aan zijn voeten heeft praten. ^^

    Ik ben wel aan het lezen, dus het kan traag gaan.]


    help

    [MAAAAAAAAAAAARRRRR eerst ga ik douchen.]


    help