• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - RellyKelinde
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Lyris

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    - Xander Dodge Outcast - Dodge
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Lyris
    - Jill Angel Scars - AgentP
    - Candy Shary McCartney - LeFuck
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cooper

    "Schiet maar op ijdeltuit, we komen nog te laat!" hoor ik Ayla's stem van beneden, ik begin te lachen. Ik loop naar de trap en met zeven stappen ben ik beneden.
    Dan loop ik naar Ayla toe en kijk haar aan. "Jij moet je mond houden," zeg ik dan en kijk haar lachend aan.
    Ik kijk de andere om en om aan. "Is iedereen dan nu klaar?" vraag ik en kijk weer terug naar Ayla.
    "Waarom ben jij toch altijd zo snel?" vraag ik met een schuin glimlachje en leg mijn arm om haar schouder heen. Nu begin ik toch geduld te verliezen en ik tik met mijn voet op de grond. Mijn vrije hand gaat herhaaldelijk door mijn haar. Oké, nu duurt het me echt te lang.
    "Wie niet over twee minuten buiten is komt maar lekker te laat," zeg ik met een grom. Dan trek ik Ayla achter me aan naar buiten. Het ziet er naar uit dat we sowieso wel te laat komen. Dat valt niet meer te wijzigen. Waarom moest deze volle maan nu net een dag voor we naar school moeten plaatsvinden? Ik hoop maar dat het goed gaat met Memphis, hij leek nogal van streek. Als hij maar uitkijkt met autorijden, ik weet hoe wild hij kan rijden. Als dat maar goed gaat.
    Onbewust bijt ik mijn lip stuk en vult de smaak van bloed mijn mond, het maakt mij nu even niets uit. Mijn gedachten dwalen af naar Memphis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlet

    Ik had degene die op de grond lag nog is aangevallen maar deze keer in zen been. Ik wist dat mijn snuit vol met bloed hing van hem. Ik had daarbij ook redelijk hard in zijn been gebeten. Dus toen ik het bloed rook werd ik gek. Ik kon er niet aan doen maar ik moest meer hebben. Toen ik terug opnieuw wou aanvallen had één van de ander me in mijn al pijnlijke dij gestoken. Ik zakte in elkaar voor enkele seconden en keek naar mijn gewonde dij. De wonden was redelijk diep en ik had geen energie meer. Ik had eten en slaap nodig dringend.
    Juist op het moment dat ik me terug in aanval positie had gezet en ze met zijn allee een einde aan mij wilde maken stopte er een auto met piepende banden van het slippen met daarachter een politieauto. Toen ik zag wie het was die uit de auto kwam was ik nog nooit zo blij geweest om hem te zien. Memphis kwam me helpen. Ik had gelijk gehad. Hij reed hier sneller op dan een normaal iemand zou doen.
    "Hé! Kun je wel tegen die arme hond!" schreeuwt hij naar de Hunters.
    Ik gromde geïrriteerd omdat hij me een hond had genoemd maar herstelde me net. Ik begon zachtjes te janken alsof ik ernstige pijn had toen de politieagente uit de auto stapte. Deze Hunters zaten dik in de shit. Één politieagent kwam kijken naar hoe ik er aan toe was. Toen hij de steekwonden zagen wist ik al wat er ging gebeuren toen ik de agent zen gezicht zag. Ze zouden op gepakt worden voor dierenmishandeling.
    De andere agent gaat naar Memphis en zegt iets van een boete waar Memphis braaf op knikte. Dat had ik hem nog nooit zien doen.
    Als de Hunters in de politiewagen gestapt zijn, begeef Grimm zich naar me toe. Ik wou dat ik in zen armen kon springen voor één keer.
    "Ik zorg er wel voor dat ze bij een dierenarts komt," belooft hij de agenten waar ze me in stemmen.
    Als ze ingestapt zijn en wegreden pakte Grimm me op en legde me op de achterbank.
    "Alles in orde?" vraagt hij terwijl hij mijn kop aait.
    Ik veranderde terug in een mens en negeerde het feit dat ik poedelnaakt was op de jas na die jammer genoeg niet toe was. Ik hijgde onnatuurlijk hard en ik hield mijn tranen tegen. Waarom moest het net nu zijn dat ik ging instorten? Ik wou het niet! Ik hief een trillende hand op om het bloed van mijn gezicht weg te vegen maar liet die zaken en keek Memphis aan met een lege blik.
    “Neen, helemaal niet. Ik ben mijn toneeltje godverdomme beu.” Antwoord ik met een stem die trilde.
    Toen kwamen de tranen die maar bleven stromen ook al probeer ik ze tegen te houden. Ik wil niet dat hij me zo ziet! Nu dacht hij nog dat ik een zwakkeling was. Dus draai ik mijn hoofd van hem weg.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Damen Joey Dodger

    Ik was gewoon aan het wandelen toen ik iets zag. Het was een zwart tasje. Ik had die al eerder gezien. Was het die niet van Ginny of Sophia geweest? Ik liep er naartoe. Het was duidelijk gestolen geweest door de wolf aangezien de gsm kapot op de grond lag. Dat betekende dus dat het iemand had proberen te bereiken. Ik zag de sim een stukje verder op liggen ook stuk. Het heeft het slim gespeeld gehad. Waar zou het trouwens uithangen? Ik had het nog niet gedacht of ik hoorde Scott al.
    “Wat hebben we hier? Ze hadden geen ongelijk dat je vacht zo zwart was als de nacht! Wat heb je ook felle ogen seg!” Had hij gezegd.
    Ik wist dat iedereen waarschijnlijk bij hem was dus pakte ik de tas rap op en liep ik naar hun toe, maar bleef achter een boom staan toen ik de politie zag en een man. Ik zuchtte. Waarom hadden ze het ook zo dichtbij de weg gedaan? Nu gingen ze nog opgepakt worden voor dierenmishandeling en vergeet het maar dat ik ze uit de cel kwam halen. Dit hadden ze zelf gezocht. Ik grijnsde wel toen ik zag dat Scott gewond was. Het had hem precies hard gebeten. Ik schudde lachend mijn hoofd en liep terug het bos in. Ik kon beter maken dat ik hier weg was anders werd ik ook nog opgepakt.
    Ik zou wat vroeger naar mijn nieuwe stad vertrekken. Ik ging men koffers pakken en dan zou ik op mijn gemak vertrekken. Dan zou ik het huis van één of ander Aowynn vinden en me dan voorstellen als een nieuw lid van haar groep. Ik hoopte maar dat ze die brief had gekregen want anders zou het wel raar zijn als ik opeens voor haar deur sta. Maar aangezien ze de leider was van het team zou ik vriendelijk tegen haar moeten doen. Ik wist niet eens hoe ze was en hoe ze er uitzag. Ik hoopte maar dat ze een chille was.

    [Not sure what I've got to do with Katherine]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Naar buiten? Cooper was nogal geïrriteerd net hé :P Nu staat hij na te denken over Memphis.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [kan Andrew wat doen? weet niks voor hem meer namelijk xD]

    Gipsy schreef:
    [Not sure what I've got to do with Katherine]


    [You can do something with Riley *hinthint*]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    [You can do something with Riley *hinthint*]

    [Had er niet over gezien hoor (: Ik wacht gewoon tot ik wat inspiratie heb voor zodat ik twee reacties in één post kan zetten. Dat maakt het voor mij wat handiger. ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    quin98 schreef:
    [kan Andrew wat doen? weet niks voor hem meer namelijk xD]

    [Waar is Andrew?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [nog aan het eten]

    Ayla

    ‘Jij moet je mond houden,’ zegt Cooper als hij weer beneden komt en me lachend aan kijk. ‘En wat anders?’ vraag ik en werp hem een plagende blik toe terwijl hij zijn arm om mijn schouder heen legt. ‘Waarom ben jij toch altijd zo snel?’ vraagt hij met een schuine glimlach waarna ik mark dat hij langzaamaan ongeduldig begint te worden. ‘Niet alle vrouwen hebben traag werk,’ glimlach ik en geef hem een zachte por in zijn zij. Zijn voet tikt inmiddels ongeduldig op de grond terwijl zijn hand een paar keer door zijn haar heen gaat. Het is dan ook een kwestie van enkele seconde voor hij daadwerkelijk genoeg heeft van het wachten.
    ‘Wie niet over twee minuten buiten is komt maar lekker te laat,’ gromt hij en trekt me dan vervolgens achter zich aan naar buiten. ‘Ehm, wat hij zegt!’ roep ik nog over mijn schouder en moet zijn shirt vastgrijpen om zijn vlugge pas voldoende bij te houden. ‘Het komt wel goed, Coop,’ zeg ik zacht tegen hem als we buiten zijn en ik aan hem kan zien dat hij met zijn gedachten totaal ergens anders zit. Ook mij gaf het een onrustig gevoel toen Memphis zo wegging, en er ging dan ook meerdere malen door mijn hoofd heen wat er aan de hand kon zijn. Maar het was Memphis, en hij was niet voor niets onze Alpha. ‘Hij is vast zo terug,’ voeg ik er nog zacht aan toe en kijk schuin op naar Cooper terwijl ik hem een zacht kneepje in zijn arm geef, als bemoedigend gebaar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    quin98 schreef:
    [nog aan het eten]

    [Katherine zit in de keuken op het aanrecht...Misschien kan je daar wat mee? Dan heb ik ook iets te doen voor haar :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    [Had er niet over gezien hoor (: Ik wacht gewoon tot ik wat inspiratie heb voor zodat ik twee reacties in één post kan zetten. Dat maakt het voor mij wat handiger. ]


    [Ghehe, ok. Dan wacht ik braaf.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [is goed maar doe ik morgen ben nu echt moe]

    Memphis

    Ik moet heel wat moeite doen mijn ogen van haar naakte lijf af te houden als ze terug naar haar menselijke vorm verandert, maar heel even kan ik het toch niet laten. Als Scarlet het bloed van haar gezicht veegt, herhaal ik die beweging even omdat ze enkele spatjes vergeten was. En misschien ook omdat ik hoop dat het wat troost kan bieden.
    “Neen, helemaal niet. Ik ben mijn toneeltje godverdomme beu.”
    Ze draait haar hoofd van me weg en ik maak van de gelegenheid gebruik om mijn broek en boxershort uit te doen. Mijn broek doe ik weer aan, mijn boxershort geef ik aan Scarlet. Het is niet de eerste keer dat ik commando ga, ik vind het wel lekker, heel bevrijdend.
    Wanneer ik mijn rits terug dicht heb, ga ik op de achterbank zitten en leg voorzichtig Scarlet's hoofd op mijn schoot en aai zachtjes over haar haren. Ik heb er een hekel aan deze kant van mezelf te laten zien, dan voel ik me zo naakt. Maar volgens mij heb ik geen andere optie nu.
    "Niemand van ons heeft ervoor gekozen, liefje. En niemand van ons kan het op eigen houtje aan. Wat jij vannacht en net probeerde was... nou stom, ronduit stom, Scar. En dat betekent heel wat als het van mij komt want ik schrik nou ook niet bepaald meteen terug voor een beetje gevaar."
    Ik zucht even en vloek stilletjes als ik merk dat ik steeds afgeleid word door haar borsten. Ik buig me over haar heen en rits haar leren jack dicht. Anders komen we waarschijnlijk uit op een heel andere manier van troosten. En daar heb ik op zich niks op tegen maar ik heb geen zin om me nog meer verplichtingen op de hals te halen.
    Ondertussen komt het idee in me op dat ons mogelijkheid tot veranderen in wolven misschien niet eens is wat ze bedoelt met "toneeltje". Ik weet dat ik elke dag en voor iedereen, zelfs mijn roedel in mensenvorm, een masker draag. Waarom zou het dan niet mogelijk zijn dat zij ergens anders op doelt.
    "Waarom ben je zo van streek, liefje?" vraag ik zachter dan ieder, gelijk wie, van me gewend is.
    Ik leg een hand op haar wang en streel er zachtjes over met mijn duim. Het welzijn van mijn pups is belangrijk voor me, het is mijn plicht te garanderen dat ze oké zijn en dat kan alleen als ik weet wat er aan de hand is.
    Ik til haar hoofd even op en buig me over de passagierszetel zodat ik bij het handschoenkastje kan. Ik neem er een flesje wodka uit en hou het voor Scarlet's neus. Als ze zich openstelt dan krijgt ze ook een beloning.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.