• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Als veel mensen het zeggen, moet je dan op het laatst niet gewoon toegeven dat het zo is?' Opper ik grijnzend, 'Hoe ik dat vind, geweldig anders zou hij als hij zich verveelde naar mij komen ofzo en nu heeft hij daar gelukkig iemand anders voor.'


    Don't be like the rest of them, darling

    [ben bezig met een project]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Excuses niet aanvaard,' zeg ik dan met een lachje rond mijn lippen. 'En je hebt nog steeds een stijve.' Ik help hem even herinneren met een geamuseerde glimlach. 'Misschien dat ik wel ga kijken hoe je een koude douche neemt. Dat koude kan namelijk nooit fijn zijn.'

    Sky
    'Nee, nee dat moet ik niet,' zeg ik met een koppige blik. 'Ik zal gewoon fucking hoge hakken gaan dragen. Goed?' Nathan zegt dat hij het geweldig vindt en ik schud lachend mijn hoofd. 'Kom op, Daniël verveelt me helemaal niet. Dus ik kan me niet voorstellen dat je hem liever kwijt dan rijk bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    'Jij op hoge hakken, probeer dan alsjeblieft niet anderen mee te trekken als je valt' Zeg ik met een korte lach. 'Hmm.. Kijk daar heb je het fout. Wacht maar tot jij een halve eeuw met je zus op zit gescheept ofzo.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Inderdaad maar wel nodig.' grinnik ik zachtjes 'En nee je gaat niet kijken, desnoods bind ik je hier vast ondertussen.' zeg ik en kus haar weer lichtjes. Ik druk een kusje in haar nek en kijk naar mijn 2 zuigzoenen. 'Oeps?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Je bent echt niet lief,' mompel ik dan met priemende ogen. 'jij hebt mij nog nooit op hakken zien lopen dus weet je ook niet of ik het wel of niet kan.' Ik kan het, ik doe het alleen nooit. Maar dat weten zij niet. Ik heb altijd op gelegenheden met hakken moeten lopen van mijn moeder. Dus ik kan het. 'Ik hoef niet zo met mijn zus opgescheept te zitten. Maar dat ligt anders.' Zij is namelijk perfect en ik niet. 'En vertel op Nathan, heb jij nou al een geliefde?'

    Leslie Day
    Ik lach, 'Jup, want anders kom je er niet vanaf. Tenzij je de hand aan jezelf legt.' En hij zegt dan dat ik niet ga kijken en dat hij me desnoods wel vast bind. 'Don't you dare,' zeg ik dan. Hij drukt een kusje in mijn nek en zegt dan Oeps? 'Dat is al je tweede oeps binnen een half uur tijd. Gaat wel lekker he? Nou, ga maar vlug koud douchen. Ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.' En ik kom overeind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grinnik en schud mijn hoofd. Ik knijp mijn ogen even samen en laat een paar handboeien met een sleuteltje verschijnen. 'Jij gaat nergens heen.' grinnik ik en voor ze het goed en wel beseft maak ik haar vast aan het bed. 'Hm... eigenlijk zie je er best opwindend uit zo.' zeg ik scheef glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het ene moment kom ik overeind en het andere moment zit ik vast aan het bed. Hij heeft me gewoon echt vastgemaakt. En ik denk even niet aan het feit dat ik mezelf zou kunnen wegflitsen. Jake zegt dat het er best opwindend uit ziet zo. 'Je hebt me vastgemaakt,' zeg ik dan. 'pretty boss-style, don't ya think?' En ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    'Arme jij' Zeg ik zonder medeleiden.
    'Of ik al een geliefde heb? Dat zijn prive Nathan zaken en niet voor de ooren van kleine schoonzusjes bedoelt' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik rol met mijn ogen. 'Ik ben in 2 minuutjes terug.' zeg ik dan gewoon en loop naar de douche, haar zo achterlatend. ik vind het best grappig. Ik zet de douche op de koude stand en stap eronder. ik huiver en bijt op mijn lip. Mijn gezicht vertrekt maar dan maar ik het water overal warmer behalve rond mijn lid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Vertel op Nathan, wie heb je op het oog?' vraag ik dan. 'Ik hoorde iets namelijk...' en ik kijk hem aan. Iets over Amare en Timo ofzo. En dat Timo tegen een muur gegooid werd door Nathan. 'En anders kom ik met muizen aanzetten, ik weet dat je daar bang voor bent.'

    Leslie Day
    Hij laat me gewoon echt zo liggen, met mijn handen en voeten vastgebonden. 'Ik hoop dat de douche ijskoud is,' roep ik dan vanaf de kamer. En ik concentreer me en maak de douche ijs en ijs koud voor een moment. Wraak, wat dit is echt.. afhankelijk zijn. Ik kan geen kant op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    'N-E-E, duidelijk genoeg geformuleerd?' Vroeg ik haar vervolgens, 'Waarom zo nieuwschierig?' Vroeg ik haar vervolgens en keek haar aan, eigelijk wel benieuwt wat ze gehoort had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik bijt hard op mijn lip als het water ijskoud is... Les... Ik grom zachtjes en maak het weer warmer. Als alle opgewondenheid weg is sla ik een handdoek om mijn middel en loop de kamer weer in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Je bent nu toch familie? Dan heb ik alle recht om nieuwsgierig te zijn,' zeg ik glimlachend. 'En ik ben sowieso een nieuwsgierig persoon.' Ik laat maar achterwege wat ik gehoord heb. Anders wordt hij dadelijk nog boos op mij ofzo aangezien het waarschijnlijk een roddel is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik voel dat Jake het water weer warm maakt dus laat ik mijn krachten gewoon gaan, en zijn douche warm. Anders maak ik mezelf toch alleen maar moe. Jake komt met een handdoek om zijn middel de kamer in. 'Maak me los,' zeg ik dan. Niet vragend of wat dan ook, gewoon zeggend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.