• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xavier Jonathan Devinson.
    Rosali lachte zacht. "Ik vond het wel fijn, maar dit is ook fijn." zei ze toen met een lachje. Xavier kwam quasi geërgerd overeind. "Je moet wel weten wat je wil hé." zei hij even serieus maar schoot toen in de lach. Hij sloeg zijn arm om Rosali's schouders. "Nou goed?"


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    'Les alsjeblief ik had geen keus.' zeg ik zachtjes 'Maar ik kan je niet dwingen natuurlijk.' zucht ik en loop weg voor een doekje om mijn hand te binden. Ik ga weer naast haar liggen. 'Ben je er kwaad over?'


    Leslie Day
    'Nee ik ben er niet kwaad over,' zeg ik dan met een zachte stem. 'Daar heb ik en geen kracht voor en geen reden toe.' Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'En de enige reden dat ik dat bloed niet van je aanneem is omdat ik niet elke keer je bloed wil afnemen om er zelf sterker van te worden. Nog even en ik ga op een vampier lijken.' Ik kijk wel eventjes vlug naar zijn hand maar nee, ik ga het niet aannemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Les ik zou je mijn hart geven als dat ooit letterlijk nodig zou zijn, figuurlijk heb je het al lang natuurlijk.' glimlach ik en strijk het haar uit haar gezicht. 'Een beetje drinken en je zal je beter voelen.' zeg ik toch proberend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    Ik hoor haar zachtjes lachen -natuurlijk klinkt het bij mij harder dan als een mens het gehoord had- tussen het tekenen door werp ik soms een blik op Sky om vervolgens weer mijn potlood over het papier te bewegen, de strepen worden wat duidelijker en het begint er wat meer op te lijken.


    Sky
    Daniël is geconcentreerd en ik wacht gewoon af en af en toe kijkt hij naar mij en ik bijt op mijn lip. Dan verander ik de pose van mijn gezicht, maak mijn ogen iets groter, tuit mijn lippen iets meer en trek mijn wangen iets in. Ik pest Daniël een beetje door mijn gezicht te veranderen waardoor zijn tekening niet meer klopt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sky
    Daniël is geconcentreerd en ik wacht gewoon af en af en toe kijkt hij naar mij en ik bijt op mijn lip. Dan verander ik de pose van mijn gezicht, maak mijn ogen iets groter, tuit mijn lippen iets meer en trek mijn wangen iets in. Ik pest Daniël een beetje door mijn gezicht te veranderen waardoor zijn tekening niet meer klopt.


    Daniël
    Als ik opkijk heeft ze haar hooft heel anders vervormt, ik leg mijn tekening voor me neer om vervolgens in haar buik te porren waardoor ze dat niet meer vol kan houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Een beetje drinken en ik wil niet meer stoppen,' zeg ik dan, maar ik klink zwak. Zwak protest. De vorige keer heeft Jake me namelijk ook geholpen met stoppen. 'En je mag je hart bij je houden, letterlijk, al dat bloed enzo..' Het is raar. Ik kan niet tegen bloed om te zien maar wel tegen dat van Jake, om te drinken bijvoorbeeld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    Als ik opkijk heeft ze haar hooft heel anders vervormt, ik leg mijn tekening voor me neer om vervolgens in haar buik te porren waardoor ze dat niet meer vol kan houden.


    [Ligt het aan mij of doe je expres de buik =.=]

    Sky
    Hij port in mijn buik en gelijk krimp ik in. Pijn. Maar ik verdraai het gelijk met mijn woorden, 'Je weet dat ik er niet tegen kan, kietelen. Nu ik zo moet zitten, aangezien jij anders in mijn buik port, klopt je tekening al helemaal niet meer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosali Chevonez.

    Even schrok ik om zijn reactie. "Dat weet ik ook niet." had ik even serieus gemompeld en hij trok me weer in zijn armen. Ik lachte geluidloos en sloot mijn ogen terwijl ik me even in zijn trui begroef.
    Hij rook vertrouwd, gewoon als Xav. "Geweldig dit." zei ik toen serieus met een klein sarcastisch ondertoontje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik zucht en doe het doekje van mijn hand. 'Drink Les, ik smeek het je.' zeg ik zachtjes en leun met mijn hoofd tegen de muur.
    'En ik hou mijn hart zolang je niets ernstigs aan het jouwe hebt.' glimlach ik lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ligt het aan mij of doe je expres de buik =.=]

    Sky
    Hij port in mijn buik en gelijk krimp ik in. Pijn. Maar ik verdraai het gelijk met mijn woorden, 'Je weet dat ik er niet tegen kan, kietelen. Nu ik zo moet zitten, aangezien jij anders in mijn buik port, klopt je tekening al helemaal niet meer.'


    {Nee.. Dat was echt zonder er bij na te denken XD}

    Daniël
    Ik kijk haar pruilend aan, 'Ik zal het niet meer doen, mag ik dan nu eerst mijn tekening afmaken?' Zeg ik vervolgens met een lieve glimlach hopend dat ze er mee instemt. 'Mag je daarna wraak nemen'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik sluit mijn ogen als hij het doekje weer weghaald. 'Ik zal net genoeg nemen zodat ik weer kan strompelen,' mompel ik. En ik kijk nog even aarzelend naar zijn hand en pak die dan voorzichtig vast. Ik kijk op naar Jake. 'Met mijn hart is niets mis. Behalve dan dat het klopt als een bezetene wanneer ik jou naakt zie.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach zachtjes. 'Ik zal straks me aankleden is het goed? Eerst drinken.' zeg ik. Ik was alweer vergeten dat ik hier halfnaakt zit. Gewoon door de zorgen aan de snee in mijn hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Ik heb geen idee wat met Timo of Iris en Lila te schrijven. -.- |
    Xavier Devinson.
    Rosali lachte geluidloos en sloot haar ogen terwijl ze zich even in Xav's trui begroef. "Geweldig dit." zei ze vervolgens met een sarcastisch ondertoontje. Xavier grinnikte. "Sure it does. Zullen we een stukje gaan wandelen?" vroeg hij toen. "Ik heb geen zin in huiswerk."


    kindness is never a burden.

    |Ik ga eventjes naar Game Of Thrones kijken. Ben zo terug. |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij zich straks zal omkleden maar dat ik eerst moet drinken. 'Je blijft niet eens in dat Tarzan pakje?' Vraag ik hem dan, nog heel even het moment uitstellend dat ik moet drinken. Dan breng ik zijn hand naar mijn mond en houd die aarzelend voor mijn mond. Is er echt geen andere manier? Een andere dan deze lekkere manier?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.