• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Bevalt het slaapkleedje je?' prevel ik tegen haar lippen aan 'Anders trek je het toch gewoon uit?' Zelfs zo tegen haar lippen kan je de plagerige ondertoon horen. Ik tik tegen haar onderlip met mijn tong.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik had nooit zo snel de oude kunnen zijn zonder Jake's bloed. Ik lach als Jake vraagt of het slaapkleedje me bevalt. En dat ik het anders ook kan uittrekken. Ik aarzel niet en trek het uit. Ik ben nu in alleen nog het ondergoed. Ik open mijn mond als ik Jake tong voel en er ontstaat een lekkere tongzoen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    La Hay
    Aurore en ik zitten aan een tafel en er komt een ober naar ons toe. Het is een jonge jongen. Iets ouder dan ons denk ik. 'Hmm.. Ik begin met een cola,' zeg ik dan. En de jongen kijkt dan afwachtend naar Aurore voor haar bestelling.


    Aurora Chloé Gwendoll
    'Voor mij hetzelfde.' zeg ik dan vriendelijk. En draai mijn hoofd dan weer om naar Hayden. Vertel eens wat over jezelf?'' vraag ik dan en grijns even. 'Oke, ik wist gewoon geen betere vraag.' mompel ik dan en grinnik weer even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S.
    Mijn handen glijden plagerig over haar lichaam, elk plekje verkennend. Ja ze is weer 100% de oude, denk ik. Ik geniet van de zoen en ga boven haar liggen. Ik laat haar lippen even los om haar grinnikend aan te kijken. 'Weer helemaal beter blijkbaar.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen verkennen plagerig elk stukje van mijn lichaam en Jake gaat boven me liggen en kijkt me dan grinnikend aan. 'Jij hebt geen recht van spreken, want dankzij jou ben ik weer 100% de oude,' zeg ik dan met een lichte grijns op mijn lippen en kus Jake dan weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hay-den
    Ik grinnik en knik dan. 'Hm oké, ik ben Hayden. Languit Hayden Fitch en ik ben 18 jaar. Ik houd van motor rijden en ben single. En ik zoek nog een date,' zeg ik dan met een lachje. Jup. Het is toch wel leuk om een date te hebben naar het schoolbal. De jongen komt terug met onze drankjes en ik glimlach even naar hem terwijl ik mijn drankje aanpak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ze kust me weer en ik ga mee in de kus. Mijn ene hand streel even plagerig haar borst en masseert die dan. Ik verdeel mijn gewicht zodat ik niet echt meer op haar lig maar boven haar hang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eigenlijk gebeurt weer precies hetzelfde als vanochtend. Hij streelt namelijk weer mijn borst. 'Hm, niet meer bang dat Damon binnen komt,' prevel ik plagerig tegen zijn lippen en kus hem weer. Ik weet best dat ik zelf gezegd heb dat Damon met Lily ergens heen is, maar dat maakt niets uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Hm nee want jij zei dat ze er niet zijn.' zeg ik zachtjes. ik kus me zachtjes een weg naar beneden en sabbel even op haar tepel. Ik kijk haar plagerig aan. Druk er nog een kusje op en druk mijn lippen dan weer op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kreun als hij aan mijn tepel sabbelt. 'Waarom moest je dat onthouden?' Fluister ik. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij. Mijn handen strelen zijn rug en zakken af naar zijn kont. Hmm, ik kan ook knijpen. En dat doe ik ook. Plagerig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kreun even zachtjes en haal mijn lippen weer van de hare. 'Omdat ik dit anders niet zou doen? Of tenminste de deur op slot draaien.' grinnik ik zachtjes en probeer haar handen te negeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, je zou de deur alsnog op slot kunnen draaien?' Zeg ik dan. En ik rol op mijn zij zodat ik ervoor zorg dat Jake niet meer boven me hangt maar zacht van het bed af valt. 'Ik heb je alvast geholpen richting de deur,' zeg ik met een lachje en rol me door tot op mijn buik. Mijn benen zijn een beetje ingetrokken en ik kijk naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik, loop naar de deur en draai die op slot. Dan ga ik weer boven haar zitten en masseer zachtjes haar schouders. 'Lig je zo goed juffrouw Day?' glimlach ik en laat mijn handen afzakken naar haar onderrug die ik ook begin te masseren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt dan boven op me zitten wat ik niet verwacht. En als hij mijn schouders masseert ontsnapt er een ontspannend kreuntje van mijn lippen. 'Hmhm,' mompel ik dan. 'Je handen zijn alleen zo koud.' Ja ik ben kieskeurig af en toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik wrijf mijn handen tegen elkaar om ze te verwarmen en begin haar dan weer te masseren. Ik druk kusjes op haar schouderblaren en verander mijn techniek een beetje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'