• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Nee.. Dat was echt zonder er bij na te denken XD}

    Daniël
    Ik kijk haar pruilend aan, 'Ik zal het niet meer doen, mag ik dan nu eerst mijn tekening afmaken?' Zeg ik vervolgens met een lieve glimlach hopend dat ze er mee instemt. 'Mag je daarna wraak nemen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Als ik geen pijn meer voel ga ik recht zitten. 'Oke, maar dat komt alleen door die lieve glimlach van je,' zeg ik dan. Ik houd mijn gezicht weer normaal en kijk hem dan aan. 'Mijn wraak zal zoet zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik breng mijn hand dichter naar haar lippen zodat ze nu wel moet slikken. Het doet me geen pijn, mijn bloedcellen maken veel sneller bloed aan dan anderen dus misschien voel ik me een beetje lichtjes maar dat is alles.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Ik ben benieuwt' Zeg ik met een korte lach doelend op haar wraak en ga vervolgens verder met mijn tekening, als hij na een tijdje af ik laat ik hem aan Sky zien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet nu wel slikken nu Jake zijn hand dichterbij heeft gebracht en slik daarom voorzichtig en lik er ook even langs met mijn tong. Het bloed proeft goed en fijn. Iets meer energie in mijn lichaam. Ik neem nu iets meer maar al gauw haal ik zijn hand weg. Ik wil niet meer nemen, want ik wil dat Jake zich niet zwakker gaat voelen. Ik blijf liever zelf zwakker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Hij laat me de tekening zien en ik glimlach. 'Je tekent me altijd veel mooier dan ik ben,' zeg ik dan naar waarheid. De tekening is namelijk prachtig, veel prachtiger dan ik ben. Dan wenk ik Daniël. 'Kom eens hier,' zeg ik met een knipoogje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zucht en zet mijn hand weer tegen haar lippen. 'Geen paniek, ik voel nog niets. Ik zeg wel als je moet stoppen. Als ik me licht in mijn hoofd voel dus of anders.' Ik glimlach haar bemoedigend toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Nee, jij bent veel mooier dan ik kan tekenen' Zeg ik met een glimlach en buig vervolgens naar voren 'Om de een of andere reden vertrouw ik je niet' Zeg ik met een korte lach.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben er weer! Terug van dansen!]

    jaimyhoi schreef:
    Hay-den
    Aurora rijdt op hoog tempo weg en ik vind het wel best. Hoewel ze naar mijn zin wel iets zachter mag rijden. Ik rijd zelf ook hard op mijn motor maar dan heb ik het allemaal in mijn eigen handen. Nu moet ik er maar gewoon op vertrouwen dat ze geen ongelukken maakt. 'Dat klinkt prima voor mij,' zeg ik dan als ze zegt dat ze een klein gezellig cafeetje kent waar het druk is. Ik kijk uit het raam naar de voorbij komende huizen en mensen.


    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik grijns en ben er al snel en stap uit de auto en wacht tot Hayden ook is uitgestapt en sluit de auto dan af en loop dan naar het straatje waar het ligt, ik kon de auto niet meteen ervoor zetten, wat het ligt in het centrum, in het straatje liggen ook meerdere cafeetjes. Dan draai ik me om en kijk even naar Hayden en wacht op haar en glimlach terwijl ik mijn jas nog wat dichter dichttrek hopend het wat warmer te krijgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Jake zet zijn hand weer aan mijn mond en ik kijk even met een gepijnigde blik naar hem. Ik wil het niet. Maar toch begin ik er dan weer van te drinken en kijk gespannen naar hem. Ik voel me beetje bij beetje weer beter worden maar het is nog lang niet genoeg.

    Sky
    Daniël buigt zich naar me toe en ik glimlach scheef. Ik druk een kusje op zijn lippen en trek hem dan op het bed. Ik kus hem nog steeds en zorg er dan voor dat hij onder komt te liggen en ik op en zit. Ik verbreek de kus en kijk hem aan. 'Wraak,' zeg ik dan simpel en begin hem te kietelen.

    Hay-den
    Ik loop met mijn handen in mijn zakken naar Aurora. Het is fris buiten, maar ik weet dat het niet lang lopen zal zijn, anders zou ze hier toch niet parkeren? Ik sta naast haar en zeg, 'ik volg je wel, lopen maar.' Ik glimlach naar haar en kruip iets dichter in mijn jas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel er nog steeds niets van en laat haar drinken. Zo drinkt ze wel 5 minuten voor ik haar zachtjes weg duw en haar een zakdoekje geef. Ik verbind mijn hand en kijk haar aan. 'Hoe voel je je?' vraag ik haar bezorgt. Ik voel bijna niets. Enkel iets dromeriger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik drink echt lang, maar ik houd ook niet op. Niet zolang Jake me niet stopt. Maar hij stopt me, helaas. Hij geeft me een zakdoek, zijn bloed zal wel aan mijn lippen zitten. Ik lik erlangs en proef het nog een keertje. Hmm. De rest veeg ik weg en ik zie de restanten. 'Het gaat beter,' zeg ik dan. 'Nog wel een beetje verzwakt, maar ik denk wel dat ik kan lopen en zelf douchen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grijns lichtjes. 'Hmm dat laatste vind ik wel jammer.' grinnik ik maar schud dan even mijn hoofd om serieus te worden terug. 'Wil je nog wat? Ik overleef het wel hoor.' zeg ik aarzelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake zet zijn hand weer aan mijn mond en ik kijk even met een gepijnigde blik naar hem. Ik wil het niet. Maar toch begin ik er dan weer van te drinken en kijk gespannen naar hem. Ik voel me beetje bij beetje weer beter worden maar het is nog lang niet genoeg.

    Sky
    Daniël buigt zich naar me toe en ik glimlach scheef. Ik druk een kusje op zijn lippen en trek hem dan op het bed. Ik kus hem nog steeds en zorg er dan voor dat hij onder komt te liggen en ik op en zit. Ik verbreek de kus en kijk hem aan. 'Wraak,' zeg ik dan simpel en begin hem te kietelen.


    Hay-den
    Ik loop met mijn handen in mijn zakken naar Aurora. Het is fris buiten, maar ik weet dat het niet lang lopen zal zijn, anders zou ze hier toch niet parkeren? Ik sta naast haar en zeg, 'ik volg je wel, lopen maar.' Ik glimlach naar haar en kruip iets dichter in mijn jas.


    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik knik en loop flink door en binnen enkele minuten ben ik er al, het is maar even lopen dus. Ik maak de deur open en kijk dan naar Hayden englimlaxh even vriendelijk en wacht tot zij ook binnen komt. Ik voel de warmte van binnen al tegen mijn koude huid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik nog een beetje wil. 'Nee, ik wil niets meer,' zeg ik dan. Ik ben in tweestrijd. Laat het los. Niets meer. 'En je mag wel met me douchen. En ik snap niet dat je me wilt douchen,' merk ik dan op. 'Ik voel me dan echt afhankelijk. Hm..' Een klein lachje verschijnt op mijn lippen. 'Misschien ben je dan toch "baziger" dan je denkt.' Ik plaag hem maar. En met het afhankelijke bedoel ik dat ik dan afhankelijk ben van Jake. Niets kan zonder hem. Maar dat nooit. Zo zou ik nooit zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.