• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik lach en herinner me dan weer haar zinnetje van dat haar hart sneller slaat als ik naakt ben. 'O ja... kleren.' grinnik ik maar doe enkel mijn boxer aan en kruip naast haar onder het deken. Ik streel weer zachtjes over haar buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    La Hay
    We komen binnen en de warmte zorgt ervoor dat er lichte blosjes op mijn wangen komen. Ik trek mijn jas uit en hang die over mijn arm. Ik stap naar binnen en laat mijn ogen over het cafeetje glijden. 'Het ziet er inderdaad gezellig uit.' Ik kijk om me heen waar ik mijn jas kan laten en drop die dan ergens. Er zit toch niets van waarde in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    Mijn vingers beginnen te tintelen van de plotselingen warmte en mijn wangen worden ook licht gekleurd en ik hang mijn Jas dan aan de kapstok en ga dan met Hay aan een tafel zitten en glimlach even en zie al snel een ober aankomen die vraagt wat we willen drinken en ik kijk vragend naar Hay. 'Wat wil je?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Les
    Jake heeft alleen een boxer aan. 'Eigenlijk verhult die boxer minder dan een handdoek,' merk ik dan op. Jake streelt weer over mijn buik. 'Jake, heb je soms ineens de behoefte om de hele tijd aan mijn buik te zitten?' Vraag ik dan aan hem. 'En hoe voel jij je nu? Nadat ik je.. Ja je weet wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes als ze die opmerking van de handdoek heeft. 'Nee maar het is één van de weinige plekken die ik kan strelen met een onschuldig motief.' grijns ik 'En ik voel me prima niets aan de hand.' En het is niet gelogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ironisch. Niets aan de hand zeggen terwijl ik juist vanaf daar bloed gedronken heb,' merk ik dan op. 'En wat is je motief om daar te strelen?' Nu ik zelf sterker weer geworden ben komt mijn energie ook sneller terug. Nog even en ik ben weer de oude. Ik zit nu op 90% zo ongeveer.
    'En je bent toch niet onschuldig. Dus dat zou je niet beletten om niet alleen mijn buik te strelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik 'Maar wel het feit dat je nog niet helemaal de oude bent en er elk moment iemand kan binnen vallen. Damon bijvoorbeeld?' zeg ik en blijf haar buik strelen. Ik druk weer een kus op haar buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Damon en Lily zijn ergens heen, dus die komen niet zomaar meer binnen,' zeg ik dan tegen Jake. 'Maar ik vind het prima dat je mijn buik streelt.' Het voelt liefkozend. Ik kan niet geloven dat ik twee uur geleden nog buiten westen was en nu weer zo normaal voel. Ik sluit even genietend mijn ogen onder Jake's strelingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    La Hay
    Aurore en ik zitten aan een tafel en er komt een ober naar ons toe. Het is een jonge jongen. Iets ouder dan ons denk ik. 'Hmm.. Ik begin met een cola,' zeg ik dan. En de jongen kijkt dan afwachtend naar Aurore voor haar bestelling.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grinnik lichtjes als ik haar ontspannen gezicht zie. Ik zou zo gemakkelijk iets kunnen afzakken om haar daar te strelen maar doe het niet. 1 keer is wel genoeg zeker?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor Jake zachtjes grinniken maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik blijf gewoon liggen onder zijn aanrakingen. Er trekt een warm gevoel door me heen. Ik zwijg gewoon en geniet. Even voelt alles heel erg simpel.
    'Ik hou van je.'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Daniël buigt zich naar me toe en ik glimlach scheef. Ik druk een kusje op zijn lippen en trek hem dan op het bed. Ik kus hem nog steeds en zorg er dan voor dat hij onder komt te liggen en ik op en zit. Ik verbreek de kus en kijk hem aan. 'Wraak,' zeg ik dan simpel en begin hem te kietelen.

    Daniël
    doordat ze me kietelde had ik de kans niet onder haar weg te komen dus klemde ik mijm handen zo goed mogelijk voor de plaatsen waar ze kietelde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Nee nee nee Daniël, je hebt zelf gezegd dat ik wraak mag nemen,' zeg ik dan met een klakkend geluidje van mijn tong. Ik kietel hem dan over zijn buik en grinnik zachtjes. Ik voel me weer goed gewoon. Geen pijn in mijn buik of misselijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik hou van je.' zegt ze en ik glimlach uit mezelf. Mijn ogen glinsteren als ik zeg 'Ik hou ook van jou lieve Les.' Ze heeft het al dikwijls gezegd dat ze van me houd maar toch voelt het elke keer weer bijzonder prettig aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik open mijn ogen en zie de glinstering in zijn ogen. Ik draai me opzij en kijk hem aan. 'Weet je, je bent heel sexy in je boxer,' zeg ik dan met een plagerig glimlachje. Zelf ben ik gehuld in een slaapkleedje. Ik kijk er even naar en zie dat die lichtroze is en net over mijn billen valt. Dan kijk ik terug naar Jake en druk een kus op zijn lippen. 100% ik ben weer de oude.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.