• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    'Eindelijk!' zeg ik dramatisch en kleed me weer om. Ik loop met de kleren naar de kassa en schud even mijn hoofd. 'Niet te geloven dat ik ongeveer een uur heb staan kleren passen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en sloot genietend mijn ogen.
    Dit was zoveel beter dan wat dan ook. Ons klein gezinnetje...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik streel zachtjes over Ty's wang en Jake komt ook op het bed zitten. 'Mag ik hem ook eens vasthouden?' vraagt hij en ik kijk hem met verscheurde gevoelens aan. Ik wil hem best wel vertrouwen maar ik wil Tyler niet los laten. Ik zucht dan en zeg hoe hij zijn armen moet doen. Voorzichtig leg ik Tyler in zijn armen. 'Hoe noemt hij?' vraagt Jake. 'Tyler Isaac Crawford.' zeg ik zachtjes. 'En Axton heeft Mayra Katelyn Crawford vast.' Hij kijkt me met waterige ogen aan. 'Ja van Kate.' Hij glimlacht zwakjes. 'Dank je, je weet niet hoeveel dat voor me betekend.' zegt hij zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans rolde met haar ogen. "Dramaqueen." mompelde ze. "Wij meisje doen dat 2 keer per maand een hele dag lang." zei ze vervolgens en volgde Sam naar de kassa. "En nu schoenen."


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik zucht en loop met haar mee naar een schoenenwinkel. Ik loop rechtstreeks naar de sneakers maar blijf dan staan.
    'Geen sneakers zeker?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans grinnikte,"Goed geraden." Ze trok hem mee naar de lakschoenen maar besefte toen dat dat niet echt zijn genre was en duwde hem dan maar naar de Canvas laarzen. "Kies hier maar."


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik vind al snel voor mezelf een paar schoenen. Ik doe ze aan en ze zitten goed. 'Oke deze dus.' zeg ik 'Of passen ze er niet bij?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans grinnikte. Ze hadden wat mee van sneakers. Natuurlijk koos hij die. "Nee, ze zijn perfect." zei Vans vervolgens.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik betaal ze en loop dan opgelucht de winkel uit. 'Op naar de auto.' mompel ik zachtjes. 'We zouden beter terug gaan zodat jij je date nog kan regelen.' zeg ik met tegenzin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Zie ons hier zitten.
    Jake en ik... de onbeholpen versierders die nu elk verliefd zijn. Beiden hebben we net een groot verlies geleden en worden we alleen nog overeind gehouden door onze vrienden en geliefden...
    Ik bleef naar Mayra staren, terwijl ik de brok in mijn keel weg slikte. Ja, het wordt tijd om die moordenaar van mijn moeder te zoeken...
    Ik zou eerst halftijds ermee bezig zijn. Gewoon een spoor zoeken en zo. Als ik even een vrij moment heb... En als ik eenmaal weet wie het is... dan kan ik het snel gaan. Meer dan een dag heb ik niet nodig dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk Axton aan en probeer zijn gedachtes te lezen. Ik zucht en kijk naar Jake 'Doe me een lol en laat eens een paar krukken verschijnen?' zeg ik en hij twijfelt even maar doe toch wat ik gevraagd heb. Ik sta zo met moeite op en leun op mijn armen. Ik hop zo naar mijn laptop en pak die mee naar het bed. Ik start de computer op en bijt even op mijn lip. Ik ga naar gmail en typ aarzelend het e-mail adres in van mijn vader.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vanessa zuchtte gefrustreerd. "Hou daar nu even over op, wil je?!" viel ze uit en stapte de auto op. "Je hoeft niet zo dom te doen!" Jaloerse vent.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik zuchtte en ging op mijn rug liggen, met Mayra op mijn buik. Toen moest ik weer glimlachen.
    Ze was wakker geworden en bewoog wat, terwijl ik 1 hand op haar rugje legde, zodat ze niet van me af zou glijden of zo. Na nog wat gefriemel lag ze blijkbaar eindelijk goed en sloot haar mooie oogjes weer. Al snel lag ze weer te slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik begin met trillende vingers te typen.
    Hi pap,
    Ik heb groot nieuws, vandaag zijn Tyler en Mayra geboren, ik ben dus niet op tijd thuis geraakt zoals belooft. Ik wil deze week wel nog eens komen maar zonder de kinderen aangezien ik ze nog niet aan de buitenlucht bloot wil stellen.
    Alexi


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'