• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    'Oke... maar dit keer betaal ik ze.' grinnik ik en als ze de schoenen uit gedaan heeft pak ik snel de doos en de schoenen en loop ermee naar de kassa. Ik haal mijn geld uit en betaal ze vlug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ja er zijn er al, onder de lavabo.' zeg ik zachtjes en glimlach. Had ik met oma eens gekocht. Ik kus hem weer zachtjes. 'Vind je het erg om na een paar dagen, als ik alweer gewoon kan staan, te verhuizen? Ik voel me er rot over dat de andere leerlingen wakker gaan worden door het gehuil van Mayra en Tyler.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans grinnikte. "Wel, jij bent vrijgevig." zei ze en volgde Sam op haar gemakje naar de kassa.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Dus als ik naast jou lig is een bed zacht?' Vraag ik aan hem. Hij kust me even zachtjes en ik houd me gewoon stil. Jake stemt toe om mee te gaan en ik steek mijn hand uit naar hem. Hij gelooft me, ik zou actrice moeten worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Eén ding Les, jij kan echt geen beloftes houden blijkbaar.' zeg ik hoofdschuddend en loop de kamer al uit. Ik wacht in de gang op haar. Vroeger zou ik het niet doorgehad hebben maar er zit geen schittering in haar ogen die haar glimlach bevestigd.

    Samuel
    'Alles voor jouw.' grinnik ik zachtjes en zucht 'Accessoires nu zeker?' meer een bevestiging dan een vraag.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 11:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij staat op en loopt de kamer uit. Hij zegt dat ik geen beloftes kan houden. Ik slik een keer en sla mijn blik neer. De boosheid verdwijnt opslag. De enige belofte die ik heb gedaan is om hem wakker te maken als hij slaapt en ik een nachtmerrie heb.. En als iets me dwars zit. Ik loop de gang op en kijk naar Jake. 'Ik had je al gezegd dat ik boos was,' zeg ik dan. 'Alleen probeer ik het weg te stoppen omdat ik niet boos op jou ben maar op die rot engel. Is dat echt zo slecht? Dat ik doe alsof ik niet meer boos ben zodat het voor mijn gevoel lijkt te verdwijnen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Vans keek Sam vertederd aan. "Awh," zei ze en drukte een zoen op zijn wang. Ze nam de zak over van Samuel en knikte. "Juwelen," Ze wenkbrauw wiebelde en nam Sam's hand vast.


    kindness is never a burden.

    Jake S.
    Ik schud gewoon mijn hoofd even en zucht. ik pak haar hand vast en loop met haar naar de kamer van Axton en Alexi. Zachtjes klop ik op de deur. 'Binnen.' klinkt Alexi's stem en ik duw de deur iets op. Ik zie Axton en Alexi op het bed liggen en glimlach even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Oh, das goed! Ik snap je wel." glimlachte ik. Ik sta op, neem twee luiers en leg ze samen met de kleertjes op het bed.
    Ik stond op en ging eerst Tyler halen. Voorzichtig legde ik hem neer op het bed en keek toen onzeker naar Alexi.
    "Doe jij maar." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk naar Axton en glimlach even. Ik toon hem voor hoe hij een luier moet omdoen en trek er dan het blauwe pakje overheen. 'Zo llieve Ty.' glimlach ik en druk een kusje op zijn voorhoofd. Leslie en Jake staan in de deuropening en ik wenk dat ze naar binnen mogen komen. 'Nu mag jij Mayra doen.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik loop weer met haar mee en glimlach. Shit nu moet ik ook nog iets voor Abs kopen omdat ze met me mee gaat. Ik zucht en zoek naar een armbandje of ketting dat ze misschien wel leuk zo vinden. Iets subtiels alleszins. Ze haat opzichtige dingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij schud zijn hoofd en dat doet me pijn. Maar dat zeg ik niet. Kicken een opkropper geworden. Jake klopt aan en Alexi zegt binnen. Ik glimlach en zie Alexi. 'Hee,' zeg ik zacht en kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'He.' glimlach ik terug en ga iets rechter zitten. Ik houd Tyler nog steeds in mijn armen. Nog iets dat we moeten beslissen, wie meter en wie peter word. Leslie en Jake worden zoiezo meter en peter als het aan mij ligt maar van wie?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans keek jaloers naar Sam die iets ging zoeken voor zijn date. Ze liet niks merken en vond al snel een paar oorringen en een armband. Ze zouden perfect passen bij de armband die Sam aan Vans had gegeven. Ze vroeg zich af wat Dave haar zou geven.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik zie een parel armbandje liggen van Tiffany's. Ik wenk een vrouw en laat haar het armbandje uithalen. ik betaal het dan. Abbi vind dit waarschijnlijk wel leuk. Dan loop ik naar Vans. 'Iets gevonden?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'