• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zwaaide eens glimlachend naar Leslie en Jake en nam toen voorzichtig Mayra uit het bedje.
    Ik legde haar ook op het bed en begon eerst met de luier en deed toen heel voorzichtig het pakje aan. Daarna nam ik Mayra in mijn armen en ging naast Alexi zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    Vans knikte en toonde hem het kleine zakje. "Oorringen en een armband." Ze wilde geen ketting, dat ging het bovenste van de jurk verpesten. "Nu enkel nog een clutch." Ze vroeg zich af of Sam wel überhaupt wist wat dat was.


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik klop voor me dat er daar nog plaats is om te zitten en zie Jake Leslie een beetje meetrekken naar het bed. Ik leg mijn hoofd op Axton's schouder en blik even glimlachend naar Tyler. Hij heeft veel trekjes van Axton mee net als Mayra eigenlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    'Ehm Vans? What the heck is een clutch?' vraag ik haar iets in de war en neem de tassen van haar over. Dan na dat nog een pak. Yeey, hoor mijn sarcasme.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans grinnikte,"Een kleine handtas, Sam." zei ze en trok hem een leder en handtassen winkel in. "Dit," ze hield een tasje omhoog waar Vans op slag verliefd op werd,"is een clutch."


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Hoe moet ik dat weten? Ik draag nooit handtassen?' zeg ik iets lachend en leun tegen de muur aan ondertussen. 'Hm al gekozen of kijk je nog verder?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans
    "Je zou er eens één moeten dragen," zei Vans sarcastisch. "Ma ség!" Ze deed een gay handje en schoot toen in de lach. De hele winkel draaide zich naar haar toe. "Nee, ik vind deze goed." Hij past bij de jurk en de accessoires.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Ok dan.' zeg ik en toon de kassierster het tasje en betaal voor haar. 'Kom nu naar de school.' zeg ik hopend dat ze het pakgedeelte vergeten is. Ik kruis mijn vingers subtiel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Dat heb ik wel gezien," zei Vans lachend en wees naar Sams gekruiste vingers. "Je pak, lief," zei ze en haakte haar arm door de zijne. "Ik laat je niet met die vrouw gaan als je er niet op je best uitziet."


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik rol met mijn ogen en loop dan zuchtend mee naar een winkel. Allemaal zo stijf en ouderwets. Ik hou gewoon niet van pakken, laten we het daar bij houden. Ik bijt op mijn lip en kijk haar smekend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik legde mijn hoofd op haar hoofd dat op mijn schouder ligt en glimlachte.
    Ik keek naar Mayra in mijn armen en streelde zacht met mijn duim over haar armpje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zie dat Tyler plots weer wakker is. Hij kijkt me met grote ogen aan. Mijn kleur van ogen.Groen-bruin. Ik glimlach en geef hem mijn pink die hij vastpakt. 'Gedaan met slapen?' zeg ik zachtjes en hij knippert even met zijn ogen. Hij is zo schattig.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 12:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans
    Vans grinnikte bij het zien van Sams gezicht. "Je hoeft ook geen alledaags pak te kiezen hé," zei ze. "Een blazer met een hemd een das of een vlinderdas en een jeans is ook chic genoeg."


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Wel... ik ga de veilige weg op en laat jouw kiezen.' grinnik ik 'Ik ben vandaag de ezel en de geldautomaat.' Ik druk even mijn lippen op de hare. 'Geloof me als ik zeg dat het feit dat we appart gaan niets zal veranderen..' prevel ik tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans glimlachte en knikte. Toen ging ze aan de slag. Ze liet Sam de ene broek na de andere passen samen met een aantal hemden. Ze deinsde ook niet terug voor haar mening te laten blijken evenals haar afkeur. Ongeveer een uur later had ze een set in elkaar gestoken.


    kindness is never a burden.