• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja." glimlachte ik zacht en trok dan ook mijn boxer aan. "Voorlopig toch." grinnikte ik dan. Ik gin naast haar zitten en drukte mijn lippen even op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zie dat ze zich verslikt maar ik maak geen aanstalten om even op haar rug te kloppen ofzo. Ze geraakt er toch wel weer uit. 'Is er iets mis mee dat wij een kindje willen?' vraag ik haar dan met een iets vernauwende blik. 'Ik ben 428 jaar oud. Niet oud genoeg soms?' Dit slaat nergens op. Als wij een kindje willen dan mag dat toch. 'En ik bedoelde ook niet á la de minuut. Over een jaar, of twee. Misschien korter.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en kus hem even teder terug voor ik een protesterend geluidje hoor. Mayra kan niet meer aan mijn borst. Ik ga weer goed zitten en voel haar weer drinken. 'Morgen winkelen? Als je niet wilt kan ik wel met Leslie gaan.' zeg ik doelend op kleertjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik knik. 'Zeker oud genoeg, maar ik bedoel alleen het is een grote keuze, het is niet iets dat je zomaar doet.' mompel ik dan en haal mijn schouders op. 'Neem je tijd en denk goed na over alles, je wil niet weten hoeveel een kind veranderd in je leven, hoeveel beperkingen je zult hebben, maar natuurlijke ook leuke dingen.' zeg ik dan. 'Dat wil ik je alleen maar meegeven.' zeg ik dan weer en haal even mijn schouders op en eet weer rustig door.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaimz, wil je ook reageren met Hay-den?? :D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S.
    Waar moeit ze haar mee? Ik reageer er niet op en leg onze verstrengelde handen op Les haar been. Ik eet de rest van mijn pizza op in stilte. Ik weet wat ik wil, dat weet ik al een tijdje. Ik wil vader worden, maar alleen maar van Les haar kind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach en kus hem even teder terug voor ik een protesterend geluidje hoor. Mayra kan niet meer aan mijn borst. Ik ga weer goed zitten en voel haar weer drinken. 'Morgen winkelen? Als je niet wilt kan ik wel met Leslie gaan.' zeg ik doelend op kleertjes.

    Axton
    "Ik denk dat ik hier blijf met de kindjes." glimlachte ik zacht, terwijl ik naar Mayra keek.
    Ik wreef dromerig met mijn hand over Alexi haar been.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake heeft mijn hand vastgepakt en ik luister naar de zogenaamd goede woorden die Katherine zegt. Hij legt onze handen op mijn been en ik geef een zacht kneepje in zijn hand. 'Dit is iets tussen Jake en mij en niet tussen Jake, mij en een engel.' Ik vertrouw haar niet en ik wil helemaal niets met engelen te maken hebben. En dan krijg ik ook nog eens advies. Ik eet verder en kijk dan even naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik reageer over half uur met La Hay ^,^ even Eco verder mskenW


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ok is goed.' zeg ik zachtjes. 'Dus broeken, shirts, schoenen, truis en een jas voor Tyler en dat plus kleedjes voor Mayra.' mompel ik nadenkend. Aan hoeveel zou ik liggen? Te veel volgens mij. Ik moet echt werk zoeken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik zucht en rol even met mijn ogen. 'Ik heb genoeg geleerd door de eeuwen heen, dus doe er wat mee of niet, het maakt mij niet uit. Ik probeer alleen vriendelijk te zijn ondanks wat jullie zijn en dat zie ik niet bepaald wederzijnds, maar wat had ik dan ook anders moeten verwachten van jullie.' mompel ik dan inmiddels geirriteerd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S.
    'We appriciëren het feit dat je ons wil helpen maar het is onze keuze en we gaan al een tijdje mee. Besides wilde ik altijd al kinderen.' zeg ik schouderophalend. Ik kan mijn irritatie verbazend goed verbergen vandaag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik geef je mijn creditcard wel mee." glimlachte ik en sloot even mijn ogen.
    "Daar staat meer dan genoeg op."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik sta niet toe dat je alles betaalt Ax, ik mag al bij je wonen zonder huur mee te betalen en krijg je liefde.' zeg ik zachtjes en kijk even naar hem. Al vraag ik me wel af hoe ik het anders ga betalen, misschien kan ik lenen van hem en dan terug betalen? Of lenen van oma.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Later als je oud genoeg bent om echt te gaan werken en de kindjes zijn wat ouder kan je me alles terugbetalen." stelde ik haar glimlachend terug.
    "Echt, ik merk het niet eens."


    “To live will be an awfully big adventure.”