• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili of Scandal sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili of Scandal

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo

    Het thema van de maand december:
    Kerst

    De Poll

    Een overzicht van alle inzendingen:
    Wiarda - sinaasappelblokjes en kerstpiramides
    Coockies - Hopen dat de sneeuw valt
    LyraPhoenix - A christmas memory
    LittleThingy - Underneath the mistletoe
    Walcottx1D - Christmas Wonder
    Madonna - Een naamloos kerstverhaal
    230710 - Christmas Sorrow
    Anemophobia - Verdrinken
    jaimyhoi - Zandkleurige kerst

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2012 - 22:42 ]

    [woow volgens mij ben ik echt een spaarder. Heb 200 euro ongeveer. Yeah (: haahaha. Maargoed.... Ik heb 100 euro verdiend dus dan ben je redelijk snel bij 200.... Ik geef nooit zoveel uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nou, ik moest deze maand 266 euro ofzoiets aan schoolgeld betalen terwijl ik 70 euro per maand krijg haha. Maar dan zou jouw 200 euro ook snel weg zijn,


    Your make-up is terrible

    Coockies schreef:
    [woow volgens mij ben ik echt een spaarder. Heb 200 euro ongeveer. Yeah (: haahaha. Maargoed.... Ik heb 100 euro verdiend dus dan ben je redelijk snel bij 200.... Ik geef nooit zoveel uit.


    Lucky you ^^
    Ik moet nog mijn zorgverzekering, de ouderbijdrage en een abonnement betalen...dan heb ik mijn mobiel abonnement nog EN nog kerstcadeautjes...
    Hopelijk wordt het vanaf februari weer wat beter...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik verlies toch wel van Nikki (joehoe) Hier helpt het niet dat ik een jongen ben xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik verlies toch wel van Nikki (joehoe) Hier helpt het niet dat ik een jongen ben xd


    Waar helpt het wel dat je een jongen bent, dan?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niobe schreef:
    (...)

    Waar helpt het wel dat je een jongen bent, dan?

    Hier aandacht krijgen bijvoorbeeld. In het begin was dat niet normaal veel. Gelukkig heb ik dat nu niet meer (joehoe)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 23:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ineens lijkt 200 dan niet zoveel meer... Nog even door sparen hahhaaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Offtopic gehalte is hoog xd.

    Anyway, laatste dag dus om te stemmen. Ik twijfel er nog over wie er gaat winnen, maar diegene zal het vast wel verdiend hebben c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Offtopic gehalte is hoog xd.

    Anyway, laatste dag dus om te stemmen. Ik twijfel er nog over wie er gaat winnen, maar diegene zal het vast wel verdiend hebben c:


    En als je terug kijkt, is dat een beetje mijn schuld XD

    Ik ben ook benieuwd ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nyahhhh, ik durf niet nog een keer hier te kijken x-x
    Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd wie gewonnen heeft!
    Diegene verdient het, het zijn echt geweldige verhalen! :3
    -en ik laat die van mij er nu buiten xD-


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimeka schreef:
    Nyahhhh, ik durf niet nog een keer hier te kijken x-x
    Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd wie gewonnen heeft!
    Diegene verdient het, het zijn echt geweldige verhalen! :3
    -en ik laat die van mij er nu buiten xD-


    Maar jouw verhaal is ook super goed!!
    ;)


    blijf niet te lang hangen in medelijden, dan mis je de trein naar geluk

    spannend :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DreamLady schreef:
    (...)

    Maar jouw verhaal is ook super goed!!
    ;)


    Dank je wel! (flower) die van jou ook, ik ben echt jaloers op sommige verhalen, ze zijn echt steengoed!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ja eigenlijk hebben we allemaal al gewonnen vind ik
    want alles is zo mooi geschreven
    iedereen verdient het
    ik vind het al leuk om mee te doen


    blijf niet te lang hangen in medelijden, dan mis je de trein naar geluk

    Mee eens, ik vind het leuk om creatief te zijn in woorden, ik kan mijn gevoelens uiten.
    Hier kan ik mensen laten zien wat ik kan, en dat is voor mij al een grote prijs :)
    Iedereen is, zoals je al zei, een winnaar ja :)
    En ik vind het niet eens belangrijk om te winnen..
    Maar het is geweldig, weten dat je verhaal een prijs waard is... ;3
    Maar.... We zien het wel, ik hoop het beste voor iedereen! Allemaal even veel kans op de credits :)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin