• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili of Scandal sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili of Scandal

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo

    Het thema van de maand december:
    Kerst

    De Poll

    Een overzicht van alle inzendingen:
    Wiarda - sinaasappelblokjes en kerstpiramides
    Coockies - Hopen dat de sneeuw valt
    LyraPhoenix - A christmas memory
    LittleThingy - Underneath the mistletoe
    Walcottx1D - Christmas Wonder
    Madonna - Een naamloos kerstverhaal
    230710 - Christmas Sorrow
    Anemophobia - Verdrinken
    jaimyhoi - Zandkleurige kerst

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2012 - 22:42 ]

    Ik zit nu echt de hele tijd in dit topic te kijken omdat ik ook de reactie's heb gezien en de winnaar bij Image of the month :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    spannend
    Iedereen heeft een supper verhaal en ik gun het iedereen.
    Wat jullie allemaal zeggen, iedereen is een winnaar.

    als je nu verliest of wint, geef de moed niet op om met de volgende onderwerp mee te doen.
    Good luck to all of you


    Vampire + Servant = Servamp

    We weten nog niet hoelang het gaat duren...
    Ik heb heel veel tijd in de polls moeten steken qua iedereen nachecken. Het is onvoorstelbaar hoeveel mensen ondanks de waarschuwing toch vals hebben gestemd. Sommigen hebben ook met hetzelfde IP gestemd, maar zijn niet dezelfde persoon. En dat moet ik allemaal uitvissen en sommigen hebben het me behoorlijk moeilijk gemaakt. :')

    Nu zijn we nog enkele zaken aan het bespreken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    We weten nog niet hoelang het gaat duren...
    Ik heb heel veel tijd in de polls moeten steken qua iedereen nachecken. Het is onvoorstelbaar hoeveel mensen ondanks de waarschuwing toch vals hebben gestemd. Sommigen hebben ook met hetzelfde IP gestemd, maar zijn niet dezelfde persoon. En dat moet ik allemaal uitvissen en sommigen hebben het me behoorlijk moeilijk gemaakt. :')

    Nu zijn we nog enkele zaken aan het bespreken. =)


    Veel succes dan! :') en ik vind het flauw als er mensen met opzet dubbel gaan reageren. En wat ik al helemaal hoop is dat er niet aan vriendjespolitiek is gedaan c: maar dat denk ik niet..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Scandal schreef:
    We weten nog niet hoelang het gaat duren...
    Ik heb heel veel tijd in de polls moeten steken qua iedereen nachecken. Het is onvoorstelbaar hoeveel mensen ondanks de waarschuwing toch vals hebben gestemd. Sommigen hebben ook met hetzelfde IP gestemd, maar zijn niet dezelfde persoon. En dat moet ik allemaal uitvissen en sommigen hebben het me behoorlijk moeilijk gemaakt. :')

    Nu zijn we nog enkele zaken aan het bespreken. =)


    Nou, ik weet niet of mijn zusje ook heeft gestemt, maar zij is wel een echt, eigen persoon lol.


    Your make-up is terrible

    ja het kan ook dat mijn broertje heeft gestemd
    dat weet ik ook niet

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 13:25 ]


    blijf niet te lang hangen in medelijden, dan mis je de trein naar geluk

    Ik ga hier niet zeggen wie dubbel gestemd heeft of niet.
    Daar wordt niet over gediscussieerd. Ik heb het grondig nagekeken en de echte personen van dezelfde personen kunnen scheiden. ^^

    Er wordt nu gewoon nog afgesproken hoe we dit verder gaan doen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ga hier niet zeggen wie dubbel gestemd heeft of niet.
    Daar wordt niet over gediscussieerd. Ik heb het grondig nagekeken en de echte personen van dezelfde personen kunnen scheiden. ^^

    Er wordt nu gewoon nog afgesproken hoe we dit verder gaan doen. =)


    Hoelang denk je dat het gaat duren? (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het ook gigantisch kinderachtig..!
    Het is toch niet leuk? Dat dezelfde mensen nog een keer stemmen?
    Dat vind ik echt heel erg... Kinderachtig....
    leuk als je 2 favorieten hebt, maar ik vind dat je je keuze gewoon moet maken......


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Goed, het ziet er als volgt uit:

    Dreamlady: 8 stemmen
    Frodo: 8 stemmen
    Assassin: 7 stemmen
    Anemophobia: 4 stemmen
    Coockies: 4 stemmen
    Jaimyhoi: 4 stemmen
    Oromis: 2 stemmen
    Lyraphoenix 1 stem
    Kyoshi: 1 stem
    Patholoog: 1 stem
    Vivian07: 0 stemmen
    Aimeka: 0 stemmen
    Skylla: 0 stemmen

    We hebben dus een gedeelde eerste plek waardoor we twee dingen kunnen doen.
    1. Alle deelnemers sturen in een PB hun keuze wie er moet winnen ( Dreamlady of Frodo), gezien er 13 deelnemers zijn, kan er dan ook geen gelijkspel meer zijn en komt er één winnaar uit.
    2. We splitsen de prijs, dus beide winnaars krijgen 50 credits, en ze mogen samen beslissen wat het nieuwe thema wordt (indien ze geen keuze kunnen maken moeten ze dit aangeven, dan hebben wij er nog wat klaar liggen).

    Dit is een keuze die ik echter aan Dreamlady en Frodo zelf overlaat, zodat ze zelf aan kunnen geven wat ze liever hebben.

    Oh mijn god.. serieus? :o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh mijn god.. serieus? :o


    Serieus ja, en je mag dus gaan kiezen wat je wil xD
    Het is dus ook zo dat, zodra één van jullie liever heeft dat er nog eens gestemd wordt, dat dit ook automatisch gaat gebeuren.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 14:16 ]

    Hmmmm, gefeliciteerd iedereen met stemmen ! :3
    Succes Dreamlady en Frodo :3 en geniet ervan :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Fili schreef:
    (...)

    Serieus ja, en je mag dus gaan kiezen wat je wil xD


    Whiiiii! *dansje van plezier*

    Voor mijn part delen we de winst (: maar dat ligt natuurlijk ook aan DreamLady ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Goed gedaan iedereen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 14:24 ]


    Vampire + Servant = Servamp