• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili of Scandal sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili of Scandal

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo

    Het thema van de maand december:
    Kerst

    De Poll

    Een overzicht van alle inzendingen:
    Wiarda - sinaasappelblokjes en kerstpiramides
    Coockies - Hopen dat de sneeuw valt
    LyraPhoenix - A christmas memory
    LittleThingy - Underneath the mistletoe
    Walcottx1D - Christmas Wonder
    Madonna - Een naamloos kerstverhaal
    230710 - Christmas Sorrow
    Anemophobia - Verdrinken
    jaimyhoi - Zandkleurige kerst

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2012 - 22:42 ]

    Oef, I'm in, maar ik ga wel eerst kijken of ik hier überhaupt een idee voor heb.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:22 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I'm in!xD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik ga proberen.
    stiekeme mijn topics

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:35 ]

    Mijn inzending: De dag van de vallende bladeren.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind het echt een heel leuk idee! Misschien doe ik wel mee! *O*

    Ik heb deze maand niet zo veel tijd, maar ik denk dat ik ook wel een keer mee zal doen. Ik wens iedereen die het probeert in ieder geval veel succes. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Autumnus


    If I were once a planet, you were the axis

    Wauw, de herfst moet wel een heel depressieve maand zijn haha. De andere inzendingen zijn echt heel mooi trouwens.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wauw, de herfst moet wel een heel depressieve maand zijn haha. De andere inzendingen zijn echt heel mooi trouwens.


    Ik denk dat je seizoen bedoelt d:?

    Maeva schreef:
    (...)

    Ik denk dat je seizoen bedoelt d:?


    Ja lol, dat was wel heel scheef. Seizoen dus.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wauw, de herfst moet wel een heel depressieve maand zijn haha. De andere inzendingen zijn echt heel mooi trouwens.

    Haha, echt hé :').


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb een idee, die ga ik maar eens uitwerken(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit moet in mijn topics komen :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    -

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:54 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    I'm in :)
    Veel succes iedereen!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy