• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili of Scandal sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili of Scandal

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo

    Het thema van de maand december:
    Kerst

    De Poll

    Een overzicht van alle inzendingen:
    Wiarda - sinaasappelblokjes en kerstpiramides
    Coockies - Hopen dat de sneeuw valt
    LyraPhoenix - A christmas memory
    LittleThingy - Underneath the mistletoe
    Walcottx1D - Christmas Wonder
    Madonna - Een naamloos kerstverhaal
    230710 - Christmas Sorrow
    Anemophobia - Verdrinken
    jaimyhoi - Zandkleurige kerst

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2012 - 22:42 ]

    Jij ook Jaimzzz :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mijne is klaar: Lost in the Autmn


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Het is nu geactiveerd


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    hier mijn verhaal hij is nu echt af.

    The silence of autumn

    Hoop dat ie goed voldoet aan het onderwerp.



    Ik wil hem graag inleveren.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)


    Ik wil hem graag inleveren.

    Ze zullen hem vanzelf erin zetten hoor. Heb geduld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pfff. Denkt; leuk, laat ik eens meedoen.
    ziet onderwerp; whut, hoe kun je daar óóit een goed verhaal van schrijven. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tamtamtammm. Verwacht maar niets :')

    Mijn inzending:

    Mijn laatste dagen gekleurd met herfsttinten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    serieus al die verhalen zijn moooooi!!!


    Zien is niet geloven , geloven is zien.

    Ik ben ook bezig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    me too, maar op de een of andere mannier heb ik totaal geen instp:( (huil)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.



    Hier is mijn inzending. Hopelijk komt het thema er goed in door en is het einde niet te vaag.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dooi inspi loosheid kan ik -in ieder geval niet met deze- niet mee doen:( (huil)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    verwijderd

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 9:09 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    @Nachtkat, als je toch weet dat je geen inspiratie hebt, waarom doe je dan mee? Wacht dan totdat je het hebt en doe dan mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dat had ik wel, maar toen kwam ik niet boven de 1500 woorden:(


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.