• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Ja dat heb je inderdaad, en ik zeg dat ik het accepteer en jij bent ineens gepikeerd om helemaal níets!' zeg ik dan, ik houd mijn woede in.
    Gewoon weg omdat ze anders misschien wel bang wordt, en dat wil ik nou ook weer niet. Maar je hoort wel dat ik boos ben. Vindt je het gek? Ze doet gewoon ineens belachelijk.
    'En ik ben helemaal niet koppig. Ik dacht aan je, omdat ik wilde dat je geen pijn had. En als ik zelf kán lopen, dan dóé ik dat ook. En ga ik niet steunen op half verzwakte mensen. Maar blijkbaar is dat heel raar,' dat laatste zeg ik sarcastisch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sam wil wel komen binnenvallen :Y)

    En dank je beiden voor het compliment o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OMG, dat zou zo awkward en cool zijn, whaha, moet je doen, dan is hij helemaal geschokt, trauma voor het leven! Whaha. Nee moet je doen, zijn jullie ook zo bored of ben ik de enige...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik was een uur geleden echt zwaar verveeld. Maar nu niet meer :3 ik ben bezig op Polyvore en WeHeartIt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    'Ja dat heb je inderdaad, en ik zeg dat ik het accepteer en jij bent ineens gepikeerd om helemaal níets!' zeg ik dan, ik houd mijn woede in.
    Gewoon weg omdat ze anders misschien wel bang wordt, en dat wil ik nou ook weer niet. Maar je hoort wel dat ik boos ben. Vindt je het gek? Ze doet gewoon ineens belachelijk.
    'En ik ben helemaal niet koppig. Ik dacht aan je, omdat ik wilde dat je geen pijn had. En als ik zelf kán lopen, dan dóé ik dat ook. En ga ik niet steunen op half verzwakte mensen. Maar blijkbaar is dat heel raar,' dat laatste zeg ik sarcastisch.

    Nala
    Ik zou misschien gekalmeerd zijn, moest hij niet zo sarcastisch gedaan hebben...
    "Nou, misschien heb ik wel een reden om gepikeerd te doen! Het spijt me dat ik in de war ben, ok! Het spijt me dat ik verdomme niet meer weet wat ik met mijn emoties moet doen!" Ik sprong van het bed en liep de gordijnen uit. Aireal keek me vreemd aan, maar ik gunde haar geen blik. De tranen liepen nu over mijn wangen, terwijl ik de zaal uit stormde. Ik wou hier niet meer zijn. Nergens meer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze springt dan van het bed en loopt de gordijnen uit. Ik kijk haar met een verbaasde blik na.
    'Tuurlijk ga maar weg,' mompel ik dan tegen mezelf. 'dat doet iedereen toch wel uiteindelijk. Heel mijn leven al. En zelfs hier, Naomi die de hele tijd gewoon terug gaat naar Ian, Nala die nu van me weg loopt. Ik wil dat ik weer voor mezelf kan weglopen. Maar hier heb ik de spullen er niet voor.'
    Ik kijk voor me uit en vloek dan een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oehhh, spannend. :| What's gonna happen next..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam kan dat bed niet uit D: hij kan niet echt lopen...

    Oke, ik doe dat hij kan lopen :Y) al is het met moeite. :Y)

    Padadadammm, ik ga hem naar een bepaalde ruimte toe sturen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Ik keek even verwonderd naar Sam en toen weer naar Nala, die net door de deur verdween.
    Ik kon niet anders, ik had het Marcell beloofd, ik moest Nala beschermen. Dus met nog een laatste blik op Sam, liep ik naar de deur om haar op een bescheiden afstand te volgen.

    Nala
    Ik liep gewoon. Vraag me niet waarheen, want dat wist ik zelf niet.
    "Verdomme!" vloekte ik nog eens, terwijl ik de tranen van mijn wangen veegde, maar ze werden meteen vervangen door nieuwe.
    Ik liep de danszaal voor streetdance binnen en knalde de deur achter me dicht. Meteen draaide ik de muziek op zijn luidste. Huilend liet ik me in een hoekje vallen.
    Who the fuck heeft dat liedje in de streetdance zaal achtergelaten?
    Maar ik bleef gewoon zitten, luisteren en huilen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Neee hoho ik ga al reageren... :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke dit gaart echt gênant worden, Baomi die daar zo ongeveer helemaal
    Naakt ligt, tja, ze heeft een slip aan, maar toch en dan Ian die er boven hangt met zijn blote bovenlichaam en dan Sam die ze ontdekt, eigenlijk best zielig voor Sam, heb al medelijden met hem... c:]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haai Deem, je bent er weer precies op het goede moment dus reageer maar snel! XD Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik kreun weer van alles wat hij doet, mijn broek is inmiddels ook al uit en ik heb alleen nog mijn slipje aan, dan kijk ik naar Ian die nog zijn gewone broek aanheeft en grijns even en begin die ook langzaam uit te trekken en soms verlaten toch kreunen nog mijn mond van alles wat hij doet en ik sluit dan even mijn ogen en bijt op mijn onderlip.


    Ian Silvas

    Het feit dat ze kreunt laat me grijnzen. Ik lach even en kus haar weer gepassioneerd terwijl ik mijn broek uit schop. Ik laat mijn hand weer omhoog gaan via de binnenkant van haar benen omhoog over haar buik. Dan druk ik mijn lippen in haar nek en zet haar kusjes neer voordat ik afdwaal naar beneden en zo tot haar navel ga. Ik kijk op naar haar en glimlach even voordat ik mijn lippen weer op de hare druk en mijn vingers bij de rand van haar slipje laat rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    'Verdomme,' zeg ik dan nog een keer kwaad.
    Nu kan ik mijn emotie's wel uiten. Ik kom met een beetje moeite overeind. Ik moet haar waarschijnlijk achterna. Ik heb alleen geen idee welke kant ze op is. Ik kijk om me heen en zie dan in een uiterst hoekje precies wat ik nodig heb, een rolstoel. Dan hoef ik niet te lopen. Ik kom met de grootste moeite van het bed af en strompel richting de rolstoel. Ik red het, en het viel me nog mee eigenlijk. Ik ga er in zitten en rol dan de wielen richting de klapdeuren van de ziekenzaal. Ik ga die uit en rol dan als een gek de gang over. Ik kijk in elke deur die ik passeer en kom uiteindelijk in een gedeelte dat ik niet herken. Ik denk dat ik de verkeerde kant op gerolt ben en Nala de andere kant op is gegaan. Nog een laatste deur aan het eind van deze gang. Waarom ook niet? Ik rol er snel heen en doe die dan open. Mijn ogen worden groot als ik zie wat er in de kamer gebeurd. Wie het zijn. Naomi en Ian.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moest dat? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne