• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik kreunde even en terwijl ik mijn mond opende, ging ik bij haar naar binnen.
    Ik begon rustig te stootten en de tongzoen begon vurig.

    Nala
    Ik glimlachte en lachte bij zijn volgende woorden.
    "Hmm, ik kan niet goed tekenen." mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik kreunde even en terwijl ik mijn mond opende, ging ik bij haar naar binnen.
    Ik begon rustig te stootten en de tongzoen begon vurig.

    Nala
    Ik glimlachte en lachte bij zijn volgende woorden.
    "Hmm, ik kan niet goed tekenen." mompelde ik.


    Charlynn
    Als hij bij me binnen komt verlaat er toch een kreun mijn mond en hij begint rustig te stoten en ik geniet van het gevoel dat door me heenstroomt, genot. Hij opent dan ook zijn mond en de zoen wordt dan al snel een vurige tongzoen en laat mijn armen rond zijn nek glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik grijns als ze klaar komt en lik nog even plagerig over haar kluitje en kom dan weer omhoog en kijk haar grijnzend aan. Mijn lid was inmiddels ook alweer van dit alles stijf geworden. Dan leg ik mijn handen op haar heupen en druk mijn lippen in haar nek en ook op haar zwakke plekje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    'Ja, het is beter.' zeg ik dan grijnzend. Zijn lippen zitten weer op de mijne en ik grijns even tegen zijn lippen en strijk weer met mijn tong langs zijn onderlip en streel nu ook met mijn handen zijn borstkas. Dan voel ik zijn hand ook mijn borst masseren en wen klein, zacht kruintje verlaat, mijn mond. Dan grinnikt hij even en trekt me nog dichter tegen hem aan en ik geniet van onze lichamen tegen elkaar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hooooi mensen! Mijn proefwerkweek is eindelijk voorbij, dus ik ga morgenochtend denk ik alle topics bij lezen ^v^
    Het ziet er weer heel perv uit XD Maargoedd... Ik ben morgenmiddag paardrijden en daarna 2 nachten bij een vriendin logeren, maar daar heb ik ook internet, dus ik zal op mijn mobiel en miss op een pc daar vast nog wel online komen (:
    En dan heb ik weer school -,- {Ja, ik blijf tot maandagochtend daar logeren, goed geteld} Hopelijk is het huiswerk dan nog niet te veel zodat ik kan blijven reageren, maar het is altijd minder als in een proefwerkweek. JAAJ!
    En nu weer offline XD Byebye! Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij likt me dan nog even door waardoor er nog een rilling door me en uiteindelijk drukt hij zijn lippen in mijn nek op mijn zwakke plekje waardoor ik kreun. Ik leun een beetje tegen Josh aan en voel zijn stijve en lach zachtjes. 'Ik dacht dat jij meer wilde, je zei dat ik niet wilde weten hoe graag jij het wilde. En uiteindelijk geef je mij iets en heb jij nog steeds niet meer.' En ik kijk hem dan aan met een grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij likt me dan nog even door waardoor er nog een rilling door me en uiteindelijk drukt hij zijn lippen in mijn nek op mijn zwakke plekje waardoor ik kreun. Ik leun een beetje tegen Josh aan en voel zijn stijve en lach zachtjes. 'Ik dacht dat jij meer wilde, je zei dat ik niet wilde weten hoe graag jij het wilde. En uiteindelijk geef je mij iets en heb jij nog steeds niet meer.' En ik kijk hem dan aan met een grijns.


    Joshua Gayle
    'Dat komt nog wel.' zeg ik dan grijnzend en pak haar heupen vast en til haar op zodat ze haar benen rond mijn middel moet slaan en duw haar met haar rug zacht tegen de muur en kijk haar dan grijnzend aan. 'Wat dacht je van nu?' vraag ik dan grijnzend en druk weer mijn lippen kort op de hare en kijk haar dan afwachtend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Zijn woorden klinken onheilspellend en ja hoor hij tilt me dan op en eigenlijk kan ik niet veel anders dan mijn benen om zijn heupen heen slaan. Dus dat doe ik ook. Dan duwt hij me met mijn rug tegen de muur wat koud is. 'Fack, dat is koud. Het is koud met mijn rug tegen de muur,' mompel ik dan even. Maar kijk dan weer naar Josh. Hij kijkt me grijnzend aan en zegt dan 'wat dacht je van nu' hij drukt zijn lippen weer kort op die van mij. 'Zou ik nu überhaupt nog kunnen weigeren aangezien ik geen kant op kan?' Vraag ik hem dan. Hij heeft nog steeds die grijns op zijn lippen en mijn armen heb ik om zijn nek geslagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik grinnik even. 'Je krijgt het vanzelf wel warm geloof me maar.' ze ik dan met een kort lachje en druk eerst weer mijn lippen in haar nek op haar schouder en dan op haar lippen en ga dan langzaam in haar en begin met stoten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik geloof hem als hij het zegt, hem kennende. Hoeveelste keer is dit nou terwijl we onder de douche staan.... Derde keer? Tweede keer seks maar.. Of wacht. Ik weet het nu gewoon al allemaal niet meer. Ik bijt op mijn lip om een kreuntje tegen te houden als hij langzaam in me komt en dan begint te stoten. Ik zoen Josh langzaam terug, aangezien hij ook langzaam stoot. Ik ga me er gewoon op aanpassen. Als hij harder stoot zal ik... Beter zoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En hebben jullie1D tickets? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ging niet kopen en Naoomz was te laat ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heb jij ze Deem? Ik ben depressief nu! Arrgggh!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben zooo verdrietig. Ik heb ze niet en meidden uit mijn klas wel. Zou ik ze gaan overvallen? Grr.... Ik kan wel janken nu :( ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [KILL THEM! Whaha! XD Nee, ik zou ze wel overvallen! Maar maak je geen zorgen, ik heb er ook geen en kan ook wel janken... )':]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp