• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    Ik loop naar Brad.
    'Ik reken wel af met die gast' sis ik..


    El Diablo.

    Brad
    ik grinik even
    'volgens mij heeft meneertje het vaker meegemaakt' ik glimlach en neem een slok drinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Blijkbaar' zeg ik.
    'Ik waarschuw hem alleen even dat hij niet mijn plannen gaat verpesten'


    El Diablo.

    Brad
    ik grinik even 'denk je niet dat het averechts?' ik kijk. 'je moet het zelf weten of je naar Duitslandgaat" maak ik er snel van als Lizz binenkomt in een vest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk weer naar Lizz en glimlach.
    'Ja, ik weet niet.' speel ik mee.


    El Diablo.

    Lizz
    als ik beneden aan kom hebben ze het over Duitsland. 'je moet wel rekening houden met het dansen' glimlach ik, en plof in de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Geeft niets, Kurt' zeg ik geruststellend en gaf hem een kus op zijn wang. Ik vond het echt niet erg dat hij zo lang bezig was en ik was er gewend aan geraakt. 'Je bent prachtig en als je een zak over je hoofd had, dan was je nog steeds prachtig' zeg ik gemeend en lief. Ik wist dat hij een perfectionist was op het gebied van zelfverzorging. We kwamen buiten aan en de zon begroeten ons met warmte en we wandelde naar het centrum. De villa was vlakbij de strand en het centrum, wat echt handig was. We kwamen in het centrum aan en heel veel mensen gingen boodschappen doen of winkelen voor kleding. Ik glimlachte lief naar Kurt en wist wat hij nu zou denken, kleding. Ik had nu zijn hand stevig beet, zodat hij niet wegliep om kleding te kopen. 'Dat doen we wel een andere keer, Kurt' zeg ik waarschuwend en kijk hem speels aan. Bella zou wel met hem willen shoppen, vooral babyspullen. We kwamen aan bij een kroegje wat er toch leuk uitzag en gingen naar binnen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    We liepen door de winkelstraat van de stad, waar allerlei winkeltjes waren. Ik keek een tikje gespannen om me heen naar de kleding. Ik had echt de neiging om naar de winkels toe te rennen en meteen in de kledingrekken te zoeken. Maar Blaine had mijn hand stevig vast zodat ik niet kon wegrennen. Ik hoorde wat hij zei een trok een pruillipje. We kwamen aan bij een leuk kroegje een liepen naar binnen. Het zag er gezellig uit en gelukkig hing er geen sigarettengeur zoals je altijd rook in kroegen. We liepen maar de bar toe en bestelden beiden. Zwlf bestelde ik een cocktail met weinig alcohol. Dat was gewoon niet zo mijn ding, alcohol. Onze drankjes werden gemaakt en glimlachen keek ik naar Blaine. Dit ging gezellig worden!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik bestelde voor mezelf een flesje bier en wist toch dat ik dit maar één keer dronk en dat ik dus zeker niet dronken ga worden. Onze drankjes worden gemaakt en intussen zag ik dat Kurt naar me keek en ik glimlachte terug naar hem. Ik sloeg vervolgens mijn arm om hem heen en hield hem dicht tegen me aan. Ik keek even rond en dat er alleen jongens waren en mannen. Sommige kon je zien in welk team zij spelen en tot mijn conclusie was dit een homobar. Wat dus niet uitmaakte wat we konden doen. Ik kon gewoon met mijn vriend plezier maken en het gezellig maken. Ik was sowieso niet bang voor mensen die tegen ons waren, maar ergens voelde ik me wel op mijn gemak dat hier homo's waren. Dus er was gewoon geen problemen. Ik keek weer naar Kurt en druk een kus op zijn wang. 'Het word echt leuk!' zeg ik enthausiast en kijk hem lief aan. 'We kunnen een keer ook wat doen met Finn en Bella. Als je dat leuk vind' stel ik rustig voor en onze drankjes werden voor onze neus gezet. Ik bedankte even en pakte mijn bierflesje en nam een slok.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte naar Blaine en leunde een beetje tegen hem aan, nadat hij zijn arm om me heen geslagen had. Ik dronk een klein slokje van mijn cocktail, en maakte een goedkeurend geluidje, dat het lekker smaakte.'Natuurlijk wil ik dat!' zei ik, doelend op leuke dingen doen met Finn en Bella erbij. Dat was ook altijd gezellig. Ik keek even rond in het kroegje. Het viel me eigenlijk nu pas op dat er alleen jongens en mannen waren en ik wist meteen dat ze homo waren. Zulke dingen zag ik altijd meteen, nouja, meestal dan. En soms zat ik er ook weleens naast. Ik keek even een beetje rond, gewoon uit nieuwsgierigheid. Er zaten best knappe jongens tussen, maar gewoon niemand kon tippen aan Blaine. Hij was gewoon het lekkerst en het knapst en ik hield gewoon heel veel van hem. De sfeer in de kroeg, was gezellig. Ik was echt heel erg blij dat we in een homobar waren, hier hoefden we tenminste niet te rekenen op mensen zoals Damian. Blaine was niet bang voor die mensen, en ik ook niet tot zekere hoogte. Als ze gewoon iets tegen me zeiden, trok ik me daar niets van aan. Maar als ze echt dreigend gingen doen, kon ik daar echt bang van worden. Vooral in uitgaansgelegenheden wist ik dat het nog erger was. Blaine was sterk en kon ons beschermen, maar toch was ik toch nog bang. Ik wilde gevechten liever vermijden, dan alleen maar olie op het vuur gooien. Ik keek nu uiteindelijk weer naar Blaine en nam mijn cocktail nu in de hand en sipte er een klein beetje uit. 'Ik ben zo blij dat we weer in Spanje zijn, we hebben aan Spanje echt mooie herinneringen en vandaag moet ook weer leuk worden.' zei ik glimlachend tegen Blaine, maar leuk zou het ongetwijfeld worden met Blaine. 'Maar alles is gewoon leuk met jou.' zei ik glimlachend, maar naar waarheid. Oké, we hadden ook een paar negatieve ervaringen gehad in Spanje, maar daar probeerde ik gewoon even niet aan te denken.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 15:45 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Inderdaad' zeg ik menend en glimlach gelukkig naar hem, doelend dat vandaag het leuk zou worden. Ik leunde tegen de bar aan en ik voelde dat Kurt tegen mij aanleunden. Ik had nog steeds mijn arm om hem heen geslagen en ik streelde zachtjes zijn middel en keek even rond. Het werd steeds drukker en drukker. Mensen zaten te dansen en andere weer met elkaar te praten. Sommige waren ook aan de bar net als ons iets te drinken. Je kon al aan de sfeer merken dat het heel erg gezellig was en dat er helemaal geen problemen waren. Ik voelde me goed en gelukkig en dit werd echt leuk. Niet wetend dat nu iemand naar Kurt staarde flirten met hem. Ik nam nog een slok van mijn bier en keek naar Kurt.

    Danny Moore:

    Ik lachte wat en dronk van mijn bacardi-cola. Ik zag opeens twee hele knappe jongens binnen lopen en ik kon zo zien dat ze homo zijn. Nouja, de blonde konden we zo zien, de jongen met zwart haar kon je wat moeilijker zien, maar aangezien ze hand in hand lopen wist je het al. Ik bekeek ze even snel en ze waren beiden harstikke knap. Ik vond de blonde wel leuker dan die andere. Ik bekeek hem en maakte een goedkeurend geluidje en stootte een vriend aan. Ik wenkte naar de blode jongen en maak een wenkbrauw-wiebel, als teken dat hij zeker niet slecht uitzag. Ik keek de blonde jongen aan en probeerde oogcontact te maken, wat ik gelijk had. En knipoogde verleidelijk en liet mijn blik over zijn lichaam glijden. Ben benieuwd hoe hij in bed was en richtte me weer op zijn blauwe ogen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Blaine streelde zachtjes mijn middel en ik keek ook weer even rond en merkte ineens dat er een jongen was die oogcontact probeerde te maken met me. Hij knipoogde naar me, wat ik opvatte als vriendelijke begroeting. Hij wilde ons gewoon welkom heten in deze kroeg en was gewoon vriendelijk tegen me. Ik was me helemaal van geen kwaad bewust en glimlachte vriendelijk terug en gaf een vriendelijk knikje zijn kant op, niet wetend dat hij het flirterig bedoelde en op heel iets anders uit was dan gewoon vriendelijk zijn. 'Ze zijn zo vriendelijk hier.' zei ik glimlachend tegen Blaine, ze waren echt aardig hier.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat Kurt zei en kijk zijn kant op. Ik fronste en kijk rond, maar zag niemand die ons verwelkomde of wat dan ook. Misschien bedoelde hij iets anders en was gewoon in het algemeend dat Spaansemensen aardig waren. 'Ja, daar heb je gelijk' zeg ik zwak glimlachend, maar ergens was ik toch nieuwsgierig wat hij daarmee bedoelde. Ik zette maar aan de kant en zoen hem zachtjes op zijn lippen. Ik hield hem nu dicht tegen me aan en gaf nog een kus op zijn wang en kijk hem lief aan. 'Wat hou ik toch van je' zeg ik fluisterend en nam nog een slok van mijn bier. Ik keek naar een groepje jongens die lol aan het maken waren en vond het echt een gezellige kroeg.

    Danny Moore:

    De blonde jongen glimlachte vriendelijk terug en gaf me een knikje. Ik lachte zachtjes, volgens mij snapte de jongen het niet dat ik flirten, maar dat maakte niet uit. Ik kon het altijd wat verduidelijken. Ik zag dat zijn vriendje hem zoende en wat zei, maar dat hoorde ik niet, aangzien de muziek best hard stond en volgens mij zei hij het ook zachtjes. Maar dat scheelde me weinig. Mijn vriend naast me lachte om het feit dat ik flirten met iemand die een vriend had. Mij boeide het niet, ik wou gewoon wat lol maken. Ik kijk weer naar die knappe jongen en deed het zo overduidelijk mogelijk dat ik zijn lichaam bekeek en dat hij dat dus zag. Vervolgens kijk ik naar zijn mooie blauwe ogen en glimlachte flirterig naar hem. Ik tuite mijn lippen wat op, doelend op een kusjesgebaar en kijk hem vervolgens aan. Deze keer was het wel wat duidelijker dat het meer was dan vriendschappelijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Blaine zoende me zachtjes op mijn lippen en hield me nu dicht tegen me aan. Ik glimlachte en keek hem aan. 'Ik ook van jou.' fluisterde ik liefjes terug, waarna mijn aandacht toch weer getrokken werd door de jongen die nog steeds naar me keek. Ik merkte dat hij mijn lichaam bekeek waardoor ik een klein beetje nerveus werd en een beetje bloosde. Hij glimlachte weer naar me en tuitte zijn lippen een beetje, alsof hij een kusjesgebaar naar me gebaarde. Even was ik een beetje beduusd en verbaasd. Normaal flirtten mensen nooit met mij en waren ze altijd geïnteresseerd in Blaine. Daarom wist ik me niet echt een houding te geven hierop, wist ik veel? Ik was dit niet gewend, maar ergens voelde ik me nu wel echt gevleid. Ik voelde me nu eindelijk eens zelfverzekerd, eindelijk voelde ik me eens niet onzeker. Nu had ik het gevoel dat ik er wel mocht zijn, en dat gevoel had ik zelden. Ik wilde eigenlijk wel meer 'aandacht' van deze jongen. Het streelde mijn ego in ieder geval, en dat had ik echt even nodig. Ik glimlachte nu verleidelijk naar de jongen en knipoogde nu naar hem. Verder zocht ik er natuurlijk niets achter, ik wilde gewoon meer zelfvertrouwen en hierdoor kreeg ik het.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    'Uhhuh' zeg ik.
    Ik rek me uit en kijk voor me..


    El Diablo.