• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    [kwas douche. als ik straks sloom reageer ik ga aan een verhaal werken
    Lizz
    Ik glimlach even en zucht. Zittend kijk ik even rond en mijn oog valt op de familie foto die er al jaren hangt.
    Ik voel weer een brok in mijn keel en slik een paar keer zonder resultaat

    Brad
    Ik grinnikeven om Jeffrey "lui?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik keek nog steeds rond en zag opeens een jongen in mijn ooghoek wat flirterig naar iemand kijken. Nieuwschierig keek ik zijn kant op en zag dat hij naar Kurt keek. Even was ik verbaast, maar daarna voelde ik een jaloerse steek binnen komen. Ik wist dat Kurt van mij hield, maar ergens was ik toch wel bang. Ik kijk naar Kurt en zag hem verleidelijk glimlachen en knipogen naar de jongen. Een jaloerse en een pijnlijke steek ging er door me heen. Kurt zat gewoon te flirten met een andere jongen! Waarom deed hij dat? Had hij niet genoeg aandacht van mij? Was ik niet goed genoeg voor hem? Deed ik iets fout dat ikd at niet zag of gaf ik hem niet genoeg complimenten? Waarom deed hij dat. Ik keek onderzoekend naar de jongen en hij keek eventjes weg, zodat het leek dat er niets was. Maar ik snapte het al. Ik snapte het heel goed. Ik deed maar niets en liet het zo. Als Kurt er verder op in ging. Ging ik er wat van zeggen, maar nu wachtte ik maar gewoon af wat er zou gebeuren. Ik was terleurgesteld en toch ergens boos op Kurt. Maar alles op zijn tijd, ik wou meer zien.

    Danny Moore:

    Ik zag hoe de jongen daarop reageerde en ergens vond ik het toch schattig. Blijkbaar had hij niet echt aandacht van andere jongens en wist niet precies hoe hij hierop moest reageren. Ik keek gewoon toe, hoe hij deed. Ik vond het best dat ik zijn ego eventjes kon strelen, maar ik deed dat toch als een plezier. En natuurlijk mocht hij er zeker te weten er zijn. Hij had prachtige blauwe ogen en een geweldig lichaam. Ik had zo'n vermoeden dat hij onzeker was over zichzelf, nouja. Zijn vriendje die kon er wel voor zorgen dat hij dat niet meer was, maar voor nu wou ik plezier. Ik had geen vriend, dus het kon helemaal geen kwaad en wou gewoon plezier. Even was ik in gedachte maar ik zag dat hij verleidelijk glimlachte en naar me knipoogde. Dus nu had hij het door dat ik met hem zat te flirten en dat hij mee ging doen. Ik glimlachte nu verleidelijk terug en ging door mijn haren, als een sexy gebaar. Hij was echt lekker als hij flirten en vooral sexy. Ik zag dat zijn vriend iets in de gaten heeft en keek me onderzoekend aan. Nonchalant keek ik hem aan en keek even weg, zodat hij niets in de gaten kreeg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    De jongen ging door zijn haren als een sexy gebaar. Ik moest zachtjes lachen om hem, waarna hij even wegkeek. Hij maakte me wel aan het lachen en dat was lief. Nu keek ik ook even de andere kant op en dronk ik weer een slokje van mijn cocktail. Ergens voelde het toch verkeerd. Maar ik deed toch niets verkeerds? Het was gewoon onschuldig en ik bedoelde er niets mee. Het was voor mij niet echt 'flirten'. Ik wilde gewoon eens degene zijn die aandacht kreeg van iemand, Blaine kreeg altijd aandacht, het meeste van meisjes en ik had dat nooit. Het was echt goed en het gaf mijn zelfvertrouwen een boost. Natuurlijk hield ik zielsveel van Blaine en kon ik niet zonder hem. Hij was alles voor me en ik zou nooit iemand anders willen dan hem. Ik deed het ook niet omdat ik van hem af wilde of dat hij me niet genoeg aandacht gaf, maar gewoon puur voor mezelf. Om wat sterker in mijn schoenen te staan. Ik wilde me ook weleens speciaal voelen, ik wilde ook eens gezien worden en het gevoel hebben dat mensen me wilde. Voor Blaine was dat vanzelfsprekend, dat gevoel. Iedereen wilde hem altijd, en nu had ik dat eens. Het was nu inmiddels wel stil gevallen tussen ons, misschien moest ik daar maar eens iets aan doen. 'Heb je het naar je zin, Blaine?' vroeg ik waarna ik hem aankeek, maar toch ergens de jongen in de gaten hield.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat Kurt zei en maakte een sarcastiche lachje. Waarom deed hij dit? Ik dronk nu helemaal mijn bierflesje leeg en zette op de bar en pakte wat geld uit mijn broekzak, zodat we de drinken hadden betaald en ik gelijk weg kon. Ik draaide me naar Kurt om en kijk hem neutraal aan. 'Ik kon het naar mijn zin hebben, als jij niet zonodig met iemand anders ging flirten' zeg ik pijnlijk en jaloers. Ik kijk naar de jongen die naar ons keek en onze blikken kruisden naar elkaar en de jongen keek weer weg en ik keek naar Kurt. 'Ik had het heus wel door, blijkbaar ben ik niet goed genoeg voor je' zeg ik sarcastisch en met die woorden liep ik weg. Kurt achterlatend. Ik liep snel naar de villa en de tranen vulden mijn ogen. Het deed echt pijn, waarom deed Kurt dit? Waarom zat hij te flirten met een andere jongen, terwijl ik er nog note benen naast hem stond. Blijkbaar ben ik gewoon niet goed genoeg en is hij mij gewoon zat. Ik was gewoon een reden om zijn zelfvertrouwen of wat dan ook om hoog te krijgen en nu heeft hij mij gehad en gaat hij naar iemand anders. Eenmaal bij de villa, vielen mijn tranen over mijn wangen en kwam ik in de woonkamer terecht waar Finn was met Emily. Zonder nog iets te zeggen liep ik naar mijn kamer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Blaine,' zuchtte ik toen hij wegliep. Hij gaf me niet eens de kans om iets te zeggen, hij was wel goed genoeg voor me. Ik hield zielsveel van hem en het was gewoon onschuldig. Ik bedoelde er niets mee en het betekende ook niets. Hij was mijn ware liefde en ik kon niet zonder hem. Zonder de jongen nog een blik waardig te gunnen liep ik de kroeg uit en keek ik om me heen of ik Blaine zag, maar nergens was er een spoor te bekennen van hem. Fijn, ging het eindelijk eens perfect tussen ons, gebeurde dit weer. Ik bedoelde het helemaal niet zo, en het was helemaal niet mijn bedoeling om hem dat gevoel te geven. Misschien was het ook niet echt handig van me, maar het betekende niets. Ik wilde met hem praten, maar besloot dat het niet zo handig was dat ik dat meteen achter hem aan ging. Ik vermoedde dat het verstandiger was om hem even lucht en ruimte te geven. Dat had ik nu ook wel geleerd, dat ik hem ruimte moest geven. Want ik wist als ik dat niet deed, dat het verkeerd ging. Als jongen had hij op zulke momenten ruimte nodig, had ik geleerd. Ik besloot wel, om hem een sms'je te sturen. 'Blaine alsjeblieft. Het was niets bijzonders, het betekende niets. Laat het me dan tenminste gewoon uitleggen. x K.' sms'te ik terug, waarna ik naar een bankje liep en verslagen mijn blik neersloeg.

    Finn Hudson

    Ik was een beetje met Emily aan het spelen, totdat Blaine de woonkamer inliep. Ik keek naar hem en zag dat hij een betraand gezicht had. Meteen keek ik bezorgd. Maar zonder iets te zeggen liep hij naar zijn kamer. Zonder te twijfelen stond ik op en liep ik achter hem aan, en klopte op zijn deur en opende de deur een klein stukje. 'Blaine, gaat het?' vroeg ik terwijl ik de deurklink met één hand vasthield en Emily op mijn andere arm droeg. Er was toch niks ergs gebeurt hé? En waar was Kurt eigenlijk? Hij was toch met Blaine? Ik hoopte maar dat er niks ergens gebeurt was


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Hij zat gewoon te flirten met iemand anders, terwijl ik note benen naast hem stond' zeg ik woedend tegen Finn, nadat hij dat vroeg en bij de deur stond. Ook al vroeg hij hoe het met mij gaat. Ik was gewoon woedend, hoe kon Kurt? Tijdens het lopen had ik gewoon goed nagedacht en nu begreep ik het heel goed. 'Hij heeft me gebruikt' zeg ik gebroken en pijnlijk. 'Zodra hij weer zelfverzekerd is door mij, zoekt hij iemand anders om zijn ego te strelen' zeg ik met mijn tranen in mijn ogen. Ik deed mijn schoenen uit en ging op het bed zitten. Ik voelde mijn mobiel trillen, dat betekende dat ik een sms had, maar negeerde die. Ik wist van wie die was en ik had absoluut geen zin om het te lezen. Er stond toch allemaal leugens, hoe kon Kurt zoiets doen? Hij zat note benen naast mij met iemand anders te flirten. Was ik niet goed genoeg voor hem? Had ik te weinig aandacht aan hem gegeven? Moest ik nog meer complimenten geven aan hem? Waarom zei hij dat dan niet, dan kon hij zoveel krijgen als hij wou? Dat had ik met alle liefde gedaan om hem zelfverzekerde te maken. Waarom deed hij dit? Ik wist dat hij weinig aandacht had van jongens en alleen mij had, maar waarom flirte hij dan terug? Terwijl hij vriend/verloofde had. Ik was gewoon snel jaloers, maar dat hoefde hij helemaal niet te doen. Ik deed het toch ook niet? Ik flirte toch ook niet met meiden of jongens om even mijn ego te strelen. En trouwens ik had helemaal geen ego, ik vond het helemaal niet leuk dat mensen mij wouden en naar mij keken. Dat streelde echt niet mijn ego. Ik was eerder onzeker, maar dat liet ik natuurlijk niet altijd merken. Ik snapte niet, waarom ze mij leuk vonden of knap. Ik zuchtte gefrustreerd en ging nu languit liggen, maar mijn rug naar Finn gekeerd. 'Waarom deed hij dat?' zeg ik pijnlijk en meer tranen liepen over mijn wangen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Huh, wat?' vroeg ik verbaasd en mompelend, zei hij nou dat Kurt had geflirt? Hadden we het nu nog over dezelfde Kurt? Flirtte hij serieus met iemand terwijl hij met Blaine was? Ik snapte er helemaal niks meer van, dat was toch helemaal niks voor hem? Kurt hield van Blaine, en Blaine hield van Kurt. Waarom zou hij dat doen? Ik keek een beetje gekweld, toen ik Blaine zo gebroken zag, en ook Emily maakte een verdrietig geluidje. Ik plaatste haar even in de maxi-cosi die ik snel meegenomen had, zodat ik mijn handen vrij had en ging op de rand van het bed zitten en wreef troostend over Blaine's rug heen. Ik was echt met stomheid geslagen toen ik dit hoorde van Blaine. 'Blaine, Kurt houdt van je,' zuchtte ik bezorgd. Ik was serieus helemaal niet goed in deze gesprekken, maar daar was ik ook typisch een jongen voor. Maar ik probeerde het toch. 'Dat zie je gewoon zo aan hem en dat merk je, rustig oké?' vroeg ik bezorgd terwijl ik naar hem keek. 'Ik kan alleen niet verklaren waarom hij zoiets zou doen.' zei ik waarna ik niet-begrijpend fronste. Wat een raar verhaal was dit. Ik kon dit ook helemaal niet goed praten voor Kurt, aangezien ik geen flauw idee had van wat er nou precies aan de hand was. En trouwens, flirten in een relatie is fout, heel fout. Maar waarom deed hij het dan? Ik begon nu met Blaine mee te denken, maar ik kwam niet uit tot een zinnige uitkomst. 'Weet je zeker dat je het wel goed gezien hebt? Soms zien mensen weleens dingen verkeerd, heb ik ook heel vaak.' probeerde ik hem twijfelend hoop te geven. Ik wist er echt geen verklaring voor, behalve dat Blaine het misschien verkeerd had gezien. Maar dat betwijfelde ik. Ik kende Blaine, en hij was altijd heel zeker van zijn zaak.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde door de viering dat Finn op de rand van het bed ging zitten en troosten over mijn rug wreef. Ik zuchtte gekweld, nadat ik had gehoord wat hij zei. Ik had het echt goed gezien en ik wist hoe flirten ging. Voordat ik met Kurt had, had ik ook met jongens en meiden geflirt en ook met Kurt zelf. Dus ik wist precies hoe het eruit zag. 'Beantwoord dit je vraag. Dat Kurt verleidelijk glimlachte naar een jongen en terug knipoogde en vervolgens lachte hij zachtjes. Ik merk heus wel, dat hij het leuk vond en ja ik heb het zo duidelijk gezien als wat' reageerde ik bot, maar zuchtte. Finn kon er ook niets aan doen en natuurlijk was het zijn schuld al helemaal niet, dat was van Kurt. 'Sorry' mompelde ik en veegde mijn tranen weg. Ik voelde me zo gebroken en beroerd. 'Finn, daar gaat het helemaal niet om. Dat hij van mij houd, dat weet ik en ik hou ziels veel van hem, maar het gaat om het feit dat hij met iemand anders flirten, terwijl ík er note benen bij stond' zeg ik gekweld en ging langzaam overeind zitten. Ik was gewoon zo bos op Kurt en sowieso verbaast en terleugesteld dat hij zoiets bij mij deed. Eerst ging het goed en nu gebeurd er dit en deze keer was het absoluut mijn schuld niet. Dat was de zijne, ik snapte gewoon niet waarom hij dit deed. Was het omdat ik niet goed geneoeg voor hem was? Of dat ik weinig complimentjes gaf aan hem? Moest ik ook elke keer met hem flirten? 'Ik weet het echt niet meer, Finn. Ik hoef hem verlopig even niet te zien' zeg ik menend en kijk hem aan. Ik wou Kurt niet zien, daar was ik te boos om, om hem te zien. Ik wou nu het liefst alleen zijn en hierover goed nadenken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Nog altijd was ik met stomheid geslagen, zo kende ik hem echt niet meer. Waarom deed hij dat? Blaine kwam nu naast me zitten en ik zag hoe beroerd en gebroken hij zich voelde. Ik vond het echt vreselijk dat ik nauwelijk iets kon zeggen omdat dit gewoon simpelweg niet goed te praten viel. Flirten was gewoon fout als je een relatie had, en ik kon het moeilijk een beetje goed lopen praten. 'Geef het gewoon tijd, Blaine.' zei ik terwijl ik nog steeds troostend over zijn rug wreef. 'Als je er klaar voor bent, kan je hem altijd vragen waarom hij het deed. Voor nu heb je gewoon even ontspanning nodig van alles.' zei ik gemeend. Zelf had ik ook even ontspanning nodig en moest ik even mijn gedachten op nul zetten. Ik was gewoon zo gefocust op dat gedoe met Bella dat ik de hele tijd gestrest was en alles. Nu moesten we gewoon even uitrusten, zonder stress. 'Het komt wel goed, er is veel gebeurt met ons allemaal, maar uiteindelijk is alles vanzelf weer op zijn pootjes terecht gekomen. Maar geef het gewoon tijd. Hij komt er vanzelf wel achter dat hij fout zit, of misschien is hij daar al achter. En later kunnen jullie gewoon praten, wanneer jij dat wilt. Ik begrijp heel goed dat je boos bent, zelf zou ik ook boos zijn. Ik weet wel hoe je je moet voelen.' zei ik met een zwakke glimlach. Ik was namelijk een behoorlijke aantal keren bedrogen, dus ik kon me wel voorstellen hoe hij zich voelde. Ik omhelsde hem nu en zuchtte even. Deze vakantie moest gewoon ontspannend worden en relaxt. We moesten leuke dingen gaan doen en alles even vergeten.. Maar hoe?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik omhelsde Finn terug en glimlachte zwakjes. 'Dankje, Finn' zucht ik en wreef even in mijn ogen en veegde nu de overige tranen van mijn gezicht. Nu ging ik niet meer aan Kurt denken en even lekker ontspannen. Ik wou even rust en aan niets meer en aan niemand meer denken. Ik deed gewoon wat Finn zei en kijk hem aan. 'Even op een andere onderwerp. Hoe is het tussen jou en Bella? En waar is Bella?' vraag ik nieuwschierig aan hem. Ik wou even Kurt vergeten en wou even afleiding. Ik was benieuwd hoe het tussen Finn en Bella was en waar Bella eigenlijk was. Dalijk is er ook iets tussen hun gebeurd en dat zou echt niet leuk zijn. Kurt zou uiteindelijk wel weer naar de villa toekomen en zag hij mij wel ergens. Ik ging sowieso niet aardig lopen doen, maar ging gewoon hard en duidelijk zijn. Ik snapte echt niet, waarom hij dat deed. Zoveel vragen ging er door mij heen en ik wou gewoon een antwoord, maar nu niet aangezien ik echt woedend was op Kurt. Zo was Kurt helemaal niet, maar ik snapte er echt niets van. "Vrouwen". Ik kijk vervolgens weer naar Finn en wachtte op zijn antwoord. Ik moest nog wel even denken, wat ik dalijk wou doen. Ik had geen zin om te sporten of wat dan ook. Misschien een heerlijke wandeling alleen en mijn hoofd even leeg maken. Kurt zou me toch nu niet missen, hij zou vast bij die jongen zijn. Een steek ging er door mij heen en zette mijn gedachtes snel uit en concentreede alleen maar op Finn. Ik werd echt gek van mezelf.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'We hebben even gepraat,' vertelde ik toen hij vroeg of we konden praten over een ander onderwerp. Ik begreep het wel, dat hij er niet de hele tijd aan wilde denken. En gelukkig ging het al iets beter tussen Bella en mij. 'Damian is weg, hij zit gelukkig in één of ander hotel hier in de buurt. Bella en hij hadden ruzie en eindelijk ziet ze in wat voor een klootzak hij is.' zei ik zuchtend, ineens herinnerde ik me dat ik Blaine helemaal niet meer gesproken had en verteld had wat er allemaal gebeurt was. 'Ik stond toevallig op de gang en hoorde haar gesprek met Damian. Ze vertelde hem dat ze van mij hield.' zei ik gelukkig. Ik was daar echt heel erg blij mee, dat ze dat had gezegd. 'Later na dat gesprek is Damian vertrokken en hebben Bella en ik gesproken. Ze vond het beter als we gewoon even vrienden blijven zodat ze zelf aan rust en ontspanning toe komt. Eerst vond ik dat wel jammer, maar later besefde ik dat het inderdaad het beste zou zijn. Niet alleen voor haar, maar ook voor mij. En ze verdient gewoon alle rust die ze nodig heeft, ik wil niet dat haar iets gebeurt.' zei ik weer een beetje lichtelijk bezorgd. Bella betekende alles voor me en ik deed echt alles voor haar. Nu had ik natuurlijk ook de gelegenheid om wat tijd vrij te maken met Emily. Misschien ging ik vanmiddag wel even met haar zwemmen in de zee, dat vond ze erg leuk. In ieder geval moest het maar eens over zijn met alle drama en moesten wij echt eens een keer gaan genieten van een welverdiende vakantie. We hadden al genoeg meegemaakt de laatste tijd.

    (Zal ik dadelijk Kurt naar Bella sturen als Blaine weg is?)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ja, is goed! Onthou wel dat Bella slaapt, dus je mag haar gerust wakker maken. ^^ Maar ik ga even eten, dus kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    ( Hihi, ja dat wist ik nog (: Is goed, zal ik doen. Smakelijk!!)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar Finn en begreep het al te goed. Ze konden beter even gewoon vrienden blijven en even aan hun zelf denken. Natuurlijk vond ik het niet leuk dat ze vrienden waren en wou gewoon dat ze een koppen vormde. MAar nu was het gewoon even goed voor hun beiden. 'Daar ben ik blij om, dat jullie tenminste goed hebben gepraat' zeg ik gemeend en leg mijn hand op zijn schouder als steun. Het was heel goed voor Bella, want al die drama was niet goed voor ahar en de baby. Nu had Finn ook even rust en kon hij tenminste even aan zichzelf denken en tijd hebben met Emily. Natuurlijk was ik ook blij dat Damian naar een hotel ging, dan kon er tenminste geen drama komen tussen mij en hem. Anders had ik hem echt op zijn bek geslagen. Ik zuchtte en kijk weer naar Finn. 'Als je het niet erg vind, ga ik even wandelen en mijn hoofd leegmaken. Als er wat is of wat gebeurd, bel me' zeg ik menend. Ik moest echt even alleen zijn en even mijn hoofd helemaal leegmaken. 'Ik moet gewoon even alleen zijn en mijn hoofd leegmaken. Ik ben op het strand aan het wandelen' zeg ik en met die woorden stond ik op. 'Ik zie je later wel' zeg ik en deed snel mijn schoenen aan. Ik liep nog even naar de maxi-cosi, waar Emily zat en naar ons de hele tijd keek en ze kirde toen ik bij haar was. 'En jij kleine meid, ga ik even vanavond verwennen' zeg ik lief en til haar even op en knuffel haar. Ze kirde uitgelaten en speelde met mijn shirt. Ik druk een kus op haar wang en streelde haar rugje. 'Ik hou van je' zeg ik lief en ze brabbelde me na, waardoor ik zwak glimlachte. Voorzichtig leg ik haar weer in de maxi-cosi en liep weg richting strand.

    (Oke, is goed! Dankje!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Is goed, bel maar als er iets is.' riep ik Blaine na, wat hij nog hoorde. Ik keek naar Emily die lief kirde en lachte om haar. 'We gaan dadelijk even zwemmen, eerst even in bad jij.' zei ik plagend tegen haar, waarna ik haar optilde en het badje voor baby's viel liet lopen en Emily er in stopte. Ze begon meteen met het water te spetteren waardoor ik nat werd. Ondeugend lachte ze, waarna ze met haar handje in het water sloeg zodat ik nat werd. 'Zit jij pappa te pesten?' vroeg ik verontwaardig en lachend, waardoor ze weer kirde. Ik hoopte maar dat het goed kwam met Blaine en Kurt.

    Kurt Hummel

    Een tijdje had ik voor me uit gestaard en was het doorgedrongen wat ik had gedaan. Ik zag het precies helder nu en ik wist dat ik een fout gemaakt had, het was allemaal mijn schuld. Ik had gewoon geflirt met een andere jongen. Het stomste was dat ik het zelf half niet door had wat ik deed. Op dat moment leek het gewoon onschuldig en niet belangrijk en ik was zo niet. Ik flirtte nooit met anderen dan met Blaine. Maar ik was gewoon blind geworden door mijn onzekerheid. Ik voelde me zo vreselijk schuldig en rot. Er ontstonden tranen in mijn ogen, waarna ik naar mijn mobiel keek. 'Blaine, het spijt me! Ik weet dat ik het niet goed kan praten, maar laat het me gewoon uitleggen. Ik hou van je! Kurt.' sms'te ik nu al voor de tweede keer in een korte tijd. Vaak als Blaine en ik ruzie hadden sms'ten ik hem tientallen keer en wist ik dat hij er nooit op antwoordde, maar toch kon ik het niet laten om te sms'en. Ik zuchtte gekweld, waarna ik weer naar de villa liep, hopend om Blaine daar te treffen. Tijdens de wandel dacht ik diep na, ik wist dat ik fout was en zag het op dat moment gewoon niet. Ik had maar half door dat ik aan het flirten was en had helemaal niet aan de consequenties gedacht. Trouwens, die jongen kon absoluut niet tippen aan Blaine. Ineens schoot me iets binnen, het was alsof ik een flashback kreeg. Ik herinnerde me nog toen we in de Starbucks zaten, Blaine was afwezig en deed vreemd. Ik ging die avond met Damon en Sebastian mee, en Blaine dacht dat ik Damon leuk vond. Hij was jaloers en ging daardoor vreemd.. Ineens stopte ik lopen en keek ik geschrokken voor me uit. Blaine's reden was dat hij jaloers was, daarom ging hij vreemd. En nu was hij ook jaloers.. Zou hij? - Nee Kurt! Stop met jezelf gek te maken!' beet ik mezelf streng toe in mijn hoofd, waarna ik weer verder liep naar de villa. Nergens was hij te bekennen, in de villa. Ik zocht hem overal omdat ik het uit wilde leggen, maar hij was nergens te bekennen. Paniek schoot er nu door me heen omdat hij hier niet was. Hij ging vreemd. Ik wist het honderd procent zeker nu! De tranen gleden nu over mijn wangen en ik voelde een hele erge pijnlijke steek door mijn hart en greep uit paniek mijn mobiel en sms'te Blaine. 'Waar ben je?' sms'te ik achterdochtig, wetend dat ik toch geen antwoord kreeg. Al snikkend liep ik naar mijn kamer, hij lag nu vast met iemand anders in bed. Nu voelde ik constant pijnlijke steken in mijn hart waardoor de tranen geruisloos over mijn wangen gleden. Dit gevoel was het meest vreselijke gevoel op de hele wereld, het gevoel dat je werd bedrogen door de liefde van je leven.. 'Bella?' vroeg ik zachtjes en verstikt door tranen, het was donker in de kamer dus ik wist niet of ze sliep.

    (Lieverd, als je het niet erg vindt zou ik morgen meteen op de andere RPG reageren. Ik ben namelijk echt doodop en ga nu dus mijn bedje opzoeken. Ik had echt een zware dag. D: Dus succes op stage morgen en hopelijk zie ik je morgenavond nog! <3)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.