• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik sta weer recht op en kijk om me heen. Van waar kwam hij? Ik kijk even in het rond en besluit dan de tegenovergestelde richting uit te lopen dan van waar hij kwam. Als we pech hebben dan lopen we alles wat hij van de week gedaan heeft af maar als we geluk hebben vinden we snel zijn hol.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik volgde hem en beet zenuwachtig op mijn lip. Mijn lichaam stond gespannen van de spanning, door de drang om iets te doen.
    Ik kneep mijn handen tot vuisten en kon me makkelijk indenken dat zijn nek daartussen zat of zou ik hem ook laten ontploffen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Het spoor leid ons al snel weg van het centrum en de drukte en we komen terecht in de verlaten achterbuurten. 'Bingo.' mompel ik en kijk Axton aan. Dan loop ik verder, het spoor volgend. Het spoor houd oo aan een deur van het huisje en ik wijs er naar. Nu kunnen we het best niet praten voor het geval hij ons hoort.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knikte en rolde eens met mijn schouders.
    Nu was het mijn beurt om in actie te komen. Geen subtiliteit meer.
    Toch bekeek ik eerst het huis even. Het zag eruit alsof er binnenin maar een kamer of 2 was. Dat maakte het des te makkelijker. Veel meer kans dat we meteen juist zaten. Ik ging voor de deur staan, keek nog een keer naar Jake en trapte toen de deur met een perfecte stamp in.
    Meteen liep ik de kamer in en zag de man daar zitten. Hij zag er zo gewoon uit, alsof hij zo uit een menigte doodgewone werknemers in een doodgewoon kantoor was gepikt, maar ik wist wel beter.
    "Wat doen jullie hier?" vroeg hij geschrokken, maar leek toen te herkennen wat we waren en sprong vloekend op. Voor hij iets kon nemen of doen, stond ik naast hem en greep hem in een wurggreep, zodat hij net niet stikte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik kijk hem even grinnikend aan. 'Weet je de volgende keerdat je iemand vermoord moet je toch eens je bronnen checken. Dan had je geweten dat er niemand aan zijn moeder mag komen.' zeg ik en kijk even naar Axon. 'Wat wil je met hem doen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik sta open voor suggesties." gromde ik en spande mijn spieren nog wat meer aan om het frêle lichaam van de jager. Het was en bleef gewoon een mens. Tegen een paar kwade demonen kon hij niet op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Hm..' mompel ik en denk na. Nu voel ik me zo'n demon die de bijbel voorschildert. Sadistish. 'Wat nu als we zijn ledemaden afrukken en in de rivier gooien? of we kunnen een vuurtje maken en hem verbranden levend.' allerlei mogelijkheden schieten door mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "De klootzak verdient zoveel meer." gromde ik. "Maar ik heb wel zin om mijn handen te warmen. Wat dacht je daarvan... Een dood een demon waardig." mompelde ik en kneep even wat harder door, waardoor de man een stikgeluidje maakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Mini Skaniël wordt al perfect dus dat kan mini Jeslie niet zijn ;P]


    {Indeed :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    (...)


    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    'Hey! Respect voor ouderen hè!' zeg ik dan lachend. 'In principe ben ik ook nog steeds achttien, dit lichaam ziet er echt niet 774 jaar uit.' zeg ik dan lachend. 'Het raarste is dat mijn ouders er daarom ook zo jong uitzien, aangezien ze na hun 18e ook niet meer ouder werden.' zeg ik dan. 'Dat is echt gewoon raar.' zeg ik dan en grinnik even en schud mijn hoofd.


    Ryan
    'Hmm.. Mischien de volgende keer' Andwoord ik grijnzend, 'Mijn vader evenoud als mij.. Nee bedankt' zeg ik vervolgens, ik had het nooit echt met hem kunnen vinden.. Waarschijnlijk omdat hij meer werkte dan dat hij thuis was.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 16:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Daniël vraagt of ik iets wil maar schud mijn hoofd. 'Ik heb weer die pijn,' mompel ik dan. Mijn ogen zijn dicht geknepen tegen de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Als ik wist wat er was had ik het kunnen genezen maar aangezien ik dat niet wist ging dat moeilijker, ik loop maar haar toe en sla mijn armen om haar middel om mijn handen te laten rusten op haar buik in een poging de pijn te verlichten maar inplaats daarvan kreeg ik plots een beeld dat ik niet kon plaatsen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik kijk nu breaking dawn :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Awesome :3 Ik wil het 2de deel zien :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik grinnik zachtjes. Jep sadistische Jake. Ik breek wat meubelen om een mooi groot vuurtje te maken. Plots begint de man te smeken en ik draai me kwaad om. 'Heb je zijn moeder ook genade gegeven? Ze deed niemand kwaad en jij hebt haar brut van het leven ontnomen! Of de anderen Kate?' Ik spuw voor zijn voeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'