• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël loopt naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel. Ik heb mijn ogen geopend en kijk hem aan met een gepijnigde blik in mijn ogen. Zijn handen omvatten mijn buik en ik zie dan dat er iets met hem gebeurd. 'Wat is er?' Vraag ik dan, lichtelijk bezorgd.

    Leslie Day
    Mijn mobiel ligt naast me en de tijd verstrijkt. Ik kijk recht voor me uit, vanuit mijn ooghoeken zie ik Alexi liggen te slapen. Maar ik zie dat Tyler wakker is en een beetje draaierig. Ik sta op en pak hem dan voorzichtig uit de box. Ik ondersteun zijn hoofd goed en leg hem goed in mijn armen en wieg hem zachtjes een beetje heen en weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik zuchtte even. Mijn moeder zou dit niet gewild hebben, niet op deze manier. Ze zou gewoon niet gewild hebben dat ik mezelf verloor in wraak, maar zeker niet door genadeloos toe te slaan. Zoiets kon ik niet en misschien was het zwak, maar het was nu eenmaal zo.
    Met een snelle beweging brak ik zijn nek en liet het dode lichaam voor me neervallen.
    "Het spijt me... Mam zou het zo gewild hebben." mompelde ik en keek niet naar Jake, terwijl ik nog een paar meubels kapot sloeg en mee op de stapel gooide. Ik nam het lijk van de man op en gooide die erboven op, daarna stak ik het met een simpele vingerknip in brand.
    Zonder nog iets te zeggen of te doen, draaide ik me om en liep het huis uit. Buiten greep ik mijn haren vast, terwijl ik opkeek naar de hemel.
    "Sorry." mompelde ik. Ik had haar nog eens teleurgesteld. Steeds opnieuw. Kon ik nu maar een teken krijgen. Iets wat duidelijk maakte dat ze er echt ergens was. Dat zij ook zo vaak aan me dacht als ik aan haar...
    Of ja... misschien was ze er gewoon niet. Was haar ziel gewoon in het niets verdwenen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Het is niets.' zucht ik als ik naast hem ga staan. 'Ik verloor mezelf een beetje door wat er met Kate gebeurt is.' zeg ik beschaamt en zucht. Ik bijt op mijn lip en voel me op één of andere manier uitgeput. 'Zullen we terug gaan naar school?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik houd Tyler goed beet en speel zachtjes met zijn tere handjes. Hij kan niet eens mijn vinger echt goed omvatten. Hij heeft nog geen weet van wat hij kan. Ik ben benieuwd wat voor jongen het gaat worden. Half mens half demon sowieso. Maar qua karakter.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Daniël loopt naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel. Ik heb mijn ogen geopend en kijk hem aan met een gepijnigde blik in mijn ogen. Zijn handen omvatten mijn buik en ik zie dan dat er iets met hem gebeurd. 'Wat is er?' Vraag ik dan, lichtelijk bezorgd.

    Leslie Day
    Mijn mobiel ligt naast me en de tijd verstrijkt. Ik kijk recht voor me uit, vanuit mijn ooghoeken zie ik Alexi liggen te slapen. Maar ik zie dat Tyler wakker is en een beetje draaierig. Ik sta op en pak hem dan voorzichtig uit de box. Ik ondersteun zijn hoofd goed en leg hem goed in mijn armen en wieg hem zachtjes een beetje heen en weer.


    Daniël
    'Niets' Andwoorde ikhooftschuddend om het beeld voor mijn ogen weg te krijgen, 'Ik dacht dat ik iets zag maar kan het niet plaatsen en ik ben nou niet echt een dokter' Zeg ik met een lichte glimlach en haal mijn handen van haar buik.


    Don't be like the rest of them, darling



    Ik verveelde me op school :')
    What do you think? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wow! Awsome! Ik kan echt niet tekenen... Ga nu reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {OMFG die tekening is geweldig!}
    Axton
    "Ja... Ik laat ons wel meteen in de kamer verschijnen." zuchtte ik en stak mijn hand weer uit.
    Waarom moest echt alles, maar echt alles zo ingewikkeld zijn?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik pak zijn hand weer vast en kijk even om ons heen en laat ons dan zelf verdwijnen en verschijnen. Als ik in de kamer ben zie ik Alexi slapen en Leslie met Tyler in haar armen zitten. 'Hi lief.' fluister ik zachtjes om Alexi niet wakker te maken en druk een kusje op Les haar wang.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 18:22 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek gewoon eens om me heen om te zien hoe alles hier was en liep toen met een uitdrukkingsloos gezicht naar het bedje, waar alleen Mayra nog in lag. Ik steunde met mijn handen op de rand van het bedje, terwijl ik keek hoe ze vredig lag te slapen.
    In wat voor wereld hadden we ze ook geworpen? Niets dan ellende hier.
    Maar nee, dat was niet waar. Ik had Alexi en de kindjes nu, ik had Jake die me steunde...
    En ik zou ervoor zorgen dat de kindjes een geweldig leven hadden... Alles wat hun pijn zou doen, zou hetzelfde lot treffen als die demonjager net.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    'Wat zag je dan?' Vraag ik twijfelend aan hem. Ik weet niet of ik het wel wil weten.. Maar hij heeft iets gezien. 'Misschien dat ik het wel kan plaatsen? Hoewel ik ook geen dokter ben.'

    Les
    Ik kijk op als ik geluid hoor en zie Jake. En Axton. Ze zijn er weer. Jake loopt naar me toe. Ik ben zijn sms niet vergeten. Hij zei dat we er wel over zouden praten, hij ontkende niet dat hij niet teleurgesteld in me was. 'Hee,' antwoord ik zachtjes en glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Eten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Zullen we gaan?' vraag ik zachtjes aan haar maar ik zie Alexi in mijn ooghoeken wakker worden door ons zachte gepraat. Lichte slaap blijkbaar. Ik leg mijn hoofd op Les haar schouder en wacht op een antwoord.

    Alexi
    Ik knipper verdwaast met mijn ogen als ik gefluister hoor. Ik zie dat Axton en Jake weg zijn en voel me schuldig over het feit dat ik morgen weg moet glippen met een leugen. Ik zucht en probeer recht te staan. Nu gaat het iets beter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik, 'Ja is goed,' zeg ik zachtjes en sta op waardoor Jake's wang van mijn schouder glijdt. Ik leg Tyler terug en wrijf even over Axton's schouder en zeg dan gedag tegen ze en loop de kamer uit


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik volg haar de kamer uit, zwaai even kort naar de anderen en trek de deur dicht achter mijn rug. Ik loop met haar naar haar kamer maar houd haar dan tegen. 'Gaan we niet naar ons huis? Meer privacy.' Om te praten denk ik erachter, zonder dat er een kans is dat Damon of Lily komen binnenstormen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'