• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik glimlach en kus haar teder terug. 'Gedaan met flirts voor mij; ik heb het meisje gevonden met wie ik verder wil.' glimlach ik en kus haar weer zachtjes op haar zachte volmaakt perfecte lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn woorden doen me zekerder voelen. Mijn handen liggen om zijn borstkas en onder mijn rechterhand voel ik zijn hart kloppen. Onze harten kloppen synchroon. Ik kus hem terug en duw hem dan zachtjes achterover op de bank en blijf hem gewoon door kussen. Die film kijken we toch al niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ben iets verbaast als ze me achterover duwt maar blijf mooi onder haar liggen. Ik tik zachtjes met mijn tong tegen haar onderlip en leg mijn hand zachtjes op haar wang. Zachtjes streel ik met de toppen van mijn vingers over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dit gaat me niet om seks, maar ik wil gewoon bij Jake zijn, liggen, af en toe een kus en genieten van de avond. Die seks hoeft helemaal niet. Zijn vingertoppen strelen mijn wang en mijn handen liggen op zijn schouder. Ik open mijn mond en verken zijn mond ook al ken ik elk stukje al.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    We maken er een liefdevol spelletje van en ik haal mijn lippen dan van de hare. Ik kijk haar met een glimlach aan. 'Je haar is mooi zo... lang.' glimlach ik. Het was toen ik haar leerde kennen ook wel lang maar nu zijn we al 4 maanden bijna verder en jah... het groeit he.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk terug naar Jake met een glimlachje. 'Dank je, misschien dat ik maar weer een keer naar de kapper moet.' ik ben nu vier maanden niet geweest en het begint een klein beetje dood te worden aan de onderkant. Normaal gebeurt dat sneller maar aangezien ik mijn haar nooit stijl, krul of wat voor troep dan ook erin gooi gebeurt dat minder snel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    Ik knikte toen ze Sky en Daniël constateerde. 'Wat wil je gaan doen?' Vroeg ik haar vervolgens, een beetje afleiding zou handig zijn.

    {Moet gaan :c}



    {Helllooooo}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Niet te veel afsnijden dan he.' zeg ik glimlachend en voel even aan mijn eigen haar. Het valt nog mee. Ik denk niet dat ik het ooit echt kort ga knippen. Het gaat me niet zo goed af, vind ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Daniël vraagt wat ik wil doen en ik kijk hem even aan terwijl ik nadenk. 'Het is al laat dus misschien dat we zo beter kunnen gaan slapen,' zeg ik dan glimlachend. 'Aangezien ik nu aan nog iemand moet denken.' de baby.

    Les
    'Zal ik niet doen,' zeg ik glimlachend en kijk dan hoe Jake aan zijn eigen haar zit. Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer aan. 'Jij hebt ook echt mooi haar voor een jongen.' maar dan moet ik lachen. 'Weet je.. We praten over haar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    {Helllooooo}


    [Hoi 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach 'Inderdaad en dank je.' zeg ik glimlachend en druk even mijn lippen op de hare. 'Wel haar is een interessant onderwerp vind je niet? interessanter dan de film blijkbaar.' en ik grinnik even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    Daniël vraagt wat ik wil doen en ik kijk hem even aan terwijl ik nadenk. 'Het is al laat dus misschien dat we zo beter kunnen gaan slapen,' zeg ik dan glimlachend. 'Aangezien ik nu aan nog iemand moet denken.' de baby.

    Daniël
    'Waar wil je slapen? Hier of in je eigen kamer?' vraag ik haar, ik sliep toch niet dus ze kon net zo goed hier slapen en daarbij maakte het niet veel verschil aangezien ik beide keren bij haar zou blijven aangezien ik verder toch niets te doen had.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Heeeeel interessant,' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'en ja, dat zal dan inderdaad wel.' ik druk weer een kusje op zijn lippen. 'Wat dacht je ervan om die film uit te zetten en naar bed te gaan?'

    Sky
    'Hier is prima,' zeg ik dan glimlachend. En ik sta even op en loop naar zijn badkamer. Ik maak me klaar en kom dan terug naar de kamer en ga op zijn bed zitten. Mijn handen liggen op mijn buik, er groeit iets in me


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Is goed' zeg ik, ik kon een foute opmerking gemaakt hebben van dat laatste maar doe het niet. ik zet de film uit en til haar op. 'Slaap kindje slaap.' zing ik lachend en draag haar naar boven, ondertussen de lichten uit doen. 'Ik draag je nu alweer.' zeg ik als ik me plots ons gesprek daarover herinner.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me weer op en dat merkt hij dan zelf ook op, 'Nog even en ik word heel dik,' zeg ik dan lachend. Hoewel dat eigenlijk dubbel kan klinken. Ach ja. Als we in de slaapkamer zijn maak ik me uit zijn greep los en glimlach dan naar hem. Hij heeft nog steeds een ontbloot boven lijf. Ik grinnik kort. Dan trek ik mijn shirt uit. De rode sexy bh verschijnt weer. En dan volgt mijn broek ook en kijk naar Jake terwijl ik dan richting de badkamer loop om mezelf kort te wassen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.