• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mulford schreef:
    OH MY GOSH. Ik heb net het weer gevonden. Rond de drieëntwintig graden.


    Lol en ik zat vandaag met een hele dikke truie en jas rillend op een muurtje met al mijn klasgenoten. Voor mij leek het wel de ijstijd, ik bevroor. Mijn vingers zien groen8D
    Zo he, ik dacht dat het iets kouder was in België:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mulford schreef:
    Mijn laatste paragraafje; De kleine hond gaf hem lekjes, waardoor Jeremy moest lachen.
    “Hotch,” zei Jeremy, die het hondje over zijn hoofdje aaide. “Hoe ben jij hier binnen geraakt? Je kan de trappen niet op. Met welk lokaal politiebureau werk je? Dat van papa en mama? Of dat van William?”
    Natuurlijk antwoordde Hotch niet, maar William kwam lachend binnen, dus dat was wel aanleiding genoeg. Hij nam Hotch op en aaide hem over zijn hoofdje, waarna hij een snoepje tevoorschijn haalde.
    “Hij werkt in opdracht van mijn politiebureau,” zei hij, zijn warme stem luid in de ruimte. “Goed gedaan, Hotch. Je hebt onze UnSub gevangen!”
    “UnSub?” vroeg Jeremy met een wenkbrauw opgetrokken terwijl hij langzaam uit bed klauterde, hij werkte duidelijk hard om een geeuw te onderdrukken. “Aan welke misdaad ben ik dan schuldig?”
    Jeremy staarde naar de muur bij zijn deur, die een vaalgrijze kleur had. Een saaie kamer, maar eigenlijk best eigen voor Jeremy, die hier zo min mogelijk tijd spendeerde. Toch was zijn kamer alles behalve opgeruimd. William glimlachte.
    “Een overduidelijke moord op je wekker, vrees ik,” antwoordde William. “En dan heb je ook nog de plaats delict die een duidelijke schennis van orde is. Ik denk dat, ook wanneer de rechter -die nu toevallig hier in de kamer aanwezig is in de vorm van mijn persoonlijkheid- je bijna levenslang moet geven.Niets aan te doen.”

    Lekjes? Wat doet die hond?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Memoria schreef:
    (...)
    Lol en ik zat vandaag met een hele dikke truie en jas rillend op een muurtje met al mijn klasgenoten. Voor mij leek het wel de ijstijd, ik bevroor. Mijn vingers zien groen8D
    Zo he, ik dacht dat het iets kouder was in België:'D

    Op één september 2005 weliswaar.


    Ex astris, sciencia

    PercyWood schreef:
    (...)
    Lekjes? Wat doet die hond?

    Eh, ja. Zoals een hond doet wanneer je hem snoepjes hebt gegeven, en je hand uitlikt; Maar dan op Jeremy's gezicht.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Eh, ja. Zoals een hond doet wanneer je hem snoepjes hebt gegeven, en je hand uitlikt; Maar dan op Jeremy's gezicht.

    Dat zijn toch likjes en geen lekjes?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Dat zijn toch likjes en geen lekjes?

    Ahja, lekjes is dialect. Excuse me.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Ahja, lekjes is dialect. Excuse me.

    Geeft niet, ik zat hier gewoon echt van "is dat wel een woord?" x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    15k *sigh* Het weekend kan maar beter productief zijn.


    Ex astris, sciencia

    Wie wil er het volgende topic openen? Ik zit vanaf zondagochtend in de bus naar Straatsburg dus ik ben er sowieso niet als het nieuwe topic aangemaakt moet worden? -Dan stuur ik de beginpost even naar die persoon c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    Wie wil er het volgende topic openen? Ik zit vanaf zondagochtend in de bus naar Straatsburg dus ik ben er sowieso niet als het nieuwe topic aangemaakt moet worden? -Dan stuur ik de beginpost even naar die persoon c:


    De beginpost kan ook gewoon gequote en dan gekopieerd worden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    De beginpost kan ook gewoon gequote en dan gekopieerd worden. ^^


    maar als het topic al vol is, gaat dat toch niet meer? Of heb ik het nu zo verkeerd?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    (...)

    maar als het topic al vol is, gaat dat toch niet meer? Of heb ik het nu zo verkeerd?


    Ja, dat is waar. Maar dan moeten we gewoon zorgen dat we het topic niet helemáál vol maken voordat iemand een nieuw topic opent. ^^
    Nou ja, of er moet nu alvast besloten worden wie het nieuwe topic opent en die persoon kan alvast de beginpost ergens bewaren. Ik denk in ieder geval dat het niet nodig is om hem iemand toe te sturen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Maar dan moeten we gewoon zorgen dat we het topic niet helemáál vol maken voordat iemand een nieuw topic opent. ^^
    Nou ja, of er moet nu alvast besloten worden wie het nieuwe topic opent en die persoon kan alvast de beginpost ergens bewaren. Ik denk in ieder geval dat het niet nodig is om hem iemand toe te sturen.


    Okay n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oeh mag ikke doen? Dan voel ik me ook eens een keer goed bezig.
    Echt een wonder dat ik nog steeds voorloop terwijl ik echt geen ene zak doe eigenlijk. Waarschijnlijk toch wel anders had ik niet voorgelopen maar dan nog.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    2 dagen veeeeel te druk geweest en amper thuis, dus 2 dagen helemaal niks geschreven...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''