• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik stalk dit topic. (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ben de hele tijd druk aan het schrijven, zit al best ver(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik merk nu al dat ik de 50K niet ga halen, gezien ik een poëziebundel in elkaar moet gaan zetten voor Nederlands ><
    (En nog 2 boeken moet lezen voor Frans, 3 voor Duits en 2 voor Nederlands.)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Ik merk nu al dat ik de 50K niet ga halen, gezien ik een poëziebundel in elkaar moet gaan zetten voor Nederlands ><
    (En nog 2 boeken moet lezen voor Frans, 3 voor Duits en 2 voor Nederlands.)


    Dat is rot. :/
    Je kunt ook proberen een iets lager doel te halen. Iets dat wel zou kunnen lukken, maar toch nog enigszins uitdagend is. Het is zo jammer als er veel mensen stoppen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is rot. :/
    Je kunt ook proberen een iets lager doel te halen. Iets dat wel zou kunnen lukken, maar toch nog enigszins uitdagend is. Het is zo jammer als er veel mensen stoppen. (no_chears)


    Ik was sowieso niet van plan om te stoppen hoor ^^ Mijn goal is 30K nu (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Al 330 woorden geschreven vandaag :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    60 ik :S


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    60 ik :S

    Goed zo! Op hoeveel zit je in totaal? (:
    Ik op 9586 woorden. :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Goed zo! Op hoeveel zit je in totaal? (:
    Ik op 9586 woorden. :3

    11 972 nu.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb ook nog maar 77 woorden geschreven, maar Frans houdt me gewoon super lang bezig. ;x


    comfort in c h a o s

    Ik zit op de 7668 en heb 384 woorden geschreven vandaag.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik was sowieso niet van plan om te stoppen hoor ^^ Mijn goal is 30K nu (:


    O, gelukkig. ^^




    Ik heb vandaag iets meer dan 2k geschreven en ik zit nu op precies 16200 woorden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is de laatste zin de jullie hebben geschreven.
    Het bloed drupte langzaam naar beneden, liep naar beneden als rode tranen, de substantie waar de druppels bloed mee vermengd waren


    Ex astris, sciencia

    De wereld draaide te veel rond, veel te snel en ik was helemaal niet zeker of ik er nog wel deel van uit wilde maken.


    comfort in c h a o s

    Percy keek verbouwereerd naar het halve dode dier aan zijn voeten, maar glimlachte toen een beetje verward naar Olismaug en klopte hem op zijn neus.

    :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan