• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CrazyChicken schreef:
    (...)


    couldn't help myself

    Oh gosh he can laugh.Ik hou echt nog steeds van dat plaatje. En dat dansje


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Requille schreef:
    Heb vandaag al 1,289 woorden geschreven, eindelijk begint er iets te veranderen in mijn schrijfpatroon. c:
    Niet dat er veel gebeurd is. Vrouw gaat naar kroeg. Man voert haar daar dronken. Man sleept haar ergens heen. Vrouw valt KO neer en man sleept haar mee naar zijn huis. Dat allemaal in 4462 woorden. *Zucht*

    Troost je, in totaal heb ik nu 21k, (ik ben met 8k op de teller begonnen aan Nano, dus heb ik eigenlijk gewoon verder geschreven.) Er zijn vier dingen gebeurt ; William Sterft, William wordt begraven, Jeremy gaat naar school en naar het park.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 20:05 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Troost je, in totaal heb ik nu 21k, (ik ben met 8k op de teller begonnen aan Nano, dus heb ik eigenlijk gewoon verder geschreven.) Er zijn vier dingen gebeurt ; William Sterft, William wordt begraven, Jeremy gaat naar school en naar het park.


    Wauw. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb nog steeds niets geschreven (: Mijn vader en ik hebben zojuist de televisie en blueray speler die ik eerder op de avond heb gekocht, aan zitten sluiten. En nu staat de dvd van het One Direction concert aan dat mijn papa erbij heeft gekocht.
    Nu maar is wat gaan schrijven x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik heb nog steeds niets geschreven (: Mijn vader en ik hebben zojuist de televisie en blueray speler die ik eerder op de avond heb gekocht, aan zitten sluiten. En nu staat de dvd van het One Direction concert aan dat mijn papa erbij heeft gekocht.
    Nu maar is wat gaan schrijven x'D

    Haha, ja, zo gaan die dingen! x)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Haha, ja, zo gaan die dingen! x)

    Ik heb nu in een kwartier 146 woorden geschreven. Nog maar 500 voor het ding dat we moeten halen vandaag :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    vandaag weer bijna 2000 woorden geschreven. Ach dat moet wel goed zijn toch?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan me niet concentreren dus ik hou het wel bij de 284 woorden die ik heb geschreven en dan ga ik vrijdag of zondag wel inhalen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga terug beginnen te schrijven, meteen wat tips van mijn leerkracht gebruiken.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb tot nu toe 424 woorden voor vandaag. Eigenlijk moet ik ook nog echt iets gaan doen aan mijn economie proefwerk morgen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tot zo ver geen geluk. Ik wist wel dat het weer op 1 september 2005 moeilijk te vinden was. Waar is Garcia als je ze nodig hebt? Grr.


    That's what I need.


    Ex astris, sciencia

    OH MY GOSH. Ik heb net het weer gevonden. Rond de drieëntwintig graden.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    OH MY GOSH. Ik heb net het weer gevonden. Rond de drieëntwintig graden.


    In België? O.0


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    In België? O.0

    Één woord : hittegolf.


    Ex astris, sciencia

    Mijn laatste paragraafje; De kleine hond gaf hem likjes, waardoor Jeremy moest lachen.
    “Hotch,” zei Jeremy, die het hondje over zijn hoofdje aaide. “Hoe ben jij hier binnen geraakt? Je kan de trappen niet op. Met welk lokaal politiebureau werk je? Dat van papa en mama? Of dat van William?”
    Natuurlijk antwoordde Hotch niet, maar William kwam lachend binnen, dus dat was wel aanleiding genoeg. Hij nam Hotch op en aaide hem over zijn hoofdje, waarna hij een snoepje tevoorschijn haalde.
    “Hij werkt in opdracht van mijn politiebureau,” zei hij, zijn warme stem luid in de ruimte. “Goed gedaan, Hotch. Je hebt onze UnSub gevangen!”
    “UnSub?” vroeg Jeremy met een wenkbrauw opgetrokken terwijl hij langzaam uit bed klauterde, hij werkte duidelijk hard om een geeuw te onderdrukken. “Aan welke misdaad ben ik dan schuldig?”
    Jeremy staarde naar de muur bij zijn deur, die een vaalgrijze kleur had. Een saaie kamer, maar eigenlijk best eigen voor Jeremy, die hier zo min mogelijk tijd spendeerde. Toch was zijn kamer alles behalve opgeruimd. William glimlachte.
    “Een overduidelijke moord op je wekker, vrees ik,” antwoordde William. “En dan heb je ook nog de plaats delict die een duidelijke schennis van orde is. Ik denk dat, ook wanneer de rechter -die nu toevallig hier in de kamer aanwezig is in de vorm van mijn persoonlijkheid- je bijna levenslang moet geven.Niets aan te doen.”

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:21 ]


    Ex astris, sciencia