• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ook al is de zon nog maar net op, het dorp is al levendig en er hangt een gezellige sfeer (al zijn er wel bepaalde, fiets-schoppende personen die deze sfeer graag verpesten).


    i put the fun in funeral

    Het kon me eerlijk gezegd weinig schelen wat een schreeuwlelijk als Jason dacht.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik heb precies 195 woorden geschreven vandaag -.- Dat word morgen maar heel veel gaan werken ook nog aangezien ik pas iets over de 10K zit en donderdag kan ik niet gaan schrijven.
    'Even serieus bezig blijven.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    ik heb precies 195 woorden geschreven vandaag -.- Dat word morgen maar heel veel gaan werken ook nog aangezien ik pas iets over de 10K zit en donderdag kan ik niet gaan schrijven.
    'Even serieus bezig blijven.'

    Helemaal in lijn met je reactie, je laatste zin.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:56 ]


    Ex astris, sciencia

    Haha, ja ach dat is gewoon een soort van mijn motto waar ik niks aan heb aangezien het nooit lukt -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Her gran had married in 1962 and her mother in 1990, so she brought the albums titled 1950-1964 and1987-2000 downstairs with her.


    Oh en ik heb mijn titel veranderd in Remembrance (:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 20:16 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Al bijna 600 woorden. Het gaat echt niet goed vandaag. Mijn leven dit weekend is nu ook alweer verpest.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Heb vandaag 1,160 woorden geschreven en daarmee zit ik op de 20.000. In augustus was ik nu al klaar. u.u Fuck you, school.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:19 ]


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Heb vandaag 1,160 woorden geschreven en daarmee zit ik op de 20.000. In augustus was ik nu al klaar. u.u Fuck you, school.

    Zo zo, goed bezig. Ik heb 600 woorden geschreven tot nu en ik heb in totaal 9856 woorden :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jeremy’s gezicht was het laatste beeld dat er ooit op het netvlies van de arme man was gevormd. Dat is de laatste zin van een 2.200 woorden lange marteldroom.
    Nog 100 woorden en dan heb ik 1667 woorden geschreven vandaag.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:31 ]


    Ex astris, sciencia

    Met 1060 woorden voor vandaag en een totaal van 8344 ga ik naar bed (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    1028 woorden tot nu toe. Nu nog ongeveer een kwartier dus het gaat niet ontzettend veel meer worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik stop met 2k op de teller.


    Ex astris, sciencia

    1719 woorden geschreven wat me brengt op een totaal van 10.975 woorden (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ongeveer 1800 woorden voor vandaag. Toch wel goed.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."