• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:49 ]

    Ik ben het helemaal met je eens, vond ze leuk, daarna werden de fans gewoon ronduit gestoord.


    SLOAN.

    That's so mean O.o
    Gelukkig zijn niet alle directioners zo. Helaas wel heel veel... :( De wereld gaat kapot zo :'(
    Okay, ik ga weer over op de wat vrolijkere topics denk ik : ')


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik ben fan, maar dit vind ik echt veel te ver gaan. Ik bemoei me niet met dat soort mensen en respecteer echt mensen hun mening. Als zij zeggen, "One Direction sucks," Prima, geen problemen mee, couldn't care less.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maar het is zo erg dat mensen gaan denken dat alle fans zo zijn want geloof mij er zijn ook heel veel fans die dat soort dingen niet doen maar worden af gerekend op die gekken die het wel doen.


    Physics is awesome

    Aria schreef:
    Ik ben fan, maar dit vind ik echt veel te ver gaan. Ik bemoei me niet met dat soort mensen en respecteer echt mensen hun mening. Als zij zeggen, "One Direction sucks," Prima, geen problemen mee, couldn't care less.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I agree. Alhoewel ik ook een fan ben.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:29 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Aria schreef:
    Ik ben fan, maar dit vind ik echt veel te ver gaan. Ik bemoei me niet met dat soort mensen en respecteer echt mensen hun mening. Als zij zeggen, "One Direction sucks," Prima, geen problemen mee, couldn't care less.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben het helemaal met je eens ! Ik ken One Direction al van toen ze meededen aan x factor en toen vond ik ze echt super ! Ik vind hun nog steeds leuk; maar de meeste fans gaan er zwaar over. Je moet maar gewoon zeggen van "ik vind 1D niet zo goed" of je krijgt al duizenden dreigingen naar je hoofd geslingerd. Het is gewoon belachelijk hoe sommigen doen.
    Natuurlijk zijn er ook wel mensen die 1D echt afschuwelijk vinden en dat ook niet onder stoelen of banken steken en eigenlijk gewoon ruzie gaan lopen zoeken door hatende comments neer te schrijven etc.
    En eigenlijk kom ik er niet graag voor uit dat ik hen goed vind, want dan wordt je meteen met die fangirls vergeleken.
    Maar jij hebt echt wel groot gelijk.

    Aria schreef:
    Ik ben fan, maar dit vind ik echt veel te ver gaan. Ik bemoei me niet met dat soort mensen en respecteer echt mensen hun mening. Als zij zeggen, "One Direction sucks," Prima, geen problemen mee, couldn't care less.

    Inderdaad.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dit was ook zo toen Tokio Hotel een grote hype was. =)

    Ik ben het helemaal met je eens. Hoe the fuck kun je zulke opmerkingen maken? Ik zou zoiets echt niet in mijn hoofd halen, hoe erg ik een band ook niet mag. Dat slaat nergens op. Idioten.

    Ik vind het ook nooit ergens op slaan als ze zeggen dat Metal / dat soort muziek slecht is. Het heeft vaak heel erg goede en vooral diep gaande tekst.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Camui schreef:
    Dit was ook zo toen Tokio Hotel een grote hype was. =)

    Neen, dat vind ik niet. TH fans konden gemeen zijn, maar niet zo gemeen als de fangirls van One Direction. vind ik

    Aria schreef:
    Ik ben fan, maar dit vind ik echt veel te ver gaan. Ik bemoei me niet met dat soort mensen en respecteer echt mensen hun mening. Als zij zeggen, "One Direction sucks," Prima, geen problemen mee, couldn't care less.

    Helemaal mee eens, je merkt dit vaak ook op Quizlet. Sommige fans zijn inderdaad snel in hun gat gebeten en ik heb op het internet echt al schijt reacties gezien van sommige fans. Die persoon heeft echt gelijk met die reactie en ik ga die dan ook snel eens gaan liken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?