• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:49 ]

    CyberLord schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens. Hoe the fuck kun je zulke opmerkingen maken? Ik zou zoiets echt niet in mijn hoofd halen, hoe erg ik een band ook niet mag. Dat slaat nergens op. Idioten.

    Ik vind het ook nooit ergens op slaan als ze zeggen dat Metal / dat soort muziek slecht is. Het heeft vaak heel erg goede en vooral diep gaande tekst.
    Inderdaad en Metalheads zijn zogezegd vreselijke mensen en een stuk crapuul, maar eerlijk gezegd vind ik metalheads de vriendelijkste fans die er bestaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Inderdaad en Metalheads zijn zogezegd vreselijke mensen en een stuk crapuul, maar eerlijk gezegd vind ik metalheads de vriendelijkste fans die er bestaan.

    Ik ken er genoeg die heel aardig zijn en geen enkele die gemeen zijn of zo. En ja Metalheads kunnen ruig zijn in moshpits en shit, maar daar blijft het dan ook bij.
    Dus ik ben het helemaal met je eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit zijn van die dingen waarom ik me soms schaam om een Directioner te zijn. Bah.


    life is awesome

    Incredulity schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens ! Ik ken One Direction al van toen ze meededen aan x factor en toen vond ik ze echt super ! Ik vind hun nog steeds leuk; maar de meeste fans gaan er zwaar over. Je moet maar gewoon zeggen van "ik vind 1D niet zo goed" of je krijgt al duizenden dreigingen naar je hoofd geslingerd. Het is gewoon belachelijk hoe sommigen doen.
    Natuurlijk zijn er ook wel mensen die 1D echt afschuwelijk vinden en dat ook niet onder stoelen of banken steken en eigenlijk gewoon ruzie gaan lopen zoeken door hatende comments neer te schrijven etc.
    En eigenlijk kom ik er niet graag voor uit dat ik hen goed vind, want dan wordt je meteen met die fangirls vergeleken.
    Maar jij hebt echt wel groot gelijk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    They did what? -.-

    En dat is dus exact waarom ik een hekel heb aan die obsessive fandoms.




    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben een hardcore Directioner en jij komt op me over alsof je vindt dat alle fans zo zijn.
    Ik schaam me echt diep voor "fans" die zich zo gedragen. Als iemand zegt dat hij een hekel heeft aan 1D, Prima, moet jij weten, ieder zijn eigen smaak.

    Ik erger me ontzettend aan dat mensen zo doorslaan, naar de ene(haat) kant of naar de andere(fandom) kant. Je vind het leuk of niet, punt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ho, stop, rewind!
    Waarschijnlijk dender ik nu gewoon over de 'hoofdgedachte' heen, maar, ze/zij zijn boos omdat 'Directioners' (laten we even iedereen over een kam scheren) nogal lomp zijn geweest, maar nu zeggen ze zelf dat One Direction stom is (Omdat de Fans, raar doen, waar is de logica?!) en geen fans verdienen... (like, whut?!) Waar is de gedachte 'wat gij niet wil dat U geschied doe dat ook een ander niet.' Gebleven? Jongens, ik word er een beetje duizelig van. Overreacting much? (Van beide kanten, dan, en misschien een klein beetje meer bij onze geliefde 'Directioners'? *kruipt in grot*)

    *Klapt in handen.* 'Back to the playground, honeys'


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    CyberLord schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens. Hoe the fuck kun je zulke opmerkingen maken? Ik zou zoiets echt niet in mijn hoofd halen, hoe erg ik een band ook niet mag. Dat slaat nergens op. Idioten.

    Ik vind het ook nooit ergens op slaan als ze zeggen dat Metal / dat soort muziek slecht is. Het heeft vaak heel erg goede en vooral diep gaande tekst.


    Wat hierboven staat....
    Ik ben zelf meer voor de metalmuziek, en ik houd niet van 1D maar ik heb iets van leven en laten leven, mijn zus bijvoorbeeld houdt er wel van en is dan weer niet zo voor mijn muziek. Ieder zijn smaak, maar laat anderen dan met rust.
    Mensen wat werd ik kwaad, je kan ver gaan, maar dit gaat er gewoon ver ver ver ver ver ver over, en ik ben het eens met het tekstje... Ik hoop dat dit sommigen aan het denken heeft gezet.
    gelukkig is mijn zus niet zo erg, ik zou der wat aandoen...

    waar gaat deze wereld naartoe als we zelfs niet eens meer respect voor elkaar kunnen opbrengen?

    Dat meisje is mijn nieuwe held.
    Het is helaas de harde waarheid, en dit geldt niet alleen voor One Direction, maar ook voor Justin Bieber, Tokio Hotel, en weet ik veel welke andere bands nog.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ja sommige directioners zijn letterlijk gestoord.
    Luister gewoon naar hun muziek en geniet ervan, niet hele tijd mensen uitschelden of beledigen omdat andere het niet 'geweldig' vinden als zij,vrijheid van meningsuitting bestaat ook.
    Niet iedereen hoeft van ze te houden als hun doen, nee hun houden er niet eens meer van, ze zijn geobsedeerd, niet het fangirl'ende, maar gewoon het gestoorde.

    Sorry moest dit even kwijt.
    xxx

    Ik ben er mee eens. Vele gaan veel en dan ook veel te ver. Ik krijg ongeveer 5 dagen per week te maken met 1D ,omdat mijn vriendinnen er fan van zijn. Ik vind het wel vervelend ,want ik ben het totaal niet. Maar vooral rond deze tijd word ik er ziek van :W.


    Shoganai i ne~

    HEAVYRAIN schreef:
    Inderdaad.


    Ex astris, sciencia

    HEAVYRAIN schreef:
    Inderdaad.

    +

    je hebt met elke groep, band en andere dingen altijd gestoorde fans ertussen zitten. Allen springen deze met een hele groep eruit, omdat er zoveel zijn. Zelf ben ik een metalhead en soms kom ik ook gestoorde fans tegen die je gaan aanvallen. Allen zijn het minder mensen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben directioner zo'n kinderachtig woord & I'm ashamed.


    Save me from myself.

    CyberLord schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens. Hoe the fuck kun je zulke opmerkingen maken? Ik zou zoiets echt niet in mijn hoofd halen, hoe erg ik een band ook niet mag. Dat slaat nergens op. Idioten.

    Ik vind het ook nooit ergens op slaan als ze zeggen dat Metal / dat soort muziek slecht is. Het heeft vaak heel erg goede en vooral diep gaande tekst.


    This


    Miep